Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبگزاری مهر به نقل از یو اس ای تودی، پلیس مینیاپولیس از وقوع تیراندازی در این شهر و کشته شدن دست کم یک نفر در جریان این حادثه خبر داد.

سی ان ان نیز با مخابره این خبر اعلام کرده که این حادثه درست در همان محل قتل «جورج فلوید» رخ داده است.

جورج فلوید یک شهروند سیاه پوست آمریکایی بود که سال گذشته میلادی (خرداد ماه سال جاری) در نتیجه خشونت پلیس آمریکا کشته شد و انتشار تصاویر مربوط به قتل وی موجب به راه افتادن اعتراضات گسرتده در این کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سخنگوی پلیس، نیروهای امنیتی مینیاپولیس به محض اطلاع از تیراندازی در مکان قتل فلوید به منطقه اعزام شدند.

این سخنگوی پلیس آمریکا خبر داد که پیش از حضور ماموران در محل تیراندازی، یک نفر به بیمارستان منتقل شده بود اما در بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان باخت.

مقام‌های پلیس مینیاپولیس آمریکا توضیح بیشتری درباره تیراندازی ندادند و اسامی قربانی و مظنونین این تیراندازی را هم منتشر نکرده‌اند.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا موجب شده تا در اغلب جرم هایی که در این کشور رخ می دهد اسلحه وجود داشته باشد و همین موجب شده تا هر روزه تعداد قابل توجهی از شهروندان آمریکایی در نتیجه تیراندازی کشته و یا زخمی شوند.

تیراندازی و خشونت مسلحانه در حالی هر سال جان هزاران آمریکایی را می‌گیرد که لابی قدرتمند اسلحه و حامیان آن در دستگاه‌های اجرایی و کنگره آمریکا از تصویب و اجرای قوانین بازدارنده و ضد حمل آزادانه سلاح در آمریکا، به دلیل منافع شخصی جلوگیری می‌کنند.

بر اساس آمار موسسات آمریکا، شمار کودکانی که در این کشور در معرض خشونت مسلحانه قرار دارند، ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برآورد شده است.

یک مطالعه دیگر در آمریکا نشان می دهد، روزانه حداقل ۷ کودک و نوجوان آمریکایی قربانی استفاده از سلاح گرم می‌شوند. تنها در سال ۲۰۱۱ بیش از ۳ هزار کودک و نوجوان با شلیک گلوله در آمریکا کشته شده‌اند.

کد خبر 5163939 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیراندازی ایالات متحده امریکا مینیاپولیس ایالات متحده امریکا عراق عربستان سعودی ایران رژیم صهیونیستی روسیه سوریه فلسطین برجام جو بایدن لبنان کنگره آمریکا تحريم اقتصادي روسيه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار نظامیان کشته شده اعلام شده اسرائیل به 597 نفر رسید

به گزارش جماران به نقل از المیادین، ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد که در نبردهای حنوب نوار غزه یک نظامی این رژیم کشته شد و یک نظامی دیگر نیز به شدت زخمی شد و حال وی وخیم گزارش شده است.

ارتش رژیم اشغالگر روز گذشته نیز اعلام کرده بود که یک فرمانده در لشکر گیفعاتی در نبردهای جنوب نوار غزه کشته شد.

با کشته شدن این نظامیان اسرائیلی شمار نظامیان کشته شده اعلام شده اسرائیل در نوار غزه از ابتدای جنگ علیه نوار غزه در هفتم اکتبر 2023 تا کنون به 597 نفر رسید.

ارتش رژیم اشغالگر روز گذشته همچنین اعلام کرد که در نبردهای میان مبارزان فلسطینی به نیروهای اشغالگر در نوار غزه 22 نظامی اسرائیلی دیگر زخمی شدند.

همچنین با زخمی شدن این نظامیان شمار نظامیان زخمی شده اسرائیل در نوار غزه نیز به بیش از 3153 نفر رسید.

در همین حال، یگان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که محل تجمع نیروهای رژیم اشغالگر را در اطراف بیمارستان الشفاء با خمپاره هدف قرار داد.

گردان های قسام نیز اعلام کرد که مبارزانش توانستند که یک نظامی اسرائیلی را در اطراف بیمارستان الشفاء در شهر غزه شکار کردند.

 

دیگر خبرها

  • شمار نظامیان کشته شده اعلام شده اسرائیل به 597 نفر رسید
  • انفجار مین در سردشت ۲ زخمی برجا گذاشت
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی به همراه داشت
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا/ ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی شدند
  • یک آمریکایی چهار نفر را با ضربات چاقو کشت
  • ۹ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در ولایت فراه
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • درگیری درساحل بندر امام حسن بوشهر یک کشته برجا گذاشت
  • یک کشته و ۵ زخمی در محور دیهوک- طبس
  • سیل در یاسوج یک کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت