Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-29@00:29:27 GMT

اسکناس جدید ۵۰۰۰۰ ریالی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۴۰۳

اسکناس جدید ۵۰۰۰۰ ریالی منتشر شد

سری سوم اسکناس ۵۰ هزار ریالی با طرح آرامگاه حافظ در پشت این اسکناس، توسط بانک مرکزی منتشر شد.

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز؛ بر روی اسکناس‌های جدید ۵۰ هزار ریالی تصویر حضرت امام خمینی (ره) و در پشت این اسکناس این بار طرحی از آرامگاه حافظ با بیت «هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق ثبت است بر جریده عالم دوام ما» نقش بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ویژگی‌های امنیتی اسکناس جدید ۵۰ هزار ریالی می‌توان به طراحی خطی سه بعدی، تصویر مکمل طرح مخفی، چاپ برجسته، ریز نوشته (میکرو پرینت) علامت مخصوص روشندلان، واتر مارک، نخ امنیتی پنجره‌ای هولوگرافیک، نخ امنیتی پنهان و شماره سریال اشاره کرد.

 

برچسب ها: اسکناس ، بانک مرکزی ، حذف صفر از پول ملی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000NJV

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اسکناس بانک مرکزی حذف صفر از پول ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی ۷۲ موزه خراسان رضوی از مسافران نوروزی

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: در ایام نوروز ۷۲ موزه در استان خراسان رضوی میزبان زائران، گردشگران و شهروندان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی خراسان رضوی، احسان زهره وندی در حاشیه بازدید از موزه بزرگ خراسان اظهار داشت: معاونت میراث فرهنگی خراسان رضوی سعی دارد در نوروز 1403 موزه های تحت پوشش این اداره کل با نشاط و شور اجتماعی سفر خاطره انگیزی برای مسافران و شهروندان رقم بزند.

وی ادامه داد: امسال ایام نوروز 23 موزه اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی، 35 موزه تخصصی غیروابسته و 14 موزه خصوصی در استان میزبان بازدید کنندگان است.

احسان زهره وندی با اشاره به برگزاری برنامه‌ها و نمایشگاه‌های متفاوت و متنوع در موزه ها و مجموعه‌های فرهنگی و تاریخی خراسان رضوی تصریح کرد: موزه فردوسی، نادری، خیام و عطار از ساعت 9 صبح تا 20 و سایر موزه های تحت پوشش این اداره کل همه روزه از 9 صبح تا 18 میزبان مسافران و زائران است.

دوست داران محیط زیست و طبیعت در آرامگاه نادرشاه افشار

حسین ابراهیمی،مدیر مجموعه فرهنگی و تاریخی آرامگاه نادرشاه افشار گفت: در هشتمین روز از نوروز 1403 جمعی از دوست‌داران طبیعت و فعالان خودجوش پاکسازی محیط زیست در باغ آرامگاه نادرشاه حضور یافته و فیلترهای سیگار رها شده در اطراف این باغ زیبا و خاطره انگیز را جمع آوری کردند.

وی افزود: در ایام نوروز و در پی حضور انبوه گردشگران و بازدیدکنندگان از باغ  موزه و آرامگاه نادرشاه، یکی از مخاطراتی که این باغ زیبا و با صفا را تهدید می‌کند، رها سازی فیلتر سیگار از سوی گردشگران در فضای سبز و باغچه های پیرامونی باغ است.

مدیر مجموعه فرهنگی و تاریخی آرامگاه نادرشاه افشار ادامه داد: تلاش مضاعفی از سوی نیروهای خدمات و فضای سبز برای رفع این مشکل صورت می‌گیرد، اما هم‌چنان شاهد هستیم که برخی از گردشگران بی‌توجه به آسیب‌های ناشی از رهاسازی فیلتر سیگار در طبیعت، به این کار ادامه می‌دهند.

ابراهیمی ادامه داد: در این میان حضور «گروه خودجوش نفس زمین» در محل باغ آرامگاه نادرشاه که از گروه های فعال در زمینه پاکسازی محیط زیست مشهد هستند، فرصت مغتنمی برای جلب نظر و اجرای برنامه‌ای آموزشی برای مردم و بازدیدکنندگان در راستای آشنایی با ضرورت پاسداری از طبیعت و پیشگیری از بروز آسیب به اندک فضاهای سبز باقی مانده در سطح شهر مشهد است.

وی گفت: «گروه خودجوش نفس زمین» به سرپرستی مریم ممشلی با حضور در باغ آرامگاه نادری و در اقدامی گروهی، زیبا و فرهنگ مدارانه و نمادین و با شعار «برای مادرم زمین» طی یک برنامه یک ساعته فیلترهای سیگار رهاشده از سوی مردم در فضای سبز باغ را جمع آوری کردند.

گفتنی است؛ باغ  موزه آرامگاه نادرشاه افشار و مزار کلنل محمدتقی خان پسیان در فاصله 300 متری از حرم مطهر رضوی و به عنوان نزدیک ترین فضای سبز و مشجر در جوار مضجع منور رضوی همه روزه میزبان انبوه گردشگران و علاقمندان به تاریخ و فرهنگ ایران زمین است.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • میزبانی ۷۲ موزه خراسان رضوی از مسافران نوروزی
  • بازدید ۵۰۸ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان
  • ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • پیش بینی قیمت دلار ۹ فروردین ۱۴۰۳ / تنور قیمت دلار داغ شد
  • آرامگاه سعدی در یک روز بارانی بهار شیراز
  • ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو
  • خدمات رسانی ۶ اتوبوس گردشگری به مسافران نوروزی در همدان
  • آرامگاه حافظ در صدر استقبال گردشگران نوروزی
  • آرامگاه سعدی
  • ثبات قیمت انواع ارز در معاملات مرکز مبادله