Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:07:12 GMT

مخالفت نفت MIS با جدایی جعفری

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۳۶۳

مخالفت نفت MIS با جدایی جعفری

باشگاه نفت مسجدسلیمان با جدایی هافبک این تیم مخالفت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری که دومین سال حضورش در نفت مسجدسلیمان را پشت سر می‌گذارد، در نقل و انتقالات نیم‌فصل و پس از جدایی سید مجتبی حسینی از این تیم، درخواست جدایی داده بود که با آن مخالفت شد.

 

این بازیکن ۲۴ ساله که کاپیتان نفت مسجدسلیمان در دیدارهای اخیرشان هم بوده، به دلیل درخواست جدایی و عدم حضور در تمرینات گروهی، در دیدار با تراکتور هم به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت ولی در نهایت به همکاری‌اش با این باشگاه باید ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری پس از حضور تعویضی و گلزنی در دیدار هفته شانزدهم برابر تراکتور، در مسابقه دیروز مقابل سایپا حضور ثابت در زمین داشت و در پایان مسابقه اعلام کرد در این تیم خواهد ماند.

 

این بازیکن در خصوص ادامه همکاری‌اش با باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: بخاطر شرایط زندگی‌ام درخواست جدایی داده بودم که باشگاه با آن مخالفت کرد، اما از حالا به بعد با تمام توان در خدمت نفت و هواداران مسجدسلیمان هستم.

نفت مسجد سلیمان سجاد جعفری نقل و انتقالات نیم فصل 1399

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان سجاد جعفری نقل و انتقالات نیم فصل 1399 نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای اسپورت، اطرافیان رونالد آرائوخو، مدافع میانی اروگوئه ای، گفته اند او حالا نسبت به جدایی از بارسا نظر مثبتی دارد، زیرا اصلا از پیشنهاد تمدید پیشنهادی باشگاه راضی نیست. 

آرائوخو در ابتدا تمایلی برای جدایی نداشت اما رمپ خروج به تدریج شیب بیشتری می گیرد و او حالا به گزینه جدایی نگاهی مثبت دارد.

این تصمیم او یک لطف مضاعف به بارسلوناست: بارسا دیگر مجبور نیست به او دستمزدی بالا پرداخت کند و از سوی دیگر رقم فروش بالای او بارسا را به سود مناسبی خواهد رساند. بازیکنی که با قیمتی ارزان جذب شد و حالا 100 میلیون یورو ارزش دارد. گفته می شود بایرن مونیخ مشتری جدی او است.

دیگر خبرها

  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم