Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- وزیر صمت در افتتاح کارخانه تولیدات چوبی شرکت نگین آرتاویل گفت: صادرات به کشورهای هدف را مورد توجه قرار داده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، با حضور وزیر صمت و مسئولان استانی کارخانه تولیدات چوبی شرکت نگین آرتاویل با 170 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی برای 100 نفر افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح کارخانه تولید ام‌.دی‌.اف شرکت نگین زرین چوب آرتاویل در اردبیل اظهار داشت: این کارخانه با تولید محصولات چوبی و تخته فیبر خام با چگالی متوسط از چوب فعالیت خود را از امروز آغاز می‌کند که به عنوان یک ظرفیت مناسب اشتغال‌زایی برای این استان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری 170 میلیارد تومانی در اجرای این پروژه گفت: زمینه اشتغال 100 نفر با بهره‌برداری از این پروژه محقق خواهد شد که به همین منظور نیاز است تا زمینه و بستر سرمایه‌گذاری را توسعه بخشیده و با حمایت‌های همه‌جانبه در این زمینه موضوع صادرات کشورهای هدف نیز مورد تمرکز قرار گیرد.

وزیر صمت ادامه داد: این کارخانه تولیدات خود را در زمینه محصولات ام.دی.اف و رویه درب ملامینه را مد نظر قرار داده که می‌تواند مازاد نیاز داخلی کشور به کشورهای دیگر نیز محصولات تولیدی را صادر کند.

افتتاح بزرگترین کارخانه تولید واکسن خاورمیانه تا 2 هفته آینده در ایران16 پروژه آبخیزداری و آبخوانداری در اردبیل افتتاح شد16 پروژه شهرداری همدان افتتاح شد

در ادامه با حضور رزم حسینی واحد صنعتی ریس‌باف ابریشم آرتا نیز افتتاح شد که میزان سرمایه‌گذاری در این پروژه نیز 180 میلیارد تومان است که زمینه اشتغال 800 نفر را به صورت مستقیم ایجاد می‌کند.

وزیر صمت از خط تولید فرمالین و گلیسرین نیز بازدید به عمل آورد و در جریان مشکلات و موانع این واحدهای تولیدی قرار گرفت تا بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام دهد.

انتهای پیام/143/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارخانه تولید سرمایه گذاری وزیر صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت وارد استان سمنان شد

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم در رأس هیأتی همزمان با بعد از ظهر چهارشنبه، وارد استان سمنان شد و در شهرستان گرمسار، مورد استقبال رسمی مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

این سفر در قالب سفر استانی دوم کابینه سیزدهم به استان سمنان صورت گرفته و قرار است فردا پنجشنبه شاهد حضور رئیس جمهور نیز باشیم.

سفر علی آبادی به استان سمنان دو روزه خواهد بود و امروز وی در مراسم افتتاح و بازدید چند پروژه صنعتی و اقتصادی در گرمسار، ایوانکی و سمنان حضور پیدا خواهد کرد.

وزیر صمت فردا نیز در ادامه سفر خود در مراسم افتتاح دیگر پروژه‌های مهم صنعتی استان حضور خواهد داشت.

در مجموع امروز و فردا با حضور علی آبادی، وزیر صمت دولت سیزدهم، چهار پروژه اقتصادی مهم در استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وزیر صمت در نخستین برنامه سفر خود به استان سمنان لحظاتی دیگر در مراسم افتتاح یک کارخانه الیاف و پارچه حضور پیدا خواهد کرد.

کد خبر 6080640

دیگر خبرها

  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • کارخانه فروآلیاژ پارس دامغان افتتاح شد
  • عرضه سهام بیواتانول باشت در بورس
  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تُن کنسرو ماهی در اردبیل
  • ۲ طرح صنعتی در گرمسار افتتاح شد
  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد