Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که خبرها از نهایی شدن یک خرید بزرگ توسط فرهاد مجیدی حکایت دارد، باشگاه شهر خودرو به صورت رسمی خواهان ۴ میلیارد تومان برای صدور رضایت نامه امین قاسمی نژاد برای حضور او در استقلال شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب امین قاسمی نژاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین قاسمی نژاد مهاجم ۸ گله تیم شهر خودرو با باشگاه استقلال به توافق رسیده است. این بازیکن ۳۴ ساله تا پایان فصل بیست و یکم لیگ برتر تحت قرارداد باشگاه مشهدی است و اکنون باشگاه شهر خودرو در پاسخ به مکاتبات باشگاه استقلال اعلام کرده است در صورتی که ۴ میلیارد تومان بابت جذب  قاسمی نژاد به حساب این باشگاه واریز شود رضایت نامه مهاجم بابلسری خود را صادر خواهد کرد.

جالب است بدانید پیش از این  به خواسته مربیان باشگاه شهر خودرو شرط  تعویض سیاه یزدانی هم در کنار مبلغ مذکور وجود داشت ولی رحمتی بعد از صحبت با یک دوست مشترک خود با فرهاد مجیدی  به نوعی کوتاه آمد و شرط صدور رضایتنامه سیاوش یزدانی  که سال ۹۴ با سرمربی شهر خودرو در پیکان هم بازی بود برداشته شود.

بحث تغییر مالکیت باشگاه شهر خودرو قرار است در هفته جاری مشخص شود یکی از مشکلات موجود در پرونده انتقال قاسمی نژاد به استقلال همین موضوع مشخص نبودن سرنوشت مالکیت باشگاه مشهدی است. اگر این باشگاه می خواست در روزهای گذشته رضایتنامه مهاجم خود را صادر کند مالک می توانست روی برداشت مبلغ رضایتنامه به حساب خود مدعی شود ولی مدیران استان که میدانند این باشگاه در  فقر مالی به سر می‌برد منتظرند با تغییر رسمی مالکی گرد پول رضایتنامه مهاجم خود را به سیستم باشگاه تزریق کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد شهر خودرو استقلال فرهاد مجیدی استقلال امین قاسمی نژاد خرید جدید استقلال شهر خودرو فرهاد مجیدی مهدی رحمتی نقل و انتقالات استقلال باشگاه شهر خودرو قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور گلزنی مهاجم استقلال پس از ۱۱ هفته روشن شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهرداد محمدی با گلزنی در دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، طلسم خود در فتح دروازه حریفان لیگ برتری را شکست.

مهاجم شماره ۷ استقلال آخرین بار در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر موفق شده بود در برتری ۴ بر صفر برابر نساجی مازندران، یکی از گلزنان بازی باشد تا پس از ۱۱ هفته پایش به گلزنی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • موتور گلزنی مهاجم استقلال پس از ۱۱ هفته روشن شد
  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • آرسنال آماده حمایت 200 میلیون پوندی از آرتتا؛ خرید دو مهاجم لیگ برتری در اولویت
  • استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟
  • امضای قرارداد خرید بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی