Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای این که در هنگام خرید از اصل و معتبر بودن دستگاه خود مطمئن شوید در این مقاله توضیحاتی در رابطه با انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و مراحل آن می دهیم و بهترین مارک های تصفیه آب را به شما معرفی خواهیم کرد تا پاسخگوی سوالات شما در رابطه با این موضوعات باشیم.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و مراحل آن

دستگاه های تصفیه آب خانگی از چندین فیلتر تشکیل شده اند که وظیفه ی این فیلتر ها جذب آلاینده های آب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دستگاه ها بر اساس نوع کارکرد بین ۶ تا ۹ فیلتر و مرحله می توانند داشته باشند. هر چه تعداد فیلتر ها بیشتر باشد تصفیه آب نیز بهتر انجام خواهد شد. دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس بهترین دستگاه برای از بین بردن آلودگی های آب می باشد که مدل ۶ مرحله ای آن به خوبی املاح و آلودگی های آب را حذف می کند و آبی بهداشتی در اختیار شما قرار می دهد. این دستگاه دارای ۶ فیلتر می باشد و مراحل تصفیه آن بدین ترتیب است که ابتدا آب از فیلتر اول یعنی فیلتر پروپیل عبور می کند و مواد جامد و رسوبات آب در این فیلتر به دام می افتد.

در مرحله ی بعد فیلتر کربن پودری مواد و گاز های شیمیایی محلول در آب مثل کلر را از بین می برد و بو  و مزه ی بد آب نیز حذف می شود. فیلتر کربن بلاک در مرحله سوم مکمل فیلتر قبل است و مواد شیمیایی باقیمانده در آب را تصفیه می کند. فیلتر ممبران که فیلتر اصلی دستگاه می باشد در مرحله ی چهارم ۹۹ درصد املاح مضر آب و آلاینده هایی از قبلی نیترات، فلزات سنگین، ویروس ها و میکروب ها را از بین برده و آب را شیرین و سختی آن را تا حد زیادی کاهش می دهد. تصفیه نهایی آب نیز در مرحله ی پنجم توسط فیلتر پست کربن انجام می گیرد. فیلتر مینرال در مرحله ی آخر سختی آب را تنظیم می کند و مواد معدنی مفید آب را که در فیلتر ممبران از بین رفته است را به آب اضافه می کند.

علاوه بر دستگاه ۶ مرحله ای ، مدل دیگری از اسمز معکوس وجود دارد که ۷ مرحله ای می باشد. این دستگاه علاوه بر ۶ فیلتر قبل، دارای یک فیلتر قلیایی نیز می باشد. دستگاه تصفیه آب قلیایی ph آب را افزایش می دهد. آب در روش اسمز معکوس وقتی تصفیه می شود تمام املاح مفید خود را نیز از دست می دهد و اسیدی می شود. فیلتر قلیایی آب اسیدی را تبدیل به آب قلیایی و سرشار از مواد معدنی مفید می کند.

دستگاه ۸ مرحله ای اسمز معکوس نیز می تواند ترکیبی از تصفیه آب قلیایی و فرابنفش باشد. با اضافه شدن فیلتر فرابنفش تمام موجودات زنده آب تا ۹۹ درصد از بین می روند و اجازه ی رشد به باکتری های آب داده نمی شود.

بهترین  مارک های تصفیه آب تایوانی

در بین برند های موجود در بازار، دستگاه های تایوانی بی شک بهترین مارک دستگاه تصفیه آب می باشند. سه برند cck,soft water و aqua pro معتبر ترین و بهترین مارک های تصفیه آب تایوانی هستند که در ایران نیز نمایندگی دارند.

سافت واتر
شرکت سافت واتر سابقه ای بیش از ۷ دهه در حوزه تصفیه آب دارد و جزو قدیمی ترین مارک هایی می باشد که به بازار ایران وارد شد. این برند با دستگاه های با کیفیتی که داشت توانست به سرعت رضایت خریداران خود را جلب کند. دستگاه تصفیه آب سافت واتر تحت لیسانس آمریکا فعالیت می کند و استاندارد های جهانی و آمریکا و اروپا را نیز دریافت کرده است. تصفیه آب سافت واتر قدرت زیادی در جذب آلاینده های آب دارد و موتور قدرتمند آن بی صدا و لرزش و بسیار کم مصرف است. در شهر هایی که آب شور دارند، آب تصفیه کن سافت واتر گزینه ی مناسبی برای برطرف کردن شری آب و شیرین کردن آن می باشد. مدل ۷ مرحله ای سافت واتر که تصفیه آب اسمز معکوس قلیایی کننده آب نام دارد از پر طرفدارترین دستگاه ها می باشد که با فیلتر قلیایی، آب را یونیزه و غنی از مواد معدنی می کند.

سی سی کا

سی سی کا یکی از بهترین برند های تصفیه آب در دنیا می باشد. این شرکت تمامی قطعات و تجهیزات مربوط به دستگاه های تصفیه آب را نیز خودش تولید می کند. سی سی کا در تولید محصولات خود از فناوری ها و تکنولوژی های پیشرفته و حرفه ای ترین تیم استفاده می کند. فعالیت این شرکت در تولید بهترین دستگاه های اسمز معکوس، اولترا فیلتراسیون و نانو فیلتراسیون می باشد. این شرکت دارنده تمامی گواهینامه های ایزو و همچنین استاندارد های جهانی می باشد. مدل های اسمز معکوس سی سی کا طرفداران بسیار زیادی در ایران دارد و به جرات می توان گفت که بهترین دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس در دنیا می باشند.

آکواپرو

این کمپانی از برند های پیشرو در صنعت تصفیه آب به شمار می رود و برند جدیدی در این حوزه می باشد. دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس آکواپرو بی شک یکی از قدرتمند ترین و پیشرفته ترین آب تصفیه کن های خانگی می باشد. این برند در تولید محصولات خود از با کیفیت ترین قطعات استفاده می کند . فیلتر ممبران آمریکایی آن دارای قدرت بسیار در از بین بردن آلاینده های آب دارد. دستگاه تصفیه آب آکوا پرو به راحتی قابل حمل می باشد و علاوه بر مدل زیر سینکی ، دستگاه های دیواری و رومیزی را نیز تولید کرده است تا پاسخگوی نیاز های مختلف خریداران خود باشد. این دستگاه ها قابلیت نصب به ساید را نیز دارند و به عنوان آب شیرین کن نیز می توان از آن استفاده کرد.

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب اصل

برند های تایوانی نسبت به مارک های آمریکایی قیمت مناسب تری دارند و از نظر کارایی و کیفیت کاملا با آن ها برابری می کنند. رنج قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی بین ۱ تا ۲ میلیون می باشد. البته توجه داشته باشید که برند های فیک و تقلبی مشابه دستگاه های تایوانی در بازار وجود دارند که بسیار ارزان قیمت هستند و لی عملکرد و کارایی ضعیفی دارند. برای خرید دستگاه های تایوانی اصل بهتر است به سراغ نمایدگی های معتبر این برند ها بروید. شرکت راد گستر نوین یکی از بزرگترین وارد کننده های برند های تایوانی اصل از جمله سافت واتر و سی سی کا و آکوا پرو در ایران می باشد.

تمامی محصولات ارائه شده توسط این شرکت دارای ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش هستند. شما جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب اصل می توانید با شماره های پشتیبانی راد گستر نوین تماس گرفته و یا از طریق مراجعه به سایت شرکت از محصولات ارائه شده و قیمت های آن آگاهی کسب کنید و دستگاه خود را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

کد خبر 589305 برچسب‌ها آب

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب تصفیه آب اسمز معکوس دستگاه تصفیه آب تصفیه آب خانگی تصفیه آب مرحله ی دستگاه ها ترین مارک سافت واتر مرحله ای برند ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی پرفروش ترین داروها در ایران + اسامی و میزان فروش

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین متولی اظهار کرد: پرفروش‌ترین داروها از لحاظ تعدادی در سال گذشته به ترتیب متفورمین با ۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون عدد، ادالت کلد با یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون عدد، آسپرین با یک میلیارد و ۷۶۳ میلیون عدد، لووتروکسین با یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون عدد، فاموتیدین با یک میلیارد و ۲۳۱ میلیون عدد بوده اند.

وی افزود: داروهایی همچون «آموکسی سیلین»، «استامینوفن+کافئین+ایپوپروفن»، «کدئین»، «لوزارتان» و «آتورواستاتین» نیز از لحاظ فروش در رده‌های پنجم تا دهم قرار دارند.

به گفته رئیس اداره پایش زنجیره مصرف داروی سازمان غذا و دارو، پرمصرف‌ترین داروهای تأمینی سال ۱۴۰۲ از نظر ریالی نیز به ترتیب آموکسی سیلین، سفکسیم، IVIG، ادالت کلد، انوکساپارین، متفورمین، استامینوفن، کوآموکسی کلاو بوده اند.

متولی خاطرنشان کرد: داروهایی که نام برده شد، ۱۰ درصد ارزش ریالی بازار دارویی را به خود اختصاص داده اند.

کد خبر 6087156 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پودر پیاز خانگی را با این روش های ساده درست کنید
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • معرفی پرفروش ترین داروها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • اطلاعیه مرحله دوم یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر
  • شستشوی ۷ مخزن با ظرفیت ۵۲ هزارو ۶۰۰ مترمکعب در ارومیه
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • هشدار درباره تزریق بوتاکس‌های خارجی
  • 5 تفاوت سیم و کابل برق چیست؟ | بررسی کامل به همراه معرفی فروشگاه معتبر خرید سیم و کابل برق