Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام احسان پور نماینده وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در رقابت های جام پلیکونه ایتالیا، مقابل حریف هندی خود مغلوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد جام بین المللی متئو پلیکونه امروز (یکشنبه) در شهر رُم ایتالیا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که بهنام احسان پور در دور با نتیجه 8 بر 9 مقابل روهیت از هند مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز به دیدار رده بندی راه یابد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیزاده اولین طلایی کشتی فرنگی؛ تکرار قهرمانی با برد تکراری

ناصر علیزاده با شکست حریف قزاقستانی اولین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را از آن خود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ناصر علیزاده  که سال گذشته نیز در  قزاقستان قهرمان آسیا شده بود، در مصاف با نورسلطان تورسینوف قزاق برد فینال سال گذشته اش مقابل این حریف را  تکرار کرد و قهرمان آسیا شد. 

او این کشتی را 5-صفر به سود خود تمام کرد.

ناصر علیزاده که دور اول استراحت کرده بود، با نتیجه 8 بر یک آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان و 1 - 1 ماساتو سومی از ژاپن را برده و فینالیست شده بود.

پیش از علیزاده، پویا دادمرز با قبول شکست در فینال وزن 55 کیلوگرم به مدال نقره آسیا رضایت داده بود و ایمان محمدی در 63 کیلوگرم برنز گرفت. امیر عبدی نیز مقامی بالاتر از پنجمی به دست نیاورد.

فردا نیز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در 5 وزن 60، 67، 72، 82 و 97 کیلوگرم در بیشکک دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد
  • رستمی هم در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نقره ای شد
  • پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • دست امیررضا ده‌بزرگی از طلا کوتاه ماند
  • تیم منتخب کشتی آزاد وارد قرقیزستان شد
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ رستمی، اسماعیلی و ساروی در نیمه نهایی
  • علیزاده طلایی شد
  • علیزاده اولین طلایی کشتی فرنگی؛ تکرار قهرمانی با برد تکراری