Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس جدیدترین آمار پایگاه اطلاعاتی ارزیابی‌های جهانی «ورلدومتر»، شمار مبتلایان به کرونا در قاره آفریقا با شناسایی موارد جدید در ۲۴ ساعت گذشته، به سه میلیون و ۹۷۷ هزار و ۳۰۰ نفر رسید.

همچنین با فوت شماری دیگر در ساعات گذشته بر اثر کرونا، شمار فوتی‌های ناشی از این ویروس قاتل در قاره سیاه به ۱۰۵ هزار و ۴۵۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آفریقای جنوبی با بیش از ۵۰ هزار مورد فوتی بیشترین تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا را در میان کشورهای آفریقایی دارد و مصر با ۱۰ هزار و ۹۵۴ و مراکش با ۸ هزار و ۶۷۹ فوتی، پس از آن قرار دارند.

کشور آفریقای جنوبی از لحاظ بیشترین تعداد بیماران کرونایی در جایگاه اول قاره آفریقا قرار دارد. تاکنون در این کشور بیش از یک میلیون مورد ابتلاء به کرونا ثبت شده است.

همچنین مراکش با بیش از ۴۸۶ هزار و مصر نیز با بیش از ۱۸۶ هزار بیمار کرونایی در رده‌های بعدی قرار دارند.

تاکنون ۳ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۳۴۱ نفر از مبتلایان به کرونا در قاره سیاه، بهبود یافته‌اند.

کد خبر 5164013

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا آفریقای جنوبی کرونا آفریقا ایالات متحده امریکا عراق عربستان سعودی ایران رژیم صهیونیستی روسیه سوریه فلسطین برجام جو بایدن لبنان کنگره آمریکا تحريم اقتصادي روسيه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج سربازان امریکایی از خاک نیجر در غرب آفریقا

روزنامه ایران نوشت: امریکا روز گذشته به اطلاع دولت نیجر رساند که با درخواست این کشور غرب آفریقا مبنی بر خارج کردن هر چه سریع‌تر نیروهای نظامی‌اش از خاک نیجر موافقت کرده است.    این اقدام پیش از این با نظر منفی جو بایدن همراه شده و به خواسته وی از اجرای آن خودداری شده بود اما حالا که کاخ سفید تغییر رویه داده، آثار تبعی آن در مورد مسائل امنیتی خاورمیانه می‌تواند قابل ملاحظه باشد.    طبق گزارش واشینگتن پست، توافق امریکا موجب خروج بیش از هزار سرباز ویژه این کشور از خاک نیجر خواهد شد اما سؤال مهم‌تر منتج از این جابه‌جایی این است که سرنوشت پایگاه هوایی تعبیه شده امریکا در خاک نیجر چه خواهد شد.    اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می‌شود که در نظر بگیریم بودجه احداث این پایگاه نظامی برای امریکا از  ۱۱۰ میلیون دلار هم فراتر رفته و فقط ۶ سال از ساخت این پایگاه می‌گذرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آفریقا سرزمین فرصت‌ها برای شرکت‌های یزدی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • تعامل با کشورهای آفریقایی اقتصاد استان یزد را تقویت می کند
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • واکاوی راه‌های توسعه تجارت با آفریقا
  • صادرات یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری خراسان رضوی
  • آفریقا ظرفیت جذب انواع کالاهای ایرانی را دارد
  • برگزاری اجلاس آفریقا در تهران؛ ۷ اردیبهشت
  • خروج سربازان امریکایی از خاک نیجر در غرب آفریقا