Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@09:14:30 GMT

فیلم/ آخرین آمار از بیماران حاد کرونایی در کشور

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۴۴۷

‍‍‍‍‍‍

لاری، سخنگوی وزارت بهداشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸ هزار و ۱۰ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ شناسایی شد که ۵۷۰ نفر از آنها در مراکز درمانی بستری شدند.

دریافت 2 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر سبک زندگی یکی از مهمترین عوامل کاهش موالید در کشور 

حمید چوبینه دبیر اجرایی بیست و سومین کنگره باروری و ناباروری ایران اظهار کرد: کنگره با این هدف که دستاورد‌های جدید علمی و مباحث روز دنیا را با محققان و پزشکان ایرنی به اشتراک بگذارد و برگزاری کنگره بهانه‌ای است که در یک زمان خاص و به صورت چند جانبه این اطلاعات به اشتراک گذاشته شود. در واقع هدف این است که تعاملات بین بخشی بین متخصصان و پزشکان را بیشتر گردد. همچنین این مباحث با مسولان حوزه بهداشت در میان گذاشته شده و موردبحث و تبادل نظر گذاشته شود.

او با اشاره به اینکه کنگره ناباروری با توجه به میانسالی جمعیت و آمار فرزندآوری بسیار اهمیت دارد ادامه می‌دهد: انجمن علمی و تخصصی ناباروری قدمت نزدیک به ۲۵ سال دارد و تلاش می‌کند که مشکلات در حوزه ناباروری را کاهش دهد و به همین منظور با انجمن‌های مختلف مانند جنین شناسی، اورولوژی و نازایی تعامل دارد.

چوبینه بر این باور است که خدمت به بیماران نابارور و جوان در شرایطی که با مشکل کاهش موالید روبرو هستیم بسیار اهمیت دارد چرا که بحران سالمندی موضوعی است که می‌تواند برای جامعه ما مشکل ساز باشد.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه مقالات زیادی برای این کنگره از سوی پزشکان و متخصصان ارسال شده ادامه می‌دهد: متاسفانه ناباروری در کشور ما عوامل متعددی دارد تغییر سبک زنگی، مشکلات ژنتیکی و زندگی‌های مجردی از مهمترین عوامل آمار کاهش موالید به شمار می‌رود که برخی از آنها حتی در آمار‌های ناباروری به شمار نمی‌روند.

با توجه به اینکه امروزه آمار ازدواج نیز به شدت کاهش داشته و این موضوع یکی از اصلی‌ترین دلایل کاهش موالید به شمار می‌رود.

این متخصص بیولوژی تولید مثل با تاکید بر اینکه ژنتیک و عوامل محیطی هر دو در کاهش فرزند آوری تاثیر دارند ادامه می‌دهد: ما خانواده‌هایی را مشاهده می‌کنیم که در حسرت داشتن فرزند هستند، اما فرزند آوری برایشان مقدور نیست و ما هم در انجمن تلاشمان بر این است که مشکل این گروه از خانواده‌ها را با به روز کردن مباحث علمی و دانش درمان ناباروی برطرف کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکورسراسری ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌های کشور
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • آمار ترسناک از قربانیان دخانیات در ایران
  • افزایش ۲۲ درصدی حوادث غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • تغییر سبک زندگی یکی از مهمترین عوامل کاهش موالید در کشور 
  • سهم ۳ برابری شهرستان‌ها از کنسرت‌های فروردین/ علیرضا طلیسچی رکورد زد
  • عواملی که درباره کاهش موالید کشور دیده نمی‌شوند
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • هر سال حدود ۵۰۰ میلیون نسخه الکترونیکی در کشور ثبت می‌شود