Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@22:03:42 GMT

مجیدی و اپل‌واچ پرحاشیه‌ای که دیگر نگاهش نمی‌کند!

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۹۸۴۴

مجیدی و اپل‌واچ پرحاشیه‌ای که دیگر نگاهش نمی‌کند!

ورزش سه نوشت:بازگشت دوباره مجیدی به استقلال با معرفی کادر جدیدش و معرفی فراز کمالوند به عنوان مدیر فنی همراه شده است

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در برابر فولاد که در پنج بازی گذشته خود تنها یک گل دریافت کرده بود و موفق شده بود با سه پیروزی و دو تساوی و زدن پنج گل ۱۱ امتیاز کسب کند و به رده چهارم جدول برسد شب سختی را در آزادی سپری کرد و در نهایت برنده از این میدان خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این بازگشت دستیارانی همراه روی نیمکت داشت که البته این ترکیب قبلاً هم امتحان شده بود. زمانی‌که مجیدی در مسابقات فصل پیش مدام به اپل واچش نگاه می‌کرد تا توصیه‌های فنی از بیرون را چک کند و در صورت لزوم آنها را به کار ببندد. موضوعی که با واکنش در محافل فوتبالی مواجه شد و خیلی‌ها به نقد مجیدی پرداختند و برای موفقیت او شریک تراشیدند.

برگردیم به فصل قبل و دوباره مرور کنیم دقیقه ۹۰ تا ۹۴ دیدار استقلال برابر پرسپولیس در بازی نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی را که استقلال با گل علیپور بازی یک بر صفر برده را به رقیب دیرینه باخته بود و مجیدی تنها چهار دقیقه فرصت داشت تا تصمیمی بگیرد که نتیجه اش بازگشت استقلال به بازی و رقابت‌ها باشد.


مجیدی در آن لحظات بحرانی و سخت که نیمکت رقیبش در جشن و پایکوبی پیروزی در داربی و رفتن به فینال بودند. بهترین بازیکن تیمش علی کریمی را از بازی بیرون کشید و زکی پور را به جناح چپ فرستاد تا دانشگر از خط دفاع به خط حمله اضافه شود. استقلال با بودن قایدی و میلیچ در آن جناح و اضافه شدن زکی پور آخرین فرصت‌هایش را برای رسیدن به گل مساوی امتحان کرد و مزد تصمیم شجاعانه مجیدی را با سانتر میلیچ و ضربه سر دانشگر گرفت و بازی را به تساوی کشاند تا با پیروزی در ضربات پنالتی به فینال رقابت‌های جام حذفی برسد.

او روز گذشته با کادر فنی اش برروی نیمکت به دفعات مختلف جلسات کوتاه سه نفره کنار زمین برگزار کرد و در اواخر بازی هم خودش بر روی نیمکت نشست تا فراز کمالوند مدیر فنی تیم وظیفه هدایت آبی پوشان را لب خط به عهده بگیرد.

شکار اپل واچ مجیدی قبل از دمیدن سوت داور در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه توسط لنز دوربین امیر حسین خیرخواه و همراهی فراز کمالوند از روز اول بر روی نیمکت استقلال و بازگشت دوباره صالح مصطفوی به این معناست که نیمکت آبی‌ها تمرکز بیشتر و نزدیکتری برای موفقیت در لیگ خواهد داشت. این اپل واچ هم حالا مسئولیت اضافه‌ای بر دوش ندارد و تنها زمان را نشان خواهد داد!

منبع: ورزش سه کد خبر 479766

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرهاد مجیدی باشگاه استقلال مجید مجیدی تیم فوتبال استقلال استقلال تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟

فرهاد مجیدی اواخر پاییز سال ۱۳۹۰ هنگامی که ستاره بی، چون و چرای استقلال محسوب می‌شد، ترجیح داد از این تیم جدا شده و راهی الغرافه قطر شود. اتفاقی که هنوز هم هواداران استقلال از آن به عنوان یک واقعه تلخ یاد می‌کنند و مدعی‌اند اگر مجیدی در استقلال می‌ماند، این تیم قهرمان لیگ یازدهم می‌شد، اما فرهاد هم دلایل خاص خودش را داشت و ترجیح داد دوباره لژیونر شود.

مجیدی به الغرافه قطر پیوست و فروردین سال ۹۱ به واسطه لیگ قهرمانان آسیا با این تیم به تهران آمد تا به مصاف پرسپولیس برود. در مورد آن مسابقه و اتفاقاتی که داخل ورزشگاه آزادی به وقوع پیوست، خودتان کاملا در جریان هستید ولی نکته این‌جاست که کریم باقری ستاره فراموش‌نشدنی پرسپولیس و تیم ملی روز ۲۹ فروردین سال ۹۱ برای ملاقات با دوستان قطری خودش به اردوی الغرافه رفت و اتفاقا با استقبال گرم فرهاد مجیدی هم مواجه گردید.

ستاره استقلالیِ آن روز‌های فوتبال ما به کریم باقری با لبخند می‌گفت: آقا کریم شما چرا بازنشسته نمی‌شی؟!

ملاقات مجیدی و کریم باقری بازتاب بسیار زیادی در آن مقطع پیدا کرد و حتی رسانه‌های قطری هم در موردش نوشتند. اتفاقا در سالیان بعد مجیدی و کریم باقری بار‌ها یکدیگر را در جریان دیدار‌های استقلال و پرسپولیس تحت عنوان مربیان دو تیم ملاقات کردند.

منبع: خبر ورزشی

tags # فرهاد مجیدی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم
  • پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • دیدار پرسپولیس و نفت؛ ماموریت‌ متفاوت برای قهرمانی و بقا
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • بازگشت صالح حردانی در بازی با شمس آذر قزوین
  • فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان