Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حدود سه ماه پیش و بعد از جلسه‌ای که با مدیران پرسپولیس داشتم با دریافت بخشی از مطالباتم، مابقی طلبم به پرسپولیس را بخشیدم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس پس از پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر و باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی بین‌المللی این تیم، حالا به دلیل بدهی‌‌های داخلی نمی‌تواند از خریدهای خود در نقل‌و‌انتقالات استفاده کند و همین موضوع باعث شده است تا مدیران این تیم به دنبال جلب رضایت شاکیان داخلی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده می‌شود در لیست اعلام شده به باشگاه پرسپولیس حدود 28، 27 پرونده محکومیت دیده می‌شود که برای باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی باید این پرونده‌ها تعیین تکلیف شود. نکته جالب اما در این وضعیت این است که برخی از پرونده‌های اعلام شده به باشگاه پرسپولیس طی سال‌های گذشته تعیین تکلیف شده و بدهی‌‌ها به طلبکاران پرداخت شده است اما همچنان نام طلبکاران در لیست دیده می‌شود.

در همین زمینه یکی از افرادی که نام او به‌عنوان طلبکار در میان پرونده‌های پرسپولیسی‌ها دیده می‌شود، مهرداد کفشگری بازیکن سابق پرسپولیس است که به گفته خود حدود سه ماه پیش طلبش از باشگاه پرسپولیس را دریافت کرده است.

مهرداد کفشگری در گفت‌و‌گو با تسنیم با تأیید این موضوع اظهار داشت: حدود سه، چهار ماه پیش از سمت باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفته شد که به باشگاه مراجعه کنم. من هم به باشگاه رفتم و بعد از جلسه‌ای که با شکوری داشتم، با دریافت 50 میلیون تومان، طلب 300 میلیونی خودم را بخشیدم و رضایت دادم. در واقع من فقط مالیات پول خودم را گرفتم و دیگر هم طلبی از باشگاه پرسپولیس ندارم.

مخالفت رحمتی با حضور فرجی در پرسپولیس

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس ماه پیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز

عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روز‌های ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر‌های ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روز‌های ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
  • چه تعداد پهپاد اسرائیلی دست ایران افتاده؟ پاسخ جالب ژنرال اسرائیلی
  • آغاز انجام اطلاحات مرزی از سوی آذربایجان و ارمنستان
  • فیلمی ناب از بازار تهران در حدود ۱۲۰ سال قبل / لباس پوشین مردان و زنان تهرانی جالب است (فیلم)
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • ماجرای موشکی که جلوی چشم رهبری از آب بیرون آمد | جواب جالب طهرانی مقدم به ژنرال روسی
  • ماجرای خرید گوسفند با کارت ملی چیست؟
  • آیا صندوق بین‌المللی پول می‌تواند بحران بدهی جهان را حل کند؟