Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین ظهر امروز به همراه جمعی از خبرنگاران استان قزوین از سردخانه محل نگهداری میوه شب عید بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح قزوین؛ علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین ظهر امروز به همراه جمعی از خبرنگاران استان قزوین از سردخانه محل نگهداری میوه شب عید بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی فرخزاد در حاشیه بازدید از سردخانه میوه شب عید قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر عرضه مستقیم میوه و قطع دست دلالان، سازمان همیاری شهرداری به همراه ستاد تنظیم بازار به این مسئله ورود کردند.
وی افزود: بر این اساس ۸۰۰ تن پرتقال از مازندران و ۴۰۰ تن سیب از باغات اشنویه آذربایجان غربی خریداری شده است که از اواسط هفته آینده در غرفه‌های سطح شهر و نمایشگاه بین‌المللی عرضه خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه میوه‌ها با قیمت ستاد تنظیم بازار عرضه می‌شود؛ بیان کرد: در شهر قزوین ۲۰غرفه خواهیم داشت و در هر غرفه حداقل بین پنج تا ۱۰ تن میوه توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: به دلیل شرایط کرونایی، سعی کردیم تا میوه در نمایشگاه بین‌المللی توزیع شود و در غرفه‌ها هم تدبیری خواهیم داشت تا تجمع صورت نگیرد که قیمت تمام شده پرتقال ۱۱هزار و ۲۰۰تومان و قیمت سیب ۹ هزار تومان خواهد بود.

فرخزاد با اشاره به میزان ذخیره سازی میوه در سال گذشته بیان کرد: سال گذشته هزار و ۲۰۰ تن پرتقال و ۸۰۰ تن سیب داشتیم و امسال به دلیل شرایط کرونایی شرکت‌های اینترنتی با ضوابط ستاد تنظیم بازار فروش اینترنتی هم خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عمرانی استاندار قزوین میوه شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اکرم رجای، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: جشنواره گل و گلاب به منظور ترویج فرهنگ‌های سنتی، ایرانی و اسلامی و ایجاد نشاط اجتماعی به مدت 20 روز در بوستان پرواز برگزارمی‌شود.

وی افزود: این جشنواره با اجراي برنامه‌های شاد، برگزاری آئین گلابگيری و عرضه فرآورده های گلاب و عرقيجات همراه است.

معاون شهردار منطقه2 گفت: غرفه‌های متنوعی در این جشنواره پیش‌بینی شده است و همه روزه از ساعت 11 صبح پذیرای شهروندان است.

به گفته وی، بخش‌های دیگری نیز در این مجموعه وجود دارد همچون بخش برنامه‌های فرهنگی که از ساعت ۱۹ اجرا می شود.

لازم به ذکر است غرفه‌های نوشیدنی تهیه شده با شربت‌های گیاهی، عرقیات، غرفه تاج گل با گل محمدی تازه، گل های آپارتمانی غرفه گریم کودک، غرفه عرق گیری زنده و تشریح فرایند گلابگیری از برنامه های این جشنواره است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در واگذاری غرفه‌های سعدالسلطنه عدالت رعایت شود
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • ساماندهی وضعیت بازارچه‌های مشاغل خانگی در قم
  • صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل امری ضروری است
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی
  • تداوم نظارت مستمر بر بازار تا پایان سال