Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@18:11:23 GMT

توزیع ۱۰۳ تن مرغ در استان قزوین

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۹۸۷۵

توزیع ۱۰۳ تن مرغ در استان قزوین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، عزیزاله افضلی رئیس سازمان صمت استان گفت: برای تنظیم بازار مرغ و رفاه حال مردم روزانه بیش از ۱۰۳ تن مرغ گرم در استان توزیع می‌شود، در صورتی که در روز‌های عادی مصرف مرغ استان ۶۵ الی ۷۰ تن بود.

به گفته افضلی، در مدت  سه روز ۶۰ تن مرغ منجمد نیز توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه از ذخیره سازی هزار و ۲۰۰ تن پرتقال و سیب برای عرضه در بین مردم خبر داد و گفت: میوه‌های شب عید در غرف تعیین شده توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشت مرغ توزیع مرغ میوه شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۹۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۳۵۰ جایگاه توزیع سوخت در اصفهان

استاندار اصفهان با اشاره به دارا بودن ۳۵۰ جایگاه توزیع سوخت در سراسر استان اصفهان، گفت: در ایام نوروز حجم فعالیت در این مجموعه‌ها افزون می‌شود که اگر همکاری و همراهی با هدف خدمت‌رسانی به مردم نباشد، شاهد اتفاقات مناسب در این حوزه نیستیم. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سیدرضا مرتضوی در حاشیه بازدید از انبار شهید  منتظری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان ضمن تقدیر از کارکنان این مجموعه در خدمت‌رسانی به مردم، اظهار داشت: پشت صحنه رفاهی که در حوزه پخش سوخت در کشور می‌گذرد، کارکنان خدوم اینگونه مجموعه‌ها هستند که برای تأمین و توزیع سوخت مورد نیاز مردم، بی وقفه تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: این شبکه‌ها همواره مورد تهدید توسط دشمنان قرار گرفته و از این بابت نیز مورد اهمیت هستند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه گمشده این مجموعه‌ها عدم معرفی گستره خدمات به مردم است، بیان کرد: تا جایی که امکان وجود داشته باشد می‌توان با کمک رسانه، فعالیت‌های صورت گرفته در مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی را به اطلاع مردم رساند.

وی با اشاره به دارا بودن 350 جایگاه توزیع سوخت در سراسر استان اصفهان، تصریح کرد: در ایام نوروز حجم فعالیت در این مجموعه‌ها افزون می‌شود که اگر همکاری و همراهی با هدف خدمت‌رسانی به مردم نباشد، شاهد اتفاقات مناسب در این حوزه نیستیم.

مرتضوی برخی مسئولیت‌های مجموعه پخش فرآورده‌های نفتی را برشمرد و گفت: موظف هستیم در ایام نوروز با سرکشی به دستگاه‌های خدمت‌رسان، ضمن ابراز قدردانی از کارکنان این مجموعه‌ها از روند فعالیت‌های انجام شده مطلع شویم و بازدید امروز بر همین مبنا شکل گرفت.

انتهای پیام/163/

دیگر خبرها

  • توزیع نان رایگان توسط ۱۳۰ نانوایی در شهر کرمانشاه
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • انجام ۹۰۰ ویزیت رایگان در اردوی جهادی گروه حکمت
  • توزیع کالاهای اساسی به نرخ دولتی در شهر قزوین آغاز شد
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • مشارکت مردم تنها راه حل مشکلات کشور
  • تداوم طرح توزیع میوه تنظیم بازار در فارس
  • فعالیت ۳۵۰ جایگاه توزیع سوخت در اصفهان
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد