Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ایلام، عبداله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام به تشریح اقدامات و برنامه ریزیهای راه و شهرسازی استان برای احداث تعداد ۱۰۵۳۰ واحد مسکن در طرح اقدام ملی مسکن پرداخت و افزود: ۱۶۵۱۵ مورد ثبت نام برای طرح اقدام ملی مسکن استان در سامانه ثبت شده است و تا کنون ۳۵۳۱ مورد حائز شرایط اولیه شناخته شده اند و پالایش درخواستها در حال انجام است و روزانه بر تعداد واجدین شرایط افزوده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا امروز ۱۳ اسفند ماه ۱۳۹۹ ،  ۱۶۸۲ نفر آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را واریز کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خاطر نشان کرد پس از بررسیهای  نهایی متقاضیانی که شرایط دریافت مسکن در طرح اقدام ملی را ندارند حذف می شوند و در صورتی که تعداد متقاضیان از تعداد مسکن در نظر گرفته شده در طرح اقدام ملی مسکن بیشتر باشد برنامه ریزی برای افزایش تعداد مسکن احداثی در این طرح به عمل خواهد آمد.

بهادری در پایان خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام احداث ۱۰۵۳۰ واحد مسکونی را در دستور کار خود دارد

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: راه و شهرسازی ایلام راه و شهرسازی راه و شهرسازی استان طرح اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی درخواست تعداد ۲۴۱۳ متقاضیان مشاغل سخت و زیان آور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از دو هزار و ۴۲۸ درخواست واصله از سوی متقاضیان و از طریق سامانه الکترونیکی به دبیرخانه مشاغل سخت و زیان آور (مستقر در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی) خبر داد و گفت:درخواست‌های مذکور در قالب دو هزار و  ۹۱۵ کارگاه و پنج هزار و ۱۵۷ عنوان شغلی بوده که در مجموع پس از انجام فرایند اداری مربوطه، تعداد دو هزار و ۴۱۳ درخواست در ۱۱۰ جلسه کمیته بدوی و تجدیدنظر استانی طرح و بررسی شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل دارای رشدی ۱۴۱ است.

اشرفی افزود: در کمیته‌های مذکور پنج هزار و  ۹۷ عنوان شغلی مورد بررسی، تشخیص و تطبیق قرار گرفته
که در نهایت سه هزار و  ۹۴۴ عنوان شغلی مورد تقاضا از سوی کمیته‌ها به عنوان مشاغل سخت و زیان آور مورد تایید قرار گرفته است.

به گفته وی در حال حاضر و مطابق با قانون بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان آور و آیین نامه اجرایی مربوطه، کار‌های سخت و زیان آور به کار‌هایی اطلاق می‌شود که در آنها عوامل زیان آور فیزیکی، شیمیایی، مکانیکی و بیولوژیکی محیط کار غیر استاندارد بوده و در اثر اشتغال کارگر، تنشی به مراتب بالاتر از ظرفیت‌های جسمی و روانی در وی ایجاد می‌شود که نتیجه آن بیماری شغلی و عوارض ناشی از آن است.

وی گفت: مشاغل تایید شده از سوی کمیته‌های استانی در دو گروه الف و ب قرار می‌گیرند که مشاغل گروه الف مشاغلی هستند که می‌توان با اتخاذ تمهیدات فنی، مهندسی و بهداشتی و ایمنی در محیط کار، صفت سخت و زیان آوری شغل را حذف داد و مشاغلی گروه ب نیز مشاغلی هستند که ماهیتاً سخت و زیان آور بوده و با بکارگیری تمهیدات فنی، مهندسی و ایمنی صفت سخت و زیان آور بودن شغل کاهش یافته ولی کماکان سخت و زیان آور بودن آنها حفظ می‌ شود.

دیگر خبرها

  • آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • سهم یک چهارمی ساخت خانه‌های روستایی در طرح نهضت ملی مسکن مازندران
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • بررسی درخواست تعداد ۲۴۱۳ متقاضیان مشاغل سخت و زیان آور
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد