Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@18:35:04 GMT

سودای خوانندگی؛ از مدرس تا رشیدپور

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۴۷۱

سودای خوانندگی؛ از مدرس تا رشیدپور

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت اشرف‌زاده و رضا رشیدپور، مردم را با آهنگ «باران ببارد» غافلگیر کردند. رضا رشیدپور مجری برنامه‌های پربیننده تلویزیونی، مانند «حالا خورشید»، در این آهنگ متن کوتاهی را دکلمه کرده است. همزمانی انتشار این آهنگ و خوانندگی زنده او در برنامه «عطسه» شبکه سه که توسط گروه نزدیک به این مجری تلویزیونی روی آنتن می‌رود، باعث شد تا این اتفاق بیشتر موردتوجه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت اشرف‌زاده پیشتر آهنگ «رفیق» را برای تیتراژ برنامه «حالا خورشید» و آهنگ «جاده‌های شمالی» را به صورت اختصاصی در ویژه‌برنامه «شب آرام»، به تهیه‌کنندگی و اجرای رضا رشیدپور خوانده و اجرا کرده بود. حال این همکاری، شکل جدیدی به خود گرفته است؛ به‌طوری که اشرف‌زاده در برنامه «عطسه» اعلام کرد که برای عید نوروز با رضا رشیدپور یک آهنگ مشترک می‌خواند و منتشر می‌کند. همین موضوع، باعث شد تا درباره هنرمندانی که سابقه اجرا و خوانندگی داشته‌اند، بنویسیم.

مهران مدیری

طراحی صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشگی و... بخشی از مسیری است که مهران مدیری برای مدیری‌شدن، پیموده است. او دهه هفتاد را با بازی در سریال‌های تلویزیونی آغاز کرد و با انتشار آلبوم «از روی سادگی» با موسیقی بابک بیات و فردین خلعتبری به پایان برد و بعد از آن خودش تیتراژ اغلب آثارش را در تلویزیون و شبکه نمایش‌خانگی مانند «شب‌های برره»، «باغ مظفر» و «قهوه تلخ» خواند. اجرای برنامه «دورهمی» که اکنون فصل پنجم آن در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود، جزو آثاری است که مهران مدیری در آن اجرا و خوانندگی برنامه را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید

خواننده‌های دهه ۷۰، دقیقا کجایید؟!

حمید گودرزی

حمید گودرزی را تا قبل از دهه ۹۰، می‌توان بازیگر سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی دانست؛ اما کارنامه او در دهه ۹۰ بیشتر به اجرا و خوانندگی گره خورده است. او در این دهه، اجرای مسابقه «پنج ستاره» که از شبکه نسیم روی آنتن می‌رفت، اجرای برنامه «۱۳ شمالی» در شبکه نمایش‌خانگی و ویژه‌برنامه تحویل سال «بهار جان» را برعهده داشت. گودرزی اکنون مجری برنامه «کودک شو» است که تا چندی پیش با اجرای پژمان بازغی روی آنتن می‌رفت. خواندن آهنگ «پاییز برگشته» برای تیتراژ برنامه «من و شما» شبکه نسیم، جزو دلایلی است که در این مطلب از او نام بردیم.

محمدرضا گلزار

گروه آریان و گیتار نقطه شروع محمدرضا گلزار در موسیقی است. مسیری که زیاد ادامه پیدا نکرد و باعث شد گلزار به سمت بازیگری تغییر جهت بدهد. او در سال‌های اخیر با وجود نقد‌های تندی که به شیوه خوانندگی‌اش وارد می‌شود، خوانندگی را رها نکرده‌است و تا پیش از شیوع کرونا، کنسرت‌های متعددی را نیز به روی صحنه می‌برد. گلزار این روز‌ها به عنوان بازیگر و خواننده سریال «گیسو» در شبکه نمایش‌خانگی حضور دارد و طبق خبر ایلنا قرار است به‌زودی در قامت مجری مسابقه «هفت‌خوان» به تهیه‌کنندگی مهدی نیری نیز، در این شبکه حضور داشته باشد. او پیشتر، با مسابقه «برنده باش» کار اجرا را تجربه کرده بود.

شهاب حسینی

شهاب حسینی هم‌اکنون با اجرا و کارگردانی برنامه «همرفیق»، مهمان شبکه نمایش‌خانگی است. هرچند اجرای او در این برنامه را نمی‌شود همسنگ بازیگری‌اش دانست، اما نمی‌توان منکر اجرا‌های خاطره‌انگیز او در برنامه‌های «نیم‌رخ» و «اکسیژن» در دهه ۷۰ هم شد. شهاب حسینی در دنیای هنر، گریزی هم به دنیای خوانندگی داشته است. او در آغاز ورود به دنیای موسیقی، گروهی به نام «هفت» را تشکیل داد؛ اما بعد از انتشار چند آهنگ و اجرای چند دکلمه در این گروه، در دهه هشتاد، عطای موسیقی را به لقایش بخشید و بازیگری را به صورت جدی‌تر ادامه داد.

امیرحسین مدرس

یکی از هنرمندانی که همزمان با شهاب حسینی در برنامه «نیم‌رخ» کار اجرا را برعهده داشت، امیر حسین مدرس بود. بازیگری که اجرای برنامه‌های دیگری مانند «کوله پشتی» و مسابقه «هوش برتر» را هم در کارنامه دارد و بازی در چند سریال تلویزیونی را نیز تجربه کرد. جالب این‌که ورود او به دنیای خوانندگی، با تیتراژخوانی برای سریال محبوب «متهم گریخت» جدی شد و بعد با تیتراژ سریال‌های ترانه مادری و عید امسال ادامه یافت. مدرس جزو هنرمندانی است که در اجرا و خوانندگی مانند بازیگری عمل کرده است و می‌توان او را یک مجری میان رده خوب دانست.

کامران تفتی

یکی دیگر از چندشغله‌های اجرا، بازی و خوانندگی کامران تفتی است که آخرین اجرایش به فصل دوم برنامه «دست فرمون» در شبکه نسیم برمی‌گردد. فصل‌های متوالی برنامه «وقتشه»، «دل‌صدا» و «نامیرا» از دیگر دستپخت‌های تفتی در زمینه اجراست که او در برخی از آن‌ها موفق‌تر عمل کرد. حضور تفتی در دنیای موسیقی موازی با دنیای بازیگری و اجرای او پیش رفت و او در کارنامه کاری خود چند آلبوم موسیقی و تک‌آهنگ دارد که کمرنگ‌تر بودن آن‌ها نسبت به بازی و اجرایش، حکایت از آن می‌کند که تفتی در موسیقی به اندازه دو شاخه دیگر فعالیتش موفق نبوده است.

منبع:روزنامه خراسان

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حجت اشرف زاده حجت اشرف زاده رضا رشیدپور مهران مدیری شهاب حسینی خواننده ایرانی مجری تلویزیون شبکه نمایش خانگی اجرا و خوانندگی رضا رشیدپور روی آنتن شهاب حسینی شبکه نسیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت پلیس راهور با ساخت شتابزده تقاطع مدرس همدان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، سرهنگ نعمت الله زنگنه در شورای هماهنگی ترافیک همدان با اعلام این مطلب افرود: جداکننده (رفوژ) میانی دارای اشکال هندسی بوده و مسیر رفت و برگشت نامتعادل است.

این مسوول انتظامی همچنین گفت: از موضوع اجرای زیرگذر یا روگذر مهم‌تر، تدبیر جریان ترافیکی در حین اجرای پروژه است.

وی ادامه داد: با احداث پل مخالف نیستیم اما باید وضعیت ترافیکی برای پلیس راهور مشخص شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز در این نشست گفت: اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح مدرس بدون مطالعات لازم باعث قطعی گسترده‌ی آب در شهر خواهد شد.

فرهاد بختیاری‌فر افزود: برخی خطوط اصلی آب شهر همدان از میدان شهید مدرس عبور می‌کند و در صورت اجرای طرح پیشنهادی شهرداری، قطعی آب گسترده‌ی حادث خواهد شد.

هزینه ۱۲۰۰ میلیارد ریالی جابه جایی تاسیسات آب و برق در صورت اجرای تقاطع مدرس

وی خاطرنشان کرد: در صورت اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح مدرس هزینه جابجایی تأسیسات آب و فاضلاب هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: شبکه اصلی فاضلاب شهر همدان از میدان مدرس عبور خواهد کرد چنانچه طرح به صورت زیرگذر اجرا شود امکان اجرای طرح فاضلاب شهری وجود نخواهد داشت.

معاون‌ اجرایی شرکت گاز استان همدان نیز در این نشست گفت: اجرای طرح تقاطع غیر هم‌سطح مدرس نیازمند بررسی و تهمیدات جدی است چرا که بخشی از خطوط لوله گاز در حوالی آن قرار دارد.

حمیدرضا شهبازی افزود: به دلیل ازدیاد خطوط لوله گاز در منطقه اجرای عملیات عمرانی احداث تقاطع غیر همسطح بر اساس پیشنهاد فعلی شهرداری باعث قطعی گاز در شهر همدان خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به طرح اجرای تقاطع غیر همسطح مدرس باید عملیات لوله‌گذاری انجام داد که شرکت ملی گاز در حال حاضر امکان تأمین منابع مالی موردنیاز را ندارد.

شهرداری همدان پیوست پدافند غیرعامل برای تقاطع غیرهمسطح مدرس ارایه نکرده است

معاون‌ پدافند غیرعامل استانداری همدان نیز در این نشست گفت: شهرداری همدان پیوست پدافند غیرعامل ارائه نکرده است.

وی یادآور شد: شهرداری همدان برای اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح مدرس تاکنون هیچ مکاتبه‌ای در حوزه‌ی پدافند غیرعامل نداشته است در حالی که انجام هر نوع پروژه باید با شورای پدافند غیرعامل هماهنگ شود و در صورت تایید برای آن اقدام شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888416

دیگر خبرها

  • اجرای آهنگ «دین مارتین» توسط ببعی در شبکه نسیم + فیلم
  • نمایش تعزیه در تئاتر شهر قزوین اجرا می‌شود
  • اجرای آهنگ عباس قادری در شبکه نسیم (فیلم)
  • مسابقه پیامکی اجرای پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان اجرا می‌
  • مخالفت پلیس راهور با ساخت شتابزده تقاطع مدرس همدان
  • شبکه‌های موجود قابلیت جایگزینی و انتقال مسیر ترافیکی میدان مدرس را ندارد
  • (ویدیو) اجرای آهنگ «خوش به حالت تکه سنگ» در شبکه نسیم
  • اجرای طرح تقاطع مدرس باعث قطعی گسترده‌ی آب در همدان می‌شود
  • اجرای طرح تقاطع‌ غیر همسطح مدرس به بررسی بیشتری نیاز دارد
  • با اقدام شتابزده در اجرای طرح تقاطع غیر هم‌سطح مدرس مخالفیم