Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد علی طالبی استاندار یزد با اشاره به توجه شورای شهر و شهرداری یزد به مسائل فرهنگی گفت: امروز با اضافه شدن کتابخانه عمومی یزد به مجموعه مراکز فرهنگی استان و در آینده با اضافه شدن بعضی  مراکز فرهنگی دیگر که آماده بهره برداری است، ظرفیت‌های کم نظیری در اختیار ما قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در گذشته چنین اماکن فرهنگی  در دسترس نبود و بسیاری از برنامه‌های کتابخوانی در فضا‌های غیرفرهنگی و غیر مرتبط برگزار می‌شد، اما امروز این ظرفیت در اختیار استان و شهر یزد قرار گرفته است.

استاندار یزد ادامه داد: باید برنامه محور عمل کرده و با برنامه ریزی و استفاده از فضا‌های فیزیکی ایجاد شده، جهشی در بعد فرهنگی استان داشته باشیم.

طالبی هم افزایی شورا و شهرداری یزد در مسائل فرهنگی اجتماعی را عامل  توسعه فضا‌های فرهنگی در استان دانست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتابخانه های عمومی فضای فرهنگی برنامه محوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح سیاست های راهبردی سال جاری کانون در مرکز چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   زهرا آب سوران مدیرکل کانون استان با حضور در مرکز چالدران و دیدار با همکاران ضمن قدردانی از زحمات آنها، با بررسی عملکرد سال گذشته به بحث و گفت و گو نشست.

آب سوران در این دیدار به سه رویکرد مرکز محوری، نوجوان محوری و مخاطب محوری از سیاست های راهبردی کانون اشاره کرد و به پیش بینی برنامه های خلاق پیرامون سه محور تاکید نمود.

 اجرای طرح کانون مدرسه و فعالیت های عمومی، برگزاری کارگاه های تخصصی، فعالیت های کتاب محور، جشنواره ها، جذب و پایدارسازی اعضا، فعالیت های شاخص، دید نو در اجرای فعالیت ها، فعالیت های خانواده محور، فضاسازی، معیارهای مرکز موفق، کتابها و سرگرمی های جدید، بهره برداری از تجربیات و ایده های نو از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

در این ماموریت مدیرکل کانون استان  با حضور در شهرداری چالدران، پیرامون طرح های تعمیراتی  مرکز با شهردار شهرستان بحث و گفت و گو کرد.

بالازاده شهردار چالدران نیز ضمن تاکید بر فعالیت های فرهنگی و تأثیرگذاری آن در بین کودکان و نوجوانان از اعلام آمادگی شهرداری در حمایت از طرح های پیشنهادی کانون خبر داد.

دیگر خبرها

  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  • بررسی اولویت‌های امسال هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی
  • تشریح سیاست های راهبردی سال جاری کانون در مرکز چالدران
  • انتقاد شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ چرا صدای مجلس بلند نمی‌شود
  • استان زنجان از لحاظ تعداد مراکز فرهنگی کمبودی ندارد
  • ضرورت استفاده دستگاه‌های خراسان رضوی از همه مجاری تامین منابع
  • افراط و تفریط در حوزه حجاب باعث فاصله گرفتن مردم از تصمیم‌گیران می‌شود
  • برنامه ریزی برای تولید برق خورشیدی در استان تهران