Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - هفته پیش رو هیچ مورد فوتی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا ثبت نشده است اما افزایش میزان مبتلایان نگران‌کننده شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، منطقه کاشان و آران و بیدگل این روزها شاهد افزایش تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان شهید بهشتی شهرستان کاشان و سیدالشهداء شهرستان آران و بیدگل هستیم و این موضوع بیم شروع جدید پیک جدید کرونا را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان نطنز نیز طی این مدت با افزایش تعداد مبتلایان و بیماران بستری در بیمارستان این شهرستان رو به رو شده است و بر همین اساس بر اساس مسئولان بهداشت و درمان بیم آن وجود دارد که شهرستان نطنز از وضعیت زرد کرونایی به نارنجی تغییر وضعیت پیدا کند.

تاخت و تاز کرونا در لرستان / تعداد بیماران به 68 هزار و 685 نفر رسید+ جدولکاهش 80 درصدی مبتلایان کرونا با طرح شهید سلیمانی در بروجن؛ 400 نفر بسیجی ادامه طرح را آغاز کردندرئیس مرکز بهداشت همدان: تزریق واکسن کرونا به معنای بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی نیست

خوشبختانه شهرستان کاشان و آران و بیدگل در هفته گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا را ثبت نکرده است اما میزان افراد بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهداء آران و بیدگل نگران‌کننده شده است و بیم شروع پیک جدید کرونا را افزایش داده است.

شهرستان نطنز نیز خوشبختانه همانند شهرستان کاشان و آران و بیدگل طی یک هفته اخیر در آن منطقه هیچ مورد فوتی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا ثبت نکرده است اما افزایش بیماران کرونایی و بستری در بیمارستان موجی از نگرانی را ایجاد کرده است.

شهرستان اردستان اما طی هفته گذشته چهار مورد فوتی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا را ثبت کرده است و یک هفته اخیر 17 نفر در بیمارستان شهرستان اردستان بستری شده است و به یکباره امروز برخلاف روزهای دیگر در هفته گذشته پنج نفر در بیمارستان بستری شدند و نگرانی در این زمینه را افزایش داده است.

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاشان و آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرماندار آران و بیدگل گفت: تنها مدرسه منطقه یحیی آباد آران و بیدگل فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.


علی اکبر رضایی با بیان اینکه وقوع سیل به تعدادی از مناطق مسکونی در این منطقه آسیب زده افزود: علت تعطیلی این مدرسه اسکان اضطراری اهالی این منطقه عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد