Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@05:59:59 GMT

تصویری تکان دهنده از سنگ مزار علی انصاریان + سند

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۴۳۰

تصویری تکان دهنده از سنگ مزار علی انصاریان + سند

در حالی که به زودی چهلمین روز درگذشت علی انصاریان فرا می رسد، سنگ مزار این پیشکسوت فقید پرسپولیس آماده شده که تصویر تکاندهنده از او رویش حک شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تصاویری تلخ و دردناک از سنگ مزار خانه ابدی بازیکن فقید فوتبال ایران منتشر شد.

بله، به همین زودی گذشت. البته هر چقدر این ۴۰ روز برای ما به سرعت برق و باد گذشت برای مادر علی انصاریان عزیز و خانواده اش نگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چقدر تلخ گذشت…

این روزها در حالی که به چهلمین روز درگذشت علی انصاریان پیشکسوت پرسپولیس نزدیک می شویم سنگ مزار خانه ابدی این ستاره فقید آماده شد.

تصاویری ناراحت کننده و باورنکردنی از سنگ مزار علی انصاریان عزیز را مشاهده می کنید. نمی دانیم واقعا چه بگوییم. روحش شاد و یادش گرامی باد…

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی انصاریان سنگ مزار علی انصاریان پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس سنگ مزار علی انصاریان علی انصاریان مزار علی انصاریان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو علی انصاریان سنگ مزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق در سمنان+ فیلم

راهپیمایی در حمایت از عملیات پهپادی سپاه علیه رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت ملت ایران از مردم مظلوم غزه پس از اقامه نماز جمعه در استان سمنان برگزار شد .

رئیس‌جمهور نیز که امروز مهمان مردم دامغان بود ، در جمع مردم گفت : دشمنان می‌خواستند در جامعه ما اختلاف‌افکنی کنند، اما عملیات وعده صادق هم نشان‌دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی و توانِ نیرو‌های مسلح ما شد، هم نشان دهنده اراده پولادین ملت ما و رهبری فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا و هم یکی از جلوه‌های وحدت‌آفرین و انسجام‌بخش به کشور شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • به اسرائیل می‌گوییم هر چقدر بیشتر تکان بخوری میخ بیشتری به بدنت فرو خواهد رفت
  • راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق در سمنان+ فیلم
  • اولین جام ۱۲۰ سال بعد از تاسیس به سبک مارادونای فقید؛ چگونه لورکوزن با کنارزدن بایرن مونیخ فاتح بوندس لیگا شد؟
  • طلا تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • (ویدئو) ماجرای تکان‌دهنده گم‌شدن سه دختر چوپان ۱۲ تا ۲۰ ساله
  • زنوزی در منزل هوادار فقید تراکتور (عکس)
  • دیدار زنوزی با خانواده هوادار فقید تراکتور
  • عضو اصلی گارد جاویدان دستگیر شد + اعترافات تکان دهنده «دکتر»
  • ببینید | افشای آمار تکان‌دهنده ارزپاشی دولت‌ها در بازار توسط کارشناس صدا و سیما