Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@11:10:21 GMT

پایان حضور دولتی‌ها در باشگاه آلومینیوم اراک + سند

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۹۸۲۵

پایان حضور دولتی‌ها در باشگاه آلومینیوم اراک + سند

گروه استان‌ها-سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای مخالفت با عضویت مدیران دولتی در هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک را اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، درحالی که در سال‌های اخیر بحث بسیاری بر روی عضویت دولتی‌ها در باشگاه آلومینیوم اراک وجود داشته سازمان لیگ با این حضور مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالیست که مخالفان حضور مدیران دولتی در هیئت مدیره براساس اصل 141 درباره ممنوعیت حضور دولتی‌ها در هیئت مدیره‌ها، این حضور را غیرقانونی می‌دانند.

از سوی دیگر به رغم سهامداری ایمیدرو، موافقان حضور، آلومینیوم را شرکتی دولتی می‌دانستند.

با این حال، سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اعلام کرد با استعلام صورت گرفته در ارتباط با الزامات حاکم بر مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها (صادره از AFC) ادامه فعالیت عابد حقدادی و مجید آنجفی در هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم امکان‌پذیر نیست.

شعار "رها کن، حیا کن" هواداران علیه مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراکرئیس هیئت‌مدیره آلومینیوم اراک استعفا کردخرمزی: هیچ بازیکنی از تیم آلومینیوم اراک جدا نخواهد شد / هیچ بازیکنی ارجح‌تر از نام آلومینیوم نیست

با وجود استعفای رئیس هیئت مدیره، فعالیت بهروز اکرمی، رئیس هیئت مدیره باشگاه نیز منوط به موافقت بازرسی کل کشور خواهد بود. که برخی استعفای وی را تشریفاتی و با علم به این نامه می‌دانند.

به گزارش تسنیم، حضور این دولتی‌ها که یکی معاون سیاسی، یکی رئیس جهاد کشاورزی و یکی مدیرکل ورزش و جوانان است دستاوردی مانند باخت فضاحت‌بار 6 بر یک در خانه و مقابل سپاهان را رقم زده است.

انتهای پیام/711/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: باشگاه آلومینیوم اراک هیئت مدیره دولتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از محمدرضا قادری، طی حکمی محمدرضا پاکدل را به سمت «عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

پاکدل دارای مدرک کارشنارسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات است. وی با بیش از ۲۴ سال سابقه کاری دارای سوابق متعدد مدیریتی از جمله «مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد»، «مدیرکل مهندسی و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» و «معاون فنی اداره کل پست استان یزد» است.

پاکدل پیش از این به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد مشغول به فعالیت بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • شکست ناپذیری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک
  • آرش میراسماعیلی به تصرف در اموال دولتی محکوم شد!
  • پایان مهلت هیئت مقررات زدایی به سازمان دامپزشکی(خبر اختصاصی*)