Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@14:01:10 GMT

ماجراجویی جدید جو بایدن در آفریقا

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۷۳۹

ماجراجویی جدید جو بایدن در آفریقا

شبکه پرس تی وی با پخش برنامه «آفریقا امروز» (Africa Today) به ماجراجویی های جدید آمریکا در قاره آفریقا و قصد جو یایدن برای استفاده از قدرت نظامی جهت پیگیری سیاست های امپریالیستی این کشور در قاره سیاه می پردازد.

به گزارش برنا، برنامه این هفته «آفریقا امروز» با اجرای مبارک هنیا در گفت و گو با نتفا فریمن، عضو کمیته هماهنگی اتحاد سیاه برای صلح و جولیوس امبالوتو، کارشناس مسائل آفریقا ادامه و تشدید سیاست های سلطه طلبانه آمریکا توسط دولت جو‌ بایدن در قاره آفریقا را به بهانه اعزام کشتی نیروی دریایی ایالات متحده به آفریقای شرقی مورد نقد و بررسی قرار می‌ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه همچنین به تشدید حملات تروریستی در مناطقی که نیروهای آمریکا در آن حضور دارند و تشدید تنش ها و رقابت ها میان این کشور و چین برای حضور در آفریقا می‌ پردازد.

برنامه «آفریقا امروز» به تهیه‌ کنندگی عاطفه سادات دربندی دوشنبه 18 اسفند ساعت 11:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:00، سه شنبه ساعت 07:00 و 16:00، چهارشنبه ساعت 21:00، پنجشنبه ساعت 12:00 و جمعه ساعت 08:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه پرس تی وی آفریقا امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: گروه ۷ تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای را تشدید می‌کند

وانگ ونبین، سخنگوی وزارت خارجه چین، روز دوشنبه گروه هفت را به "پایبندی به ذهنیت جنگ سرد، تشکیل گروه‌های انحصاری، تشدید تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای و مشارکت در حمایت‌گرایی تجاری" متهم کرد.

این گروه هفته گذشته نشستی برگزار کرد و در آن نگرانی‌های خود را در مورد شیوه‌های تجاری چین و همچنین رفتار آن در دریای چین جنوبی و تنگه تایوان ابراز کرد. 

وانگ از گروه هفت خواست تا از مداخله در امور داخلی سایر کشور‌ها و آسیب رساندن به توسعه سایر کشور‌ها دست بردارد.

فایننشال تایمز پیش از این اعلام کرد وزیر خارجه آمریکا ممکن است چین را به دلیل حمایت از مجتمع نظامی - صنعتی روسیه به تحریم تهدید کند. وزارت خارجه آمریکا آمادگی واشنگتن را برای اتخاذ تدابیر اضافی علیه شرکت‌های چینی برای حمایت احتمالی از مجتمع نظامی-صنعتی روسیه اعلام کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • آفریقا سرزمین فرصت‌ها برای شرکت‌های یزدی
  • تغییر لحن به سبک بایدن
  • چین: گروه ۷ تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای را تشدید می‌کند
  • واکاوی راه‌های توسعه تجارت با آفریقا
  • صادرات یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری خراسان رضوی
  • آفریقا ظرفیت جذب انواع کالاهای ایرانی را دارد
  • برگزاری اجلاس آفریقا در تهران؛ ۷ اردیبهشت
  • ماجراجویی هسته‌ای ایران در فصل دوم برنامه «بی‌واسطه»
  • کمک آمریکا به کی‌یف، تل‌آویو و تایوان بحران‌ها را تشدید می‌کند
  • موج دوم استقلال طلبی در آفریقا / پس از نیجر، چاد هم برای اخراج نظامیان آمریکایی دست بکار شد