Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر در جلسه علنی شورای شهر خطاب به شهردار نسبت به عدم حفظ تنها دیوار باقی مانده از حصار طهماسبی اظهار کرد: تهران از وقتی شهر شد که به دورش حصار طهماسبی کشیده شد و این حصار ویژگی مشخصی دارد که در هیچ دیوار شهری نیست آن‌هم ایجاد ۱۱۴ برج و بارو برای این حصار که هر برج و بارو را به نیت یک سوره قرآن بنا گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از همه بخش‌های این دیوار‌ها تنها یک قسمت در ضلع جنوب غربی بازار تهران باقی مانده و با هر منطقی این یک قطعه باید حفظ شود.

وی اظهار کرد: در زمان شهرداری افشانی، وی با تاکید موکد از شهردار منطقه خواست دیوار حفظ شود؛ اما دیواری که ۴۰۰ سال حفظ شده و هویت شهری ماست و از بسیاری از پروژ ه‌های نمایشی ما مهمتر است در حال از بین رفتن است و تاکید من این است که این دیوار شهر تهران و میراث رسول الله است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به الکترونیکی در کشور

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر سیاح پیش از ظهر سه شنبه در نشست اخذ شناسه یکتا برای مجوزهای کاغذی از طریق درگاه ملی مجوزها که در سالن اقتصاد مقاومتی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز برگزار شد، گفت: تا سوم اردیبهشت سال ۱۴۰۳، ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به الکترونیکی تبدیل و دارای شناسه یکتا شدند.

رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی افزود: امیدواریم تا ۲۵ اردیبهشت ماه یک میلیون و ۶۰۰ هزار مجوز کاغذی مانده در دست مردم در این مدت زمان باقی مانده به شناسه یکتا تبدیل شوند و شاهد تبدیل بیش از دو میلیون پروانه کاغذی اعم از صنفی و غیرصنفی در کشور به مجوز الکترونیکی یا شناسه یکتا باشیم.

وی بیان کرد: تعداد مجوزهای کاغذی که صادر می‌شود و در درگاه نیست بسیار کم است و برای آنها تسهیلاتی قائل می‌شویم که اولاً صادرکننده زودتر به درگاه وارد شود و ثانیاً کسی که آن مجوز را دارد بتواند خارج از آن سیستم ادامه حیات دهد.

سیاح خاطرنشان کرد: اگرچه برای صدور تبدیل مجوزها بر اساس قانون از ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، فردی که شناسه یکتا ندارد به منزله بدون مجوز است اما با خشونت و تندی برخورد نمی‌کنیم بلکه کاری می‌کنیم تا در فرصت باقی مانده همه وارد درگاه شوند و درصد کمی را که باقی مانده‌اند با آرامش و ارسال پیامک به تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا دعوت می‌کنیم.

رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی عنوان کرد: فردی که بخواهد خارج از کنترل و نظارت حکومتی و به صورت زیرزمینی کار کند، به تدریج خدمات دولتی وی قطع می‌شود. مهمترین مزیت این طرح برای فعال اقتصادی این است که می‌تواند بدون حضور و به صورت ۲۴ ساعته از خدمات دولتی بهره مند شود.

کد خبر 6086774

دیگر خبرها

  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به الکترونیکی در کشور
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • حوضه آبریز «مرزی شرق» از کم بارشی سالانه خارج شد
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • چرا انتخابات ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم اهمیت زیادی دارد؟
  • چرا ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم از اهمیت زیادی برخوردار است؟
  • متقاضیان حج تمتع در انتظار اعلام ثبت نام برای ظرفیت باقی مانده
  • ◄ بررسی اهم اقدامات شرکت مترو تهران در خط 6 برای سال جاری