Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره راهداری شهرستان لنده از آغاز عملیات اجرایی آسفالت جاده روستای سرتنگ آزادی به منطقه گردشگری موگرمون خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل احمدی در گفت و گو با  صبح زاگرس از آغاز عملیات اجرایی آسفالت روستایی سرتنگ آزادی تا منطقه گردشگری بخش موگرمون شهرستان لنده خبرداد.

وی افزود: راه های  روستایی بخش موگرمون با همکاری بنیاد علوی و اداره راهداری شهرستان در نیمه دوم سال جاری در بخش موگرمون آسفالت شدند که بقیه روستاهای بخش مرکزی نیز در سال جدید آسفالت خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری شهرستان لنده تصریح کرد: آسفالت جاده ارتباطی روستای سرتنگ آزادی و منطقه گردشگری موگرمون سال هاست که به عنوان مطالبه مهم شهروندان این منطقه بوده است.

وی افزود: امیدواریم با همکاری بنیاد علوی بتوانیم روستاهایی که سال هاست زیرسازی شده است را نیز آسفالت کنیم.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: منطقه گردشگری شهرستان لنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان فرماندار شهرستان سروآباد با اعلام این خبر گفت: این گردنه ۱۵ آبان ماه سال گذشته به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود.

حسن زارعی افزود: عملیات بازگشایی این گردنه از فروردین ماه توسط نیرو‌های راهداری آغاز شده بود و بعد از گذشت یک ماه امروز رسما بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه در طول زمان بازگشایی گا‌ها شاهد بارش باران و کولاک شدید بودیم گفت: به دلیل شرایط جوی نامناسب در طول ماه فروردین عملیات بازگشایی به طول انجامید.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در این گردنه به بیش از ۵ متر می‌رسد گفت: از رانندگان و مسافران عزیز و کسانی که قصد تردد در این مسیر را دارند می‌خواهیم با دقت و توجه در این مسیر حرکت کنند، چون امکان ریزش برف یا سقوط بهمن وجود دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود