Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@16:17:39 GMT

محاکمه داماد بوشهری / حضور ۳۵۰ نفر در تالار عروسی

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۲۳۳

محاکمه داماد بوشهری / حضور ۳۵۰ نفر در تالار عروسی

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: داماد تنگستانی -شهرستان تنگستان از توابع استان بوشهر- به دلیل عدم توجه به رعایت قوانین برگزاری مراسمات در دوره کرونا در مراسم عروسی به دادگاه معرفی شد.

عادل مقدس با بیان اینکه یکی از عوامل مهم در گسترش بیماری کرونا، ایجاد تجمعات است که تلاش شده با وضع و ابلاغ قوانین مرتبط با این موضوع از انجام تجمعات غیرضروری جلوگیری شود، ادامه داد: در این راستا تالارهای پذیرایی موظف شده‌اند که از انجام تجمعات بیش از ۱۰۰ نفر به مناسبت‌های مختلف در آن مکان جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: داماد تنگستانی که متعهد شده بود که تعداد میهمان‌های خود را در مراسم عروسی به بیش از ۱۰۰ نفر افزایش ندهد، با افزایش این تعداد، بدون هماهنگی با تالار، به ۳۵۰ نفر، موجب شد تا میهمانان بدون رعایت فاصله اجتماعی و در شرایطی که احتمال انتقال بیماری کرونا افزایش می‌یافت قرار بگیرند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان تصریح کرد: متأسفانه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص گردید که اکثر مهمانان از استان هم‌جوار و خوزستان بودند که در وضعیت قرمز ابتلا به کرونا قرار دارد و به دلیل برگزاری مراسم عروسی برخلاف مصوبه ستاد مقابله با کرونا، این داماد به دادگاه معرفی شد.

مقدس افزود: امروز مهم‌ترین مسئله در جامعه، توجه به سلامت مردم است که انتظار می‌رود همه مردم به این مهم توجه داشته باشند و در صورت برگزاری مراسم عروسی و سایر مراسمات، با کمترین تعداد افراد و در فضای باز و رعایت نکات بهداشتی مرتبط با جلوگیری از ابتلا به کرونا انجام شود.

لینک کوتاه: asriran.com/003FOF

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مراسم عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در واکنش به این نکته که «خواست نمایندگان یک جلسه فوق‌العاده درخصوص مساله ارز در صحن بود نه در دفتر رییس مجلس»، گفت: بله، نظر ما همین است باید می آمدند در صحن و شفاف مطالب بیان می‌شد، ما گفتیم که در صحن، جلسه [فوق العاده ارزی] برگزار شود نگفتیم که بروید و جداگانه جلسه بگذارید.

وی در گفتگو با ایلنا، ادامه داد: با این جلسات چند نفره جداگانه نتیجه نمی‌گیریم و الان هم که مشکلات حل نشده است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: به نظر ما اگر قانون را رعایت می‌کردند این مشکلات را نداشتیم، بانک مرکزی قانون را رعایت نمی‌کند چه قانونی که اخیرا تصویب کردیم و چه احکامی که در برنامه مصوب شده؛ اگر این قوانین و احکام از سوی بانک مرکزی رعایت شود این مشکلات را نخواهیم داشت.

وی ابراز داشت: ما همچنان مطالبه برگزاری جلسه ارزی در صحن را داریم و معتقدیم که همه نمایندگان باید در جریان این موضوع قرار بگیرند نه اینکه یک جلسه جدا باشد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898959

دیگر خبرها

  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند
  • آن‌سوی تاریخ نصف‌جهان به روایت میراث ناملموس
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود