Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار در جلسه کمیسیون امنیت کارگری اظهار داشت: با اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته تمامی مطالبات کارگران استان در حوزه واحد‌های تولیدی و شهرداری‌های استان تا پایان امسال پرداخت خواهد شد.

حبیبی افزود: اقدامات و برنامه ریزی‌های خوبی توسط کمیسیون‌های کارگری در شهرستان‌های استان انجام شده که نتایج قابل قبولی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی استاندار با اشاره به ایام پایانی سال تاکید کرد: ضرورت دارد مراقبت‌های ویژه از سوی دستگاه‌های مربوط صورت بگیرد که در این ایام تمامی مطالبات کارگران توسط واحد‌های تولیدی پرداخت شود.

وی ادامه با بیان اینکه پرداخت مطالبات کارگران واحد‌های تولیدی و شهرداری‌ها در اولویت است تاکید کرد: کارگران جزو اقشار با اهمیت و زحمتکش جامعه هستند و حقوقشان دیون ممتازه است باید با اولویت پرداخت شود.

این مقام مسوول افزود: پرداخت حقوق کارگران شهرداری‌ها باید با کارمندان شهرداری‌ها در یک زمان پرداخت شود.

کاهش تعدیل نیرو در حوزه صنعت

حبیبی افزود: قطع همکاری و تعدیل نیرو‌های کارگری در حوزه صنعت و واحد‌های تولیدی نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته و این موضوع در شرایط سخت تحریم و کرونایی اتفاق افتاده است.

معاون استاندار با اشاره به اهمیت مهارت کارگران اظهار داشت: با توجه به فضای ایجاد شده در زمینه اشتغال هیچ متقاضی کاری که دارای کارت مهارت است بی کار نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطالبات کارگران واحدهای تولیدی استانداری قزوین مطالبات کارگران واحد های تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۹۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شده بود.

اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف‌قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت