Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هم زمان با  مراسم گشایش  بزرگترین گلخانه در چناران  ۱۰ طرح کشاورزی در کشور افتتاح یا عملیات اجرایی آن در استان‌های خراسان رضوی، زنجان، اصفهان، ایلام، گلستان، کرمان، البرز، سمنان و تهران آغاز شد.


امیر ادیب مدیر پروژه شرکت باغداری و زارعت مشهد در خصوص طرح گلخانه تولید توت فرنگی در چناران گفت: این پروژه به عنوان بزرگترین و مدرنترین گلخانه تولید توت فرنگی کشور با هزینه ۳۰۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او  افزود: گلخانه تولید توت فرنگی در فضایی به مساحت دو و نیم هکتار در کیلومتر چهار جاده "اخلمد" شهرستان چناران، قادر است ۳۵۰ تن توت فرنگی در سال تولید کند.


مدیر پروژه شرکت باغداری و زارعت مشهد ادامه داد: این پروژه که عملیات اجرایی آن از آذرماه ۱۳۹۸ آغاز شد است برای ۱۲۰ نفر اشتغالزایی دارد.


ادیب با اشاره به تجهیزات مدرن در ساخت گلخانه تولید توت فرنگی چناران بیان کرد: سازه گالوانیزه، سیستم سرمایش فن و پد سلولزی، سیستم مه پاش، سیستم گرمایش از کف و روزترین سرمایش دیگ‌های آب گرم، سیستم سایه‌بان و ذخیره انرژی، میز‌های کشت دو طبقه و سیستم بازچرخانی آب از جمله فناور‌های بکار رفته در ساخت این گلخانه می‌باشد.

انتهای پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باغداری و کشاورزی جهاد کشاورزی افتتاح گلخانه گلخانه تولید توت فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث گلخانه تولید انواع گل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای افزایش تولیدات گلخانه‌ای بمنظور خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌های جاری به متراژ ۱۵۵۰ مترمربع با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شد.
مسعود حبیبی افزود: انواع گل‌های فصلی (شامل بنفشه، همیشه بهار، مریم گلی، میمون، آهار، ابری، اکیناسه، کوکب کوهی، استسپروم، شاهپسند، اطلسی، جعفری و...) و درختان و درختچه‌های زینتی (شامل یاس زرد، برگ نو، یاس بنفش، رز، زرشک زینتی و.) برای افزایش سرانه فضای سبز در شهرکرد در این گلخانه‌ها تولید می شود.

دیگر خبرها

  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  • مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • احداث گلخانه تولید انواع گل
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
  • ساخت گلخانه و مزایای آن
  • پارک آبی شیراز، بزرگترین پارک آبی کشور