Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@02:15:15 GMT

مشخصات جدید هنسی مک لارن 765LT

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۴۷۲

مشخصات جدید هنسی مک لارن 765LT

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مک لارن ۷۶۵LT با ۷۵۵ اسب بخار نیرو تولید می شود، این خودرو در ۲.۸ ثانیه به 96 کیلومتر در ساعت می‌رسد و با سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعت جاده را می پیماید. سریعترین موردی که دیده شده، یک چهارم کیلومتر را در ۹.۳۷ ثانیه طی می‌کند.

در حال حاضر هنسی تصمیم گرفته است، کیتی را تولید کند که خروجی ۷۶۵LT را به ۱۰۰۰ اسب بخار می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز، تیونر تگزاس رسماً خبر جدید خود را برای ۷۶۵LT اعلام کرد که میزان تولید را تا ۱۰۰۰ اسب بخار افزایش می‌دهد. حال این وسیله نقلیه کاملاً عجیب و سریع که فقط در ۲.۱ ثانیه به 96 کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت ۳۴۶ کیلومتر در ساعت است.

جان هنسی خاطرنشان می‌کند: ۷۶۵LT جدید در گذشته قدرت کافی نداشت اما اکنون آن را ارتقا داده ایم. در گذشته این خودرو قادر بود تا  ۷۶۵ اسب بخار نیرو تولید کند، این بدان معنی است که در حالت ذخیره نزدیک به ۸۶۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. ارتقا ۷۶۵LT به ۱۰۰۰ اسب بخار، سرعت ۰-96 کیلومتر در ساعت را کاهش می‌دهد تا فقط در ۲.۱ ثانیه، به این سرعت برسد.

با پرداخت ۲۴۹۵۰ دلار می‌توانید فیلتر‌های هوای بهتر و ECU با برنامه‌ریزی جدید را دریافت کنید. این خودرو همچنین به سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ و روغن‌های ضروری این پکیج مجهز شده است، این تغییرات برای بخش فنی بوده و باقی مواد بیشتر به بخش تزئینات مربوط می‌شوند که شامل نشان‌های HPE۱۰۰۰ هنسی برای بدنه است،  همچنین یک پلاک شماره‌دار روی داشبورد و پیشرانه نیز وجود دارد.

گفتنی است خودرو قبلی این کارخانه خودروسازی، ( ۷۶۵ LT ) از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۷۵۵ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متر استفاده می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس ۷ سرعته به چرخ‌ها فرستاده شده و باعث ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۷ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعتی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو کیلومتر در ساعت اسب بخار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) رضوانی، پورشه ۹۱۱ را متحول می‌کند

رضوانی در حال ورود به دنیای پورشه‌هایی با تم کلاسیک است. شما می‌توانید یک پورشه ۹۱۱ نسل ۹۹۲ را داشته باشید که با پنل‌های بدنه‌ای و کارایی ارتقا یافته تغییر کرده است. جدیدترین محصول رضوانی، RR۱ نام دارد که در سه نسخه با قدرت ۵۵۰ تا ۷۵۰ اسب بخار موجود است.

به گزارش خبرآنلاین، رضوانی موتورز یک کمپانی طراحی و تولید خودرو‌های سوپر اسپرت در ارواین کالیفرنیا در آمریکاست. رضوانی موتورز توسط فریس رضوانی، یکی از طراحان خودرو‌های سوپر اسپرت که قبلاً با آستون مارتین و فراری کار می‌کرد، تأسیس شد.

صرف نظر از نسخه‌ای که انتخاب می‌کنید، همه RR۱‌ها بدنه فیبر کربنی جدیدی دارند که با الهام از خودرو‌های مسابقه‌ای کرمر ۹۳۵ اواخر دهه ۱۹۷۰ طراحی شده‌اند. تغییرات اعمال شده در نمای جلو بسیار مشهود است. در این قسمت چراغ‌های جدیدی را با طراحی بیضی شکل مشاهده می‌کنید که شباهت بسیاری با پورشه تایکان دارد.

عقب‌تر، بال‌های بزرگ و ثابتی را می‌بینید که یادآور دهه ۱۹۷۰ هستند. رینگ‌های جدید در نمای جانبی جذاب و خاص به نظر می‌رسند.

خریداران رضوانی RR۱ می‌توانند بین مدل‌های Carrera S، GT۳ یا Turbo S، یکی را جهت اعمال تغییرات انتخاب کنند. اولین نسخه که بر مبنای ۹۱۱ کررا S ساخته شده، قدرتی ۵۵۰ اسب بخاری دارد.

دومین نسخه مبتنی بر ۹۱۱ GT۳ حدود ۵۶۵ اسب بخار قدرت دارد. سومین نسخه که بر اساس ۹۱۱ توربو S ساخته شده، حدود ۷۵۰ اسب بخار قدرت دارد، این در حالی است که قدرت نسخه‌های خیابانی به ۷۱۵ اسب بخار قدرت کاهش یافته است.

به‌روزرسانی سفارشی برای همه نسخه‌ها شامل سیستم تعلیق، ترمز و شیشه‌های پلی‌کربنات سبک وزن است. شما همچنین می‌توانید رنگ‌های سفارشی را برای نمای بیرونی انتخاب کنید. با انتخاب گزینه‌های مختلف، به قیمت خودرو ۲۵۴۵۰ دلار اضافه خواهد شد.

رضوانی قیمت اولیه RR۱ را ۱۴۹ هزار دلار اعلام کرده است. البته این عدد علاوه بر هزینه خرید پورشه‌ای است که قرار است این تغییرات روی آن انجام شود. مجموع تولید به ۵۰ دستگاه محدود خواهد شد و رضوانی در حال برنامه‌ریزی برای تحویل در اواخر سال جاری است.

دیگر خبرها

  • قدرتمندترین پهپاد ایران؛ شاهد-۱۴۹ (غزه) چه توانمندی‌هایی دارد؟
  • میزان تولید آب شرب در چهارباغ افزایش می‌یابد
  • واحد ۴ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به مدار تولید بازگشت
  • بازگشت واحد ۴ بخار نیروگاه نکا به مدار تولید
  • نیروی دریایی سه تن از سیل‌زدگان هرمزگان را نجات داد
  • بازدید ستاره‌های چلسی از مک لارن و دیدار با نوریس + عکس
  • (عکس) رضوانی، پورشه ۹۱۱ را متحول می‌کند
  • آیا واقعاً می‌توانیم مانند فیلم‌ها روی قطار در حال حرکت بدویم؟
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است