Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیر صنایع جهادکشاورزی یزد با اشاره به بهره‌برداری تاکنون ۴۰۵ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی استان، گفت: این واحدها با جذب ماده خام کشاورزی برابر با دو میلیون تن و ظرفیت تولید یک میلیون و ۳۶۰ هزار تن، تعداد شش هزار و ۶۹۵ شغل ثابت را ایجاد کرده‌اند.

«علیرضا طاقه‌باف» ضمن بیان این مطلب افزود: ۱۳ هزار و ۳۴۹ فقره جواز تاسیس در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی تاکنون صادر شده است که با ظرفیت تولید بالغ بر سه میلیون و ۱۰۷ هزار تن و جذب ماده خام کشاورزی چهار میلیون و ۱۵ هزار تن با اشتغال ثابت ۱۵ هزار و ۸۰۱ نفر در سال‌های آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که در سال جاری نیز تاکنون ۳۲ فقره پروانه بهره‌برداری با ظرفیت ۳۱۵ هزار تن و جذب ماده خام ۳۵۵ هزار تن و اشتغال ثابت یک‌هزار و ۳۱۰ نفر مشغول به فعالیت هستند، گفت: تعداد جواز صادر شده در سال جاری ۱۰۳ فقره است که ظرفیت تولید ۲۱۸ هزار تنی و جذب ماده خام ۲۶۸ هزار تن را به دنبال خواهد داشت و با راه‌اندازی این واحدهای تولیدی یک‌هزار و ۱۳۲ نفر  اشتغالزایی خواهد شد.

 مدیر صنایع تبدیلی و غذایی استان یکی از مهمترین سیاست‌های در دستور کار این بخش را کیفی‌سازی و برندسازی محصولات تولیدی صنایع تبدیلی استان به ویژه در حوزه‌های لبنی، فرآوری پسته، زعفران و خرما دانست که در این رابطه برنامه‌ریزی و اقدامات خوبی در حال انجام است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان یزد، طاقه‌باف در پایان جذب سه میلیون تن ماده خام کشاورزی را در راستای افزایش بهره‌وری و درآمد زایی کشاورزان استان از اهداف این مدیریت در سال‌های آتی برشمرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی جهادکشاورزی يزد صنايع تبديلي ماده خام کشاورزی صنایع تبدیلی جذب ماده خام هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن در اجرای ماده ۲۱۲ آئین نامه داخلی مجلس

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جز (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲

گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (اعاده شده از شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده از شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری

گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۱)

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درباره طرح استفساریه جز ۱ بند الف ماده ۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید  
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم