Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازگشت از آبادان در دو گروه پیگیری شد.

خبرگزاری میزان - سرخ‌پوشان که شب گذشته و پس از دیدار برابر صنعت نفت، از آبادان به تهران بازگشتند، امروز از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

*پیش از آغاز تمرین، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، دقایقی با بازیکنان صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس تمرین در دو گروه در دستور کار قرار گرفت.

*بازیکنان اصلی در دیدار روز گذشته برابر صنعت نفت، زیر نظر مربی بدنساز تیم به انجام کار‌های کششی و ریکاوری پرداختند که این برنامه حدود ۳۰ دقیقه به طول انجامید و پس از آن راهی رختکن شدند.

*سایر بازیکنان نیز زیر نظر کادر فنی بخش‌های مختلف تمرین را با روحیه بالا در برنامه داشتند. استارت‌های سرعتی، پاسکاری‌های تحت فشار و مینی فوتبال به مورد اجرا گذاشته شد.

*تمام بازیکنان در تمرین امروز حضور داشتند و بدون مشکل، در تمام مراحل تمرین شرکت کردند.

*در بخش مینی فوتبال هم بازی بین دو تیم سبز و زرد خیلی جذاب دنبال شد و بازیکنان با کری خوانی، فضای تمرین را شاداب کرده و باعث شده بودند این بازی با هیجان بالایی انجام شود و البته فشار زیادی را متحمل شدند.

*تمرین این گروه حدود ۷۰ دقیقه به طول انجامید و بازیکنان پس از آن، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

* کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل فشار تمرینات و مسابقات، امروز پس از ریکاوری و تمرین اعلام کرد؛ سرخپوشان فردا دوشنبه استراحت خواهند داشت و تمرینات برای بازی برابر مس نوین در مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) از روز سه‌شنبه هفته جاری پیگیری خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم جام حذفی روز جمعه ۲۲ اسفند ماه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان به مصاف تیم مس نوین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: شاه‌حسینی: اولتیماتوم به استقلال و پرسپولیس به این شکل غلط است/ در گذشته برای AFC ‌سندسازی می‌شد

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس گل محمدی لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس گل محمدی لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!

به گزارش همشهری‌آنلاین، شکایت بازیکنان قدیمی از باشگاه‌های قبلی خود، هیچ‌چیز عجیبی در فوتبال ایران نیست. شکر خدا آنقدر حساب و کتاب‌ها منظم و کارها روتین است که سالی صد تا مورد اینطوری داریم! در نتیجه کسی از نفس شکایت احسان پهلوان از باشگاه پرسپولیس و محکومیت ۸۰۰‌میلیون تومانی سرخ‌ها شگفت‌زده نشد، با این حال آنچه گروهی از هواداران را آزار داد، یادآوری کیفیت و اثرگذاری پهلوان به همین بهانه بود.

این بازیکن ابتدای لیگ بیستم با نظر یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس پیوست و از همان ابتدا به‌عنوان یکی از مهره‌های معتمد کادرفنی در ترکیب اصلی قرار گرفت. پهلوان ۲‌فصل برای پرسپولیس بازی کرد، اما به‌طور کلی عملکرد قابل‌قبولی در این تیم نداشت و تصویر خاص و خاطره‌انگیزی از خودش به‌جا نگذاشت؛ مخصوصا وقتی در لیگ بیست‌ویکم دست پرسپولیس از کسب عنوان قهرمانی کوتاه ماند و انتقادها از یحیی گل‌محمدی بالا گرفت، معمولی‌بودن بیش از حد برخی بازیکنان تیم و ازجمله همین احسان پهلوان هم بیشتر به چشم آمد.

جالب است بدانید او طی ۷۲‌بازی برای پرسپولیس فقط ۲‌گل زد که یکی از آنها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بود و دیگری در جام حذفی! کلا در همه مسابقات هم شاهد ارسال ۹‌پاس‌گل از سوی پهلوان بودیم که برای یک وینگر عدد فوق‌العاده‌ای نیست. این بازیکن نیم‌فصل اول امسال را برای سپاهان توپ زد و در نیم‌فصل دوم در عضویت فولاد است. او امسال در هر ۲‌تیم مجموعا فقط یک ‌پاس‌گل داده است!

کد خبر 846229 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • تمرین تراکتور تعطیل شد