Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:57:51 GMT

پویش مجازی کتابخانه من ویژه کتابداران برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۲۸۰

پویش مجازی کتابخانه من ویژه کتابداران برگزار می‌شود

به مناسبت هفدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی و با هدف معرفی کتابخانه‌ها پویش «کتابخانه من» ویژه کتابداران در فضای مجازی برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به مناسبت هفدهمین سالروز تأسیس نهاد و با هدف معرفی کتابخانه‌ها و ارتقای سطح آگاهی عموم نسبت به فعالیت‌های جاری این مراکز، پویش «کتابخانه من» ویژه کتابداران در فضای مجازی، به همت اداره کل فرهنگی نهاد، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در بازه زمانی 16 الی 23 اسفندماه، تمامی کتابداران با ساخت کلیپ معرفی کتابخانه محل خدمت خود، می‌توانند در این پویش شرکت کنند. حجم هر کلیپ باید حداکثر 50 مگابایت بوده و پس از تهیه با هشتگ‌های #کتابخانه_من، #کتابخانه_روشنایی_دیار_من و #نهاد_کتابخانه_های_عمومی_کشور در صفحات مجازی منتشر شود. همچنین به منظور شرکت در مسابقه، کلیپ تهیه شده باید در سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نهاد به نشانی www.samakpl.ir، بارگذاری شود.

اجرای طرح «اکرام ایتام و محسنین» توسط نهاد کتابخانه‌هابدهی 2.6 میلیارد تومانی شهرداری قزوین به نهاد کتابخانه‌ها تسویه می‌شودتوضیحات معاون نهاد کتابخانه‌ها برای رفع مشکل کتابداران از طریق مجلس

با اتمام مهلت ارسال آثار و پس از انجام داوری، از برترین آثار در هر استان، با اهدای کارت هدیه 5 میلیون ریالی تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب نهاد کتابخانه های عمومی کتاب نهاد کتابخانه های عمومی نهاد کتابخانه ها کتابخانه من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، قرار است برای حمایت و قدردانی از عملیات تاریخی و غرورآفرین وعده صادق و طرح نور، زنجیره انسانی دیار علویان را به صورت همزمان در ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۳۰ فروردین در سواحل مازندران برگزار کنند.

کاربران فضای مجازی مازندران در حمایت از این زنجیره انسانی از صبح ۲۹ فروردین پویشی را با نام #زنجیره_علویان در فضای مجازی راه‌اندازی کردند و تاکنون هزاران نفر به این پویش در شبکه‌های اجتماعی پیوسته‌اند.

کاربرانی که به این کارزار پیوسته‌اند، ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی از مردم مازندران خواسته‌اند برای قدردانی از نیروهای مسلح ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه خود را به سواحل سراسر استان برسانند.

کد خبر 6081264

دیگر خبرها

  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود