Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-25@04:26:27 GMT

پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد وام ازدواج

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۱۹۹

پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد وام ازدواج

امتداد - مدیر عامل بانک ملی ضمن تشریح وضعیت واگذاری اموال مازاد این بانک، گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان هفته نخست اسفند ماه، بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد. 

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمد رضا حسین زاده  اظهار کرد: در ۱۱ ماه نخست سال جاری بیش از ۱۴۱ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی پرداخت شده است که این عدد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 
وی افزود: همچنین، تا ۹ بهمن ماه سال جاری، حدود ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مرتبط با کرونا پرداخت شده است که بیش از ۸ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ متعلق به یارانه بگیران بوده و مابقی به کسب‌وکارهای آسیب دیده از کرونا، حمل و نقل درون شهری، حمل و نقل برون شهری و مخارج مستاجرین تخصیص یافته است. 
 
مدیر عامل بانک ملی در ادامه درباره عملکرد این بانک در پرداخت وام ازدواج گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان هفته نخست اسفند ماه، بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد. 
 
حسین زاده وضعیت واگذاری اموال مازاد بانک ملی ایران را تشریح و بیان کرد: در سال ۱۳۹۷ بیش از ۸۴۳ میلیارد و ۱۰۰ هزار تومان و در سال ۱۳۹۸ بیش از ۷۹۷ میلیارد و ۶۰۰ هزار تومان از اموال تملیکی و مازاد بانک ملی واگذار شده است. 

وی  در گفت‌وگو با ایسنا  ادامه داد: این رقم در سال ۱۳۹۹ و تا پایان بهمن ماه به بیش از ۱۰.۶ هزار میلیارد ریال رسیده است. به طور کلی طی سه سال مورد اشاره، ۴۸۳ مورد مزایده استانی و سراسری به این منظور توسط بانک ملی ایران برگزار شده است.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده بیش از ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عبدالحسینی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بویراحمد با موضوع ازدواج و تحکیم خانواده افزود: محرومیت‌های استان ما نسبت به کشور بیشتر است و سه هزار نفر از جوانان ما در صف پرداخت وام ازدواج هستند.

وی بیان داشت: به دلیل مرکزیت شهرستان بویراحمد، بخش قابل‌توجهی از جمعیت، جوان استان و موضوعات مبتلا به جوانان در این شهرستان است اما در تقسیم و تخصیص بودجه و اعتبارات به این امر توجه نمی‌شود.

عبدالحسینی تصریح کرد: ۱۹ خرداد ماه شروع هفته ازدواج است و بهانه‌ای برای اینکه تمرکز بهتری بر روی فرآیند ازدواج داشته باشیم.

وی افزود: ما در حوزه جوانان شش موضوع اصلی ازدواج، اشتغال، هویت دینی و ملی، نشاط اجتماعی، مسائل اجتماعی و مسکن را داریم.

عبدالحسینی اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائل در حال حاضر مسئله ازدواج جوانان است که با پرداخت تسهیلات، مشکلات در این راستا کمتر می‌شود اما بعضی از بانک‌های ما در پرداخت تسهیلات ازدواج کم کاری می‌کنند در صورتی که بودجه برای این امر بودجه مشخصی است.

کد خبر 6087725

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣