Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@08:02:58 GMT

کلوپ: لیگ برتر را فدای قهرمانی اروپا نمی کنیم

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۵۴۷

کلوپ: لیگ برتر را فدای قهرمانی اروپا نمی کنیم

سرمربی لیورپول اعتقاد دارد که باشگاه لیورپول نباید هیچ گاه در رقابت های خودش تسلیم شود و باید در تمامی مسابقات با تمام قوا بجنگد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، روند ناامیدکننده‌ای که اخیراً لیورپولی‌ها پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که عده‌ای از هواداران لیورپول گمان کنند فرصت فدا کردن یکی از مسابقات شده تا قرمزپوشان حداقل بتوانند شانس خود در یک رقابت دیگر را بالا ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپولی‌ها از ۳۹ امتیاز ممکن اخیر تنها ۱۲ امتیاز کسب کرده‌اند که عملکرد فاجعه باری محسوب می‌شود. کسب نتایج اینچنین توسط باشگاهی چون لیورپول که طی سال‌های اخیر قهرمانی لیگ برتر انگلستان و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده کمی عجیب است.

علی رغم اوضاع نابسامان اخیر، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول معتقد است که تیمش پتانسیل کسب موفقیت را دارد: کار سختی در لیگ قهرمانان در پیش داریم و نمی‌توانیم در این لحظه صحبت از رسیدن به فینال و یا حتی کسب قهرمانی کنم چرا که باید در ابتدا لایپزیش را از پیش رو برداریم.

وی ادامه داد: طی چند روز باید چندین بازی انجام دهیم و نحوه چینش مسابقات و برگزاری آن‌ها به سود ما نیست. اینها نشان می‌دهد که کار بسیار سختی در پیش داریم و باید در میادین مختلفی بجنگیم اما مطمئن باشید که هیچ موقع شاهد تسلیم شدن ما نخواهید بود.

کلوپ خاطر نشان کرد: لیورپول باشگاه بزرگی است و علاقه مندان به این تیم تعدادشان کم نیست. آدم‌های زیادی بازی ما را تماشا می‌کنند و ما همیشه احساس مسئولیت داریم. به هیچ عنوان برای چیزی جز برد به استقبال مسابقه‌ها نمی‌رویم و تنها هدف ما پیروزی است.

سرمربی لیورپول در پایان با اشاره به شرایط مهاجمان تیمش گفت: ناراحتی برخی از بازیکنان در شرایط کنونی به خاطر بازی نکردن طبیعی است. با این وجود باید اشاره کنم که ما ابتدا لازم است ذهنیت خود را تغییر دهیم. اگر بتوانیم این کار را انجام بدهیم مشکلات بعدی و سوءتفاهم‌ها نیز برطرف می‌شود.

کد خبر 479776

منبع: ایمنا

کلیدواژه: یورگن کلوپ تیم فوتبال لیورپول لیورپول سرمربی لیورپول هوادار لیورپول شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند

لیورپول با تغییرات ترکیب یورگن کلوپ بار دیگر پیروزی را تجربه کرد تا کورس قهرمانی ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، فولام و لیورپول در چارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که این بازی با برتری ۳-۱ شاگردان کلوپ همراه شد. آن‌ها با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی، در کنار آرسنال ۷۴ امتیاز کسب کرده‌اند و به دلیل تفاضل گل، در رتبه دوم قرار دارند.

لیورپول بازی را با مالکیت قاطع آغاز کرد، اما فقدان خلاقیت و تمام‌کنندگی باعث شد آن‌ها نتوانند خطرناک ظاهر شوند. در حالی که قرمز‌ها تلاش می‌کردند با پاس‌های سرعتی دفاع فولام را بشکفاند، ترنت الکساندر آرنولد از روی ضربه ایستگاهی گل بسیار زیبایی را به ثمر رساند. در ادامه شاگردان مارکو سیلوا که دوست نداشتند در کریون کاتج بازنده باشند، جلو آمدند و در آخرین ثانیه‌های نیمه اول توسط کاستانیه بازی را به تساوی کشاندند. نیمه دوم همان لیورپول «کُشنده» در خط حمله را شاهد بودیم و با موفقیت تغییرات تاکتیکی و فنی کلوپ، خرافنبرخ و ژوتا گلزنی کردند. 

اطلاعات بازی فولام و لیورپول 

بستر مسابقه: هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس، فصل ۲۴-۲۰۲۳ 
تاریخ: یکشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۱ آوریل ۲۰۲۴)
ساعت: ۱۹:۰۰ به وقت تهران
مکان: کریون کاتج، لندن 
داوران: کریگ پاوسون (داور اصلی) - تونی هرینگتون (داور وار)
گلزنان لیورپول: ترنت الکساندر آرنولد (۳۲)، رایان خرافنبرخ (۵۳)، دیوگو ژوتا (۷۲)
گلزنان فولام: تیموتی کاستانیه (۲+۴۵)

ترکیب اولیه فولام و لیورپول 

فولام (۱-۳-۲-۴): لنو | کاستانیه، آدارابایو، بسی، رابینسون | پالینیا، لوکیچ | رید، پریرا، ایوبی | مونیز
لیورپول (۳-۳-۴): آلیسون | آرنولد، کوانسا، فن دایک، رابرتسون | الیوت، اندو، خرافنبرخ | خاکپو، ژوتا، دیاز

اتفاقات مهم بازی فولام و لیورپول

دقیقه ۳۲ | فولام ۰-۱ لیورپول؛ ترنت الکساندر آرنولد: یک گل فوق‌العاده از مدافع انگلیسی. پس از حملات متعدد و پرتعداد لیورپول، آن‌ها پشت محوطه جریمه به یک ضربه ایستگاهی دست یافتند. ترنت الکساندر آرنولد پشت ضربه ایستاد و استادانه برند لنو را مغلوب کرد. 

دقیقه ۲+۴۵ | فولام ۱-۱ لیورپول؛ تیموتی کاستانیه: روی تعلل و دفاع نه چندان خوب لیورپول، بازیکنان تهاجمی فولام یکی پس از دیگری در محوطه جریمه این تیم صاحب توپ می‌شدند. در نهایت کاستانیه پیش تاخته پس از ضربه برگشت داده شده مونیز، با یک ضربه دقیق زمینی بازی را به تساوی کشاند. 

دقیقه ۵۳ | فولام ۱-۲ لیورپول؛ رایان خرافنبرخ: گل بسیار زیبا از سوی هافبک هلندی. الکس ایوبی توپ را لو داد تا هاروی الیوت ضدحمله لیورپول را طراحی کند. توپ به خرافنبرخ رسید و این بازیکن با ضربه زیبا از پشت محوطه تور دروازه فولام را لرزاند. 

دقیقه ۷۲ | فولام ۱-۳ لیورپول؛ دیوگو ژوتا: تغییر‌های کلوپ جواب می‌دهد. روی طراحی حمله خاکپو، ژوتا وارد محوطه شد و با ضربه پای چپ گل سوم را به ثمر رساند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد
  • فولام - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • تمجید پپ از لیورپول: شش سال بیچاره‌ام کردند!