Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان بابایی، بازیکن جدید تیم فوتبال تراکتور روز گذشته برابر نساجی مازندران در حالی بازی کرد که برخی معتقدند حضورش در زمین مسابقه غیر قانونی بوده است.  

در حالی که گفته می‌شود باشگاه تراکتور به علت بدهی هایش امکان استفاده از بازیکنان جدیدش را ندارد، اما باشگاه تراکتور اعلام کرد که طبق نامه سازمان لیگ فوتبال، پنجره نقل و انتقالاتی اش باز شده و کارت بازی بابایی را هم صادر کرده‌اند و این بازیکن مشکلی برای بازی کردن نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید

پیمان بابایی به تراکتور پیوست

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تراکتور نساجی مازندران بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نعمتی: نباید فقط خمس را مقصر دانست

همشهری آنلاین - امیرحسین اعظمی | پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی تراکتور بعد از فرازونشیب‌های فراوان سرانجام از این تیم جدا شد. او در حالی تبریز را ترک کرد که هواداران تراکتور انتظار داشتند خمس در جام حذفی یا لیگ برتر این تیم را قهرمان کند ولی او بدون کسب موفقیت خاصی از ایران رفت. البته اکثر بازیکنان تراکتور از کار کردن با خمس به نیکی یاد کرده‌اند و سیامک نعمتی هم تأکید می‌کند که نکات زیادی را از این مربی یاد گرفته است. با نعمتی درخصوص وضعیت تراکتور، جدایی خمس و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم و او به سؤالات همشهری پاسخ داد.

پیش‌بینی می‌کردی که خمس تراکتور را ترک کند؟

در این چند روز خبرها و احتمالاتی را شنیده بودیم و در نهایت ایشان تصمیم به ترک تراکتور گرفت. او در تمرین صبح روز دوشنبه با بازیکنان صحبت کرد و گفت که جدا می‌شود. از طرفی خانواده خمس هم در این مدت از او خواسته بودند که به کشورش برگردد و او به این موضوع هم اشاره کرد.

بازیکنان در جلسه دوشنبه، چه واکنشی به جدایی این مربی نشان دادند؟
همه ناراحت بودند و به نوعی تعجب کردند. ما یک خانواده هستیم که در طول روز ساعت‌ها کنار هم هستیم. وقتی خمس گفت قصد جدایی دارد همه احساس تنهایی کردیم. به هر حال ما با این مربی کار کردیم و او پدر این خانواده بود. خمس انسان شریفی است و من در این مدت نکات زیادی را از این مربی یاد گرفتم. من از کار کردن با این مربی لذت بردم و امیدوارم هر فردی جای خمس به تراکتور آمد راه این مربی را ادامه دهد.

خمس در این مدت در برخی مسائل هم مورد نقد قرار گرفت. در این خصوص چه نظری داری؟

در مورد چه مسائلی؟

برخی خمس را به‌دلیل ایجاد تغییرات زیاد، پیدا نکردن ترکیب ثابت و بعضی تعویض‌های اشتباه مورد نقد قرار دادند. قبول داری او در این مسائل ضعف‌هایی داشت؟

وقتی بیرون از زمین و بیرون از تیم هستید می‌توانید راحت تحلیل کنید ولی وقتی درون تیم هستید مسئله فرق می‌کند. باید این را درنظر گرفت که از نظر سرمربی چه‌کسی خوب تمرین می‌کند یا نمی‌کند یا چه‌کسی از لحاظ روحی آماده است یا آماده نیست. بحث مصدومیت و محرومیت را هم باید درنظر گرفت. در ضمن هر انسانی ممکن است اشتباه کند، بازیکن و مربی هم از این قاعده مستثنی نیستند. من نمی‌توانم در مورد تعویض‌ها نظر بدهم ولی فکر می‌کنم این امکان وجود داشت که خمس خیلی زودتر به ترکیب ثابت دست پیدا کند. البته ما در چند بازی پیاپی با ترکیب ثابت بازی کردیم و نتیجه هم گرفتیم ولی مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها هم می‌تواند تأثیرگذار باشد. تا این اواخر هم شرایط بدی نداشتیم ولی باخت ۴ بر یک برابر ذوب‌آهن برای تیم ما اتفاق خوبی نبود.

خمس حتی در بازی‌های بزرگ هم نتوانست خوب نتیجه بگیرد. دلیلش چه بود؟

این موضوع فقط مربوط به مربی نمی‌شود. او همیشه از اهمیت بازی با تیم‌ها و رقیبان مستقیم صحبت می‌کرد و از ما می‌خواست در این بازی‌ها با تمرکز بالا بازی کنیم. متأسفانه در این بازی‌ها خوب امتیاز نگرفتیم. البته در ۲بازی اول قرعه ما نامناسب بود، از این لحاظ که تغییرات زیادی در تیم داشتیم و همان اول فصل با سپاهان و پرسپولیس روبه‌رو شدیم و در لیگ قهرمانان هم به شارجه باختیم.

بعد از این بازی، تعدادی از هواداران تراکتور علیه خمس فحاشی کردند. قبول داری رقم زدن این صحنه‌ها تأسف‌آور است؟

واقعا همینطور است. آرزوی من این است که فحاشی از تمام ورزشگاه‌های ایران حذف شود. خیلی راه‌ها برای انتقاد وجود دارد ولی فحاشی اصلا درست نیست. خمس برای تیم زحمت کشید و این را نباید نادیده بگیریم. فوتبال مثل زندگی است و همه آدم‌ها ممکن است بالا و پایین داشته باشند، روز خوب و بد داشته باشند. اینکه در همه موارد خمس را مقصر بدانیم منصفانه نیست، فوتبال یک ورزش تیمی است و یک مجموعه در کنار هم هستند، نباید شکست‌ها یا موفقیت‌ها را فقط به یک نفر ربط داد.

هواداران تراکتور همچنان در حسرت قهرمانی در لیگ برتر هستند. در این مورد چه صحبتی داری؟

خب، ما دوست داشتیم آنها را خوشحال کنیم ولی متأسفانه الان شانس کمی برای قهرمانی داریم. تمام هدف ما این است که در بازی‌های باقیمانده خوب امتیاز بگیریم.

از عملکرد خودت در این فصل راضی بودی؟

من نباید در این مورد نظر بدهم. هواداران بهتر می‌توانند نظر بدهند.

کیفیت فنی لیگ امسال را چطور ارزیابی می‌کنی؟

بهتر از پارسال بود و کیفیت توپ‌ها هم نسبت به فصل‌های گذشته بهتر بود. از طرفی امسال بیشتر از سال‌های قبل زمین‌ها را قبل از بازی آب می‌دادند و این موضوع به سرعت بازی‌ها کمک می‌کرد. فقط این را بگویم که ۹۰‌درصد چمن ورزشگاه‌ها در ایران باید تعویض شوند.

کد خبر 845135 برچسب‌ها باشگاه تراکتور تبریز بازیکنان فوتبال فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • نعمتی: نباید فقط خمس را مقصر دانست
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • واکنش آزمون به حمله قلبی بازیکن رم
  • واکنش آزمون به حمله قلبی بازیکن رم + عکس