Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- عضو مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که عدم مجازات ولیعهد عربستان در پرونده قتل جمال خاشقجی تهدیدی برای آمریکا است.
به گزارش آریا،ایلهان عمر، عضو مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با سی ان ان گفت: هر دقیقه‌ای که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان مجازات نمی‌شود تهدیدی علیه اعتبار آمریکا و همچنین میزان توجه آن به حقوق بشر و شهروندان عربستانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در چارچوب حمایت آمریکا از آزادی بیان، دموکراسی و حقوق بشر دلیلی وجود ندارد که مانع اعمال تحریم‌ها علیه محمد بن سلمان شود. سازمان اطلاعات ما فاش کرد که شخصی با عملیات قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول موافقت کرده بود.
ایلهان عمر گفت: واشنگتن افراد دیگری را که در قتل خاشقجی دست داشتند تحریم کرد اما ما در قانون تنها کسانی را که عملیات قتل را انجام دادند، مجازات نمی‌کنیم بلکه کسانی که دستور قتل را داده‌اند نیز مجازات می‌شوند. آمریکا باید نهایت تلاش خود را برای حفظ این ارزش‌ها و اصول به کار گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایلهان عمر مجازات بن سلمان تهدید آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده های اسرائیلی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره حادثه بامداد جمعه در اصفهان گفت: ظرفیت و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست.

وی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران که وظیفه حفاظت از آسمان کشور را دارد با قدرت و استحکام و با استفاده از تاکتیک و تجهیزات بسیار پیشرفته آسمان کشور را رصد می‌کند و مردم شریف کشورمان مطمئن باشند که ارتش با تمام ظرفیت‌های خود آمادگی‌های لازم را دارد و هیچ تهدیدی نمی‌تواند کشورمان را مخاطب خود قرار دهد.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش بیان کرد: اگر تهدیدی بخواهد اتفاق بیفتد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده هستتد که قدرت اصلی خود را به دشمنان نشان دهند.

امیر پوردستان گفت: حادثه‌ای که در اصفهان اتفاق افتاد به قدری وسعت، عمق و حجمش کم است که در بُعد نظامی قابل ارائه و مطرح شدن نیست.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897709

دیگر خبرها

  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ (فیلم)
  • تهدیدی به نام سندروم «ددی ایشو»!
  • (ویدئو) پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ | ببینید
  • سلمانِ نون‌خ: لطفا کمی صبر کنید
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • عراق در صادرات نفت به آمریکا از عربستان پیش افتاد
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده های اسرائیلی در اصفهان
  • حادثه اصفهان به قدری کوچک است که در بُعد نظامی قابل مطرح شدن نیست + فیلم
  • گل عبدالله سلمان به ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا (ایران 0-1 بحرین)