Web Analytics Made Easy - Statcounter

روحی گفت:اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی مکتب سلیمانی که توسط کانون شهید روحی مشهد برگزار گردید، اعلام شد و که این اسامی در سایت http://m-ketab.ir/news/۳۰۷۵ بارگذاری شده است.

«علی اکبر روحی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: با حمایت های ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی و به همت کانون فرهنگی هنری «شهید روحی» مشهد و همچنین با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون شهید روحی مشهد افزود: این مسابقه به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه عموم مردم توسط موسسه و کانون فرهنگی هنری شهید روحی مشهد و با همکاری دستگاههای مختلف استان و کشور در گستره ملی برگزار گردید.

 

وی با اشاره به اینکه جوایز این مسابقه ۱۰کارت هدیه ۲ میلیون ریالی و ۱۰۰کارت هدیه یک میلیون ریالی بود، اظهارکرد:در این مسابقه ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد (فهما)، مرکز رسیدگی به مساجد استان های خراسان، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی و سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی مشارکت داشتند.

 

روحی گفت:این مسابقه در بخش بزرگسال با محوریت کتاب «رفیق خوشبخت ما» و در بخش کودک و نوجوان هم با محوریت کتاب «قهرمان من» برگزار شد همچنین در بخش ارسال کلیپ هم شرکت کنندگان باید ویدئوی یک دقیقه‌ای درباره برداشت شخصی خود از کتاب قهرمان من را از طریق فضای مجازی رسال کردند.

 

مدیر کانون شهید روحی گفت: شهلا اصغرزاده، معصومه ترابی کلائی، فرشتع منیعی، محمد حسین مهدی زاده، محمد رضا سربیشه، معصومه ترابی، صغری کثیری، شهربانو پورفرج، سینا جعفریان و ریحانه سادات حسینی برندگان کارت هدیه دو میلیون ریالی هستند.

 

وی ادامه داد: همچنین علاقمندان می توانند برای دریافت اسامی صد برنده کارت هدیه یک میلیون ریالی به آدرس http://m-ketab.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مکتب سلیمانی کانون شهید روحی مشهد مسابقه کتابخوانی میلیون ریالی شهید روحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم

سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۳۵، دومین فرمانده نیروی قدس سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی ایران بود که سرانجام در ساعت ۱:۲۰ دقیقه شب جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ توسط پهپاد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد ترور و به مقام والای شهادت نائل گردید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند
  • مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فتح خون» برگزار می شود
  • اعزام تیم‌های رباتیک کانون یزد به مسابقه‌های ربوکاپ آزاد ایران
  • بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • تقویت بنیان‌های فرهنگی در شهرستان فرخ‌شهر
  • آرزوی شهید سلیمانی محقق شد