Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@20:38:55 GMT

هر آنچه که باید در مورد ویزای اوکراین بدانید

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۹۹۹۹

هر آنچه که باید در مورد ویزای اوکراین بدانید

هر آنچه که باید در مورد ویزای اوکراین بدانید را می توانید از آژانس گردشگری هفت گنج دریافت کنید، به منظور کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید تا اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهیم و در خصوص هزینه ی سفر و مدارک مورد نیاز برای ویز اطلاعات کاملی را به دست بیاورید.

به گزارش برنا، قبل از اینکه در خصوص ویزای کشور اوکراین با شما صحبت کنیم و برای دریافت مدارک مورد نیاز شما را راهنمایی کنیم بهتر است که در مورد این کشور اطلاعات جامعی را به دست آورده و این کشور را بهتر بشناسیم سپس تصمیم خود را در خصوص اقامت و همچنین دریافت ویزا بگیرید، اوکراین به عنوان یک حکومت خودمختار است که دارای بزرگ ترین ارتش در اروپا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از اینکه کسی در مورد ویزای اوکراین تصمیمی بگیرد در وهله ی اول به دنبال زبان این کشور هستند و از خود می پرسند که دقیقا زبان این کشور چیست؟ به طور رسمی این کشور به زبان اوکراینی صحبت می کنند و به عنوان زبان رسمی این کشور شناخته می شود که البته زبان روسی هم در این کشور کاربرد ویژه ای دارد، به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اقامت، ویزا و غیره با ما همراه باشید تا اطلاعات تکمیلی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم.

هر آنچه که باید در مورد ویزای اوکراین بدانید

چگونه ویزای اوکراین بگیرم؟

بی دلیل نیست که بسیاری از متقاضیان مهاجرت و یا سفر به این کشور به دنبال ویزای اوکراین هستند چون این کشور به عنوان یکی از کشور های بزرگ اروپایی شناخته می شود چرا که جمعیت این کشور بالغ بر 44 میلیون نفر است، واحد پول رایج این کشور گریونا بوده و پایتخت این کشور کیف می باشد.

آب و هوای اوکراین در فصل تابستان بسیار گرم و در فصل زمستان بسیار سرد است که به طور کلی با توجه به وضعیت اقتصادی و جغرافیایی این کشور، اوکراین مکان مناسبی برای توریست ها و مهاجران است که می توان به صورت زیر به منظور اقامت اوکراین اقدام کرد.

برای رسیدن به ویزا اوکراین باید مدارک زیر را به همراه داشته باشید اما بهتر است که بر روی لینک های بالا کلیک کرده و از این سایت هفت گنج مشاوره رایگان دریافت کنید مخصوصا در خصوص اخذ ویزای این کشور سوالات بیشتر است! به طور کلی شما برای دریافت ویزای اوکراین باید مدارک خود را براساس استاندارد های روز تهیه کرده و اقدامات لازم را به عمل بیاورید.

چگونه ویزای اوکراین بگیرم؟

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا

در وهله ی اول باید فرم درخواست اخذ ویزا را پر کرده و در اختیار سایت مربوطه قرار دهید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند، با پر کردن فرم می توانید نیمی از راه را رفته و متوجه تمام مدارک مورد نیاز خود شوید. در صورت در اختیار داشتن گذرنامه آن را به همراه داشته و گذرنامه با 8 ماه اعتبار در اختیار داشته باشید. در اختیار داشتن بلیت هواپیما. دو قطعه عکس سه در چهار. با استفاده از پل های ارتباطی هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی اسکن به همراه داشته باشید که به صورت جداگانه گرفته شده باشد. دریافت پرینت از حساب مالی با حداقل پانزده میلیون تومان گردش حساب.

البته برخی از مدارکی که در گزینه های بالا مشاهده کردید صرفا برای ویزای توریستی بود که باید مد لحاظ قرار گیرد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا

آیا برای ویزای کار، تحصیلی و یا توریستی متفاوت است؟

مطمئنا برای اینکه ویزای مختلفی را دریافت کنید باید مدارک متفاوتی را ارائه دهید که از راه لینک های ذکر شده در متن های بالا می توانید به سایت مورد نظر وارد شوید و از مدارک کامل هر یک از ویزاهای توریستی، تحصیلی و یا کار اطمینان حاصل کنید.

البته ویزای کشور اوکراین می تواند برای شرایط زیر رایگان باشد که عبارت است از:

کودکان زیر شش سال می توانند ویزای رایگان دریافت کنند. کسانی که گذرنامه سازمانی و یا دیپلمات دارند به منظور انجام وظیفه سازمانی می توانند به صورت رایگان به این کشور سفر کنند. اگر به منظور کمک های بشر دوستانه و خیریه که از جانب کشور اوکراین تایید شده باشد، ویزای رایگان قابل انجام است. برای برخی از نظامیان که از جانب کشور اوکراین دعوت شده باشد می توانند ویزای رایگان اوکراین دریافت کنند.

آیا برای ویزای کار، تحصیلی و یا توریستی متفاوت است؟

نرخ اجاره در کشور اوکراین چقدر است؟

اگر بخواهیم به صورت خلاصه هزینه زندگی ایران و اوکراین را با هم مقایسه کنیم بهتر است بدین صورت بگوییم که هزینه ی زندگی کشور اوکراین بیش از 22 درصد پایین تر از ایران بوده و نرخ اجاره در این کشور 25.31 در صد از کشور ایران پایین تر است.

اگر در خصوص کشور اوکراین خبر های زیادی می شنوید شاید ضد و نقیض باشد! درست است که این کشور به عنوان یکی از ضعیف ترین کشور های کشور های اروپایی شناخته می شود اما اگر در کیف ساکن شوید قاعدتا شغل های مناسب و پردرآمدی را به دست خواهید آورد، مخصوصا ایرانیان که در هر زمینه ای در دنیا حرف اول را در مشاغل مختلف می زنند.

اگر بخواهیم در خصوص حقوق اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم از آخرین آماری که در سال 2019 گرفته شده  می توانیم اطلاعات دقیقی را به شما بگوییم تا برآوردی را در ذهن خود داشته باشید؛ به طور متوسط چهار هزار گریونا که تقریبا برابر است با 110 یورو است! اما اگر در پایتخت این کشور مشغول به کار شوید متوسط درآمد ماهیانه در کشور 340 یورو و 385 دلار است، البته از آماری که در اختیار شما قرار می دهیم سه سال گذشته است بنابراین اگر نیاز به اطلاعات دقیق دارید می توانید وارد وب سایت ستاره هفت گنج شده و با مشاورین آن سایت ارتباط برقرار کنید سپس با توجه به شرایط فعلی درخواست خود را ثبت نمایید.

اخذ مشاوره رایگان در خصوص صدور ویزا

به طور کلی صدور ویزا و دریافت ویزا برای کشور اوکراین شرایط مخصوص به خود را دارد که پیشنهاد می گردد از مشاورین سایت آژانس گردشگری هفت گنج استفاده کرده و از تجربیات این مجموعه استفاده کنید، مشاورین این سایت شما را راهنمایی کرده و تا آخرین مرحله ی دریافت ویزا شما را همراه خواهند کرد، وب سایت هفت گنج یکی از معتبر ترین سایت ها برای دریافت ویزا است چرا که مشاورین هفت گنج یکی از بهترین مشاورین را در زمینه اخذ ویزا دارد، بنابراین می توانید از شماره تماس های ذکر شده در وب سایت با مشاورین ما ارتباط برقرار کرده و سوالات تخصصی خود را از ما بپرسید، مشاورین ما در کوتاه ترین زمان ممکن به تمام سوالات شما پاسخ داده و تمام راهنمایی لازم را انجام دهند.

این خبر رپورتاژی است و خبرگزاری برنا محتوای آن را تایید یا رد نمی کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ویزای اوکراین اقامت اوکراین ویزا اوکراین اختیار شما قرار برای دریافت ویزا مدارک مورد نیاز ی دریافت ویزا کشور اوکراین داشته باشید هفت گنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای سفر به تایلند؛ سرزمین لبخندها

این کشور با فرهنگ غنی، تاریخ جذاب و طبیعت بکر، هر ساله پذیرای میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان است. اگر قصد سفر به تایلند را دارید، این راهنمای جامع به شما کمک می‌کند تا سفری بی‌نظیر و خاطره انگیز را تجربه کنید.

بهترین زمان سفر به تایلند

یکی از مهمترین مواردی که برای برنامه‌ریزی سفر به تایلند باید مدنظر قرار دهید، انتخاب زمان مناسب است. بهترین زمان سفر به تایلند به آب و هوا و نوع فعالیتی که می‌خواهید انجام دهید بستگی دارد. اما در مجموع می‌توان زمان‌های پر گردشگر تایلند را در موارد زیر خلاصه کرد:

فصل خشک (نوامبر تا آوریل): این فصل خنک‌ترین و خشک‌ترین زمان سال در تایلند و بهترین زمان برای بازدید از سواحل و جزایر است.

فصل مرطوب (مه تا اکتبر): این فصل گرم‌ترین و مرطوب‌ترین زمان سال در تایلند و بهترین زمان برای بازدید از کوه‌ها و جنگل‌ها است.

اخذ ویزا مسافرتی

نکته دیگری که باید درباره سفر به این مکان زیبا درنظر بگیرید آماده کردن مدارک لازم است. برای سفر به تایلند به ویزا نیاز دارید. می‌توانید ویزای خود را به صورت آنلاین یا در بدو ورود به فرودگاه دریافت کنید.

ویزای آنلاین: برای دریافت ویزای آنلاین باید به وب سایت اداره مهاجرت تایلند مراجعه کرده و فرم درخواست را پر کنید. پس از پرداخت هزینه ویزا، می‌توانید آن را به صورت آنلاین دریافت کنید.

ویزای فرودگاهی: می‌توانید ویزای فرودگاهی را در بدو ورود به فرودگاه‌های بین‌المللی تایلند دریافت کنید. برای دریافت این ویزا باید پاسپورت معتبر، بلیط برگشت و پول نقد کافی برای پرداخت هزینه ویزا داشته باشید.

نکات مهم درباره تایلند

وقتی برای سفر به تایلند برنامه‌ریزی می‌کنید در نظر گرفتن نکات زیر می‌واند بر کیفیت سفر شما تاثیر مستقیم داشته باشد:

پول رایج

واحد پول تایلند بات (THB) است. می‌توانید پول خود را در صرافی‌ها یا بانک‌ها به بات تبدیل کنید.

زبان

زبان رسمی تایلند، تایلندی است. با این حال، انگلیسی در مناطق توریستی به طور گسترده صحبت می‌شود.

حمل و نقل

بهترین راه برای گشت و گذار در تایلند استفاده از اتوبوس، قطار، تاکسی یا توک توک است.

اتوبوس: اتوبوس‌ها ارزان‌ترین و رایج‌ترین وسیله حمل و نقل در تایلند هستند. آنها به تمام نقاط کشور سفر می‌کنند.

قطار: قطارها سریع‌تر و راحت‌تر از اتوبوس‌ها هستند، اما گران‌تر نیز هستند. آنها به شهرهای اصلی تایلند سفر می‌کنند.

تاکسی: تاکسی‌ها راهی آسان و راحت برای گشت و گذار در شهرها هستند.

توک توک: توک توک‌ها نوعی موتور سیکلت سه چرخ هستند که در تایلند بسیار محبوب هستند. آنها ارزان‌تر از تاکسی‌ها هستند، اما ممکن است امن نباشند.

اقامت در سفر

تایلند طیف گسترده‌ای از گزینه‌های اقامتی را برای همه بودجه‌ها ارائه می‌دهد، از هاستل‌ها و هتل‌های ارزان قیمت گرفته تا استراحتگاه‌های لوکس.

هاستل‌ها: هاستل‌ها ارزان‌ترین گزینه اقامتی در تایلند هستند و هزینه‌های آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

هتل‌های ارزان قیمت: هتل‌های ارزان قیمت، اتاق‌های خصوصی با حمام مشترک ارائه می‌دهند.

هتل‌های میان رده: هتل‌های میان رده طیف وسیعی از امکانات را از جمله اتاق‌های خصوصی با حمام خصوصی، استخر شنا و رستوران ارائه می‌دهند.

استراحتگاه‌های لوکس: استراحتگاه‌های لوکس بهترین امکانات و خدمات را ارائه می‌دهند.

غذا

غذاهای تایلندی به خاطر طعم‌های تند و ترش و استفاده از مواد اولیه تازه مشهور هستند. برخی از محبوب‌ترین غذاهای تایلندی عبارتند از:

پد تای: رشته فرنگی برنج سرخ کرده با تخم مرغ، توفو، سبزیجات و سس تاماریند.

تام یام گونگ: سوپ تند و ترش با میگو، قارچ، گوجه فرنگی و برگ‌های لیمو.

ماسا من کاری: کاری مرغ یا گوشت با شیر نارگیل، بادام زمینی و ادویه جات.

سوم تام: سالاد پاپایا سبز با گوجه فرنگی، بادام زمینی و سس تند

مکان‌های دیدنی

تایلند جاذبه‌های دیدنی متعددی برای ارائه به گردشگران دارد، از جمله:

معابد: تایلند به خاطر معابد بودایی خود مشهور است که برخی از آنها مانند معبد وات آرون و معبد وات فو در بانکوک، از شهرت جهانی برخوردار هستند.

سواحل: تایلند دارای سواحل شنی خیره کننده‌ای در دریای آندامان و خلیج تایلند است که مکانی ایدئال برای غواصی هستند.

جزایر: تایلند دارای بیش از 1400 جزیره است که هر کدام زیبایی و جاذبه‌های منحصر به فرد خود را دارند. پوکت، فی فی، سامویی و کرابی از جمله محبوب‌ترین جزایر تایلند هستند.

غذا: غذاهای تایلندی به خاطر طعم‌های تند و ترش و استفاده از مواد اولیه تازه مشهور هستند.

مردم: مردم تایلند به گرمی و مهمان نوازی معروف هستند و همیشه پذیرای گردشگران هستند.

نکات مهم برای سفر به تایلند

پس از همه مواردی که گفته شد پس از خرید تور تایلند باید تمامی نکات زیر را نیز مدنظر قرار دهید تا سفر خوبی را تجربه کنید:

لباس: هنگام بازدید از معابد و مکان‌های مذهبی، باید لباس پوشیده بپوشید.

چانه زنی: در بازارهای سنتی تایلند، چانه زنی امری عادی است.

آداب و رسوم: قبل از سفر به تایلند، برخی از آداب و رسوم و فرهنگ این کشور را یاد بگیرید.

ایمنی: تایلند کشوری امن برای سفر است. با این حال، مانند هر کشور دیگری، باید مراقب وسایل خود باشید و از مکان‌های خطرناک دوری کنید.

بیمه سفر: قبل از سفر به تایلند، بیمه سفر تهیه کنید.

رزرو تور تایلند در فلای‌تودی

تایلند کشوری زیبا و متنوع با جاذبه‌های متعدد برای ارائه به گردشگران است. با دنبال کردن نکات ذکر شده در این راهنمای جامع، می‌توانید سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز به تایلند داشته باشید. اگر به دنبال یک راه آسان و راحت برای برنامه‌ریزی سفر خود به تایلند هستید، می‌توانید از خدمات شرکت معتبر فلای‌تودی استفاده کنید. فلای‌تودی طیف گسترده‌ای از تورهای تایلند را با قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. این تورها شامل پرواز، هتل، حمل و نقل و ویزا است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899084

دیگر خبرها

  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد
  • راهنمای سفر به تایلند؛ سرزمین لبخندها
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • بیست‌وپنجمین استاندار مازندران معارفه شد
  • بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | طبع زیتون گرم است یا سرد ؟ ؛ هر آنچه درباره زیتون باید بدانید