Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین مهدویان کارگردان و فیلمنامه‌نویس که امسال فیلم سینمایی «شیشلیک» را در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر داشت، به تازگی سریال شبکه نمایش خانگی خود را با نام «زخم کاری» جلوی دوربین برده است.

جواد عزتی با انتشار پستی در اینستاگرام به طور ضمنی اعلام کرده در فیلم جدید محمد حسین مهدویان بازی می کند و نوشته آقای مهدویان عزیز تا کی مخفی کاری، زخم کاری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویربرداری این سریال مدتی است که در شبکه نمایش خانگی آغاز شده است.

پیش از این برخی رسانه‌ها از محمدرضا تخت کشیان به عنوان تهیه‌کننده سریال یاد و درباره حضور چند بازیگر از جمله جواد عزتی، امیر جعفری، رعنا آزادی‌ور و سارا بهرامی گمانه‌زنی کرده بودند.

حال شنیده‌های حاکی از آن است که تاکنون جواد عزتی، سیاوش طهمورث، رعنا آزادی‌ور و مهدی پاکدل جلوی دوربین رفته‌اند.

---

هنوز مشخص نیست که این سریال در چند قسمت برای شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود و موضوع آن چیست، اما باتوجه به تجربه‌های متفاوت مهدویان در تولید آثار سینمایی احتمال این اثر هم از موضوعی متفاوت بهره‌مند خواهد بود.

روز گذشته ۱۶ اسفندماه فیلیمو در گزارش عملکرد سالانه خود اعلام کرد که ۳۰ سریال برای سال ۱۴۰۰ تولید خواهد کرد که سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان یکی از آنهاست.

---      

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جواد عزتی زخم کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!

آفتاب‌‌نیوز :

«محمدحسن شانه‌ساززاده» مؤسس گروه «شاتل» و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره «نماوا» با حضور در یک لایو اینستاگرامی گفت: «هزینه ساخت ارزان‌ترین سریال در نماوا ۳ میلیارد تومان است. برای هر قسمت از سریال «سووشون» ساخته نرگس آبیار که به زودی منتشر می‌شود، ۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

او در پاسخ به چگونگی همکاری با بازیگران در این پلتفرم‌ها گفت: «من در خیلی از صنایع بودم، اما هیچ کدام مثل بازیگران، بی اخلاق و بی تعهد نیستند با وجود آنکه به هر حال ادعای فرهنگی بودن دارند، اما اگر پول باشد هر کاری می‌کنند.»

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!
  • اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • آقای مدیر نماوا ! از حرفهایتان درباره هنرمندان شرم نمی‌کنید؟ (+فیلم)
  • آقای مدیر نماوا ! از حرفهایتان درباره هنرمندان شرم نمی‌کنید؟
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!