Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@21:58:04 GMT

نرگس آبیار: زنان قدرتی خارق‌العاده دارند

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۷۷۳

نرگس آبیار: زنان قدرتی خارق‌العاده دارند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مراسم افتتاحیه با حضور نرگس آبیار (کارگردان  ایرانی)، ارنستو سوسا (رایزن  فرهنگی سفارت مکزیک در اکوادور)، دکتر زهرا رضی (رییس انجمن سینمایی ایران، اسپانیا و آمریکای لاتین (ستاره) ازاسپانیا) و مدیران و نمایندگان فرهنگی از کشورهای اروگوئه، شیلی، مکریک، آرژانتین و نیز دکتر پابرجا(سفیر ایران در اکوادور)، به شکل تلفیقی از زوم و فیس بوک  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به شکلی که اعضای هسته مرکزی از طریق زوم حضور به هم رساندند و سایر علاقمندان و مخاطبان از طریق فیس بوک به این برنامه پیوند داده شدند و در مجموع ۴۵۰ نفر در این وبینار شرکت داشتند.

هدف از برگزاری این مراسم تجلیل از سینماگران زن و به تصویر کشیدن آثارشان در چارچوب روز جهانی زن بود و این مراسم  از ۵ الی ۱۷ مارس (۱۵ تا ۲۷ اسفند) با پخش فیلمهای مختلف از زنان سینماگر ادامه خواهد داشت.  

در این مراسم نرگس آبیار ضمن پاسخگویی به سوالات شرکت کنندگان در مورد فیلم «شیار۱۴۳» و فیلم «نفس»، خاطر نشان ساخت که زنان از قدرت خارق العاده ای برخوردار هستند و باید به این مساله ایمان داشته باشند.

با توصیف و تشریح سمبل های و نمادهایی که در فیلم هایش به کار رفته بود به کدگشایی و تشریح بیشتر جزییات فیلم پرداخت.

کد خبر 589314 برچسب‌ها نرگس آبیار سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نرگس آبیار سینمای ایران نرگس آبیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مولوی ظهر پنج شنبه در نشست هم اندیشی نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی استان با نماینده معزز ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری اظهار کرد: لازم است نظارت‌ها در استان بیشتر می‌شود تا از پول پول، پاشی جلوگیری شود، تسهیلات در جای واقعی خود هزینه شود و اگر انحرافاتی بود حتماً برخورد لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه مشاغل خانگی سال گذشته بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به ۱۸۰۸ نفر در سطح استان پرداخت شده است، خاطر نشان کرد: بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ مجوز رایگان مشاغل خانگی صادر شد و به همین خاطر امسال حتماً به دنبال ایجاد بازارچه مشاغل خانگی هستیم تا افراد که مشکل مکان و فروش برای فروش محصولات دارند، مشکلشان مرتفع شود.

مولوی افزود: به افرادی که در بازارچه شرکت می‌کنند، تسهیلات تعلق می‌گیرد تا بخش اعظم از تأمین منابع مورد نیاز را تأمین کنیم.

وی با اشاره به نهادینه کردن فرهنگ کار و کارفرمایی در سطح استان، یادآور شد: حتماً در حوزه ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری می‌تواند این گام اثر گذار باشد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی شورای عالی بخش تعاون در سطح استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و بیان داشت: از طریق شورای عالی بخش تعاون می‌توان بخش تعاون در سطح کل استان ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه تعاون دومین بخش اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی است گفت: با ایجاد تعاون می‌توان مشارکت مردم را فضای اقتصادی فراهم کنیم و درآمد در سطح استان از طریق بخش تعاون به سمت طرح‌های اشتغال زا هدایت شود.

مولوی اذعان داشت: راه اندازی شرکت تعاونی دانش بنیان‌های جدید و شرکت‌های تعاونی که اقشار ضعیف جامعه از طریق آن بتواند به درآمد برسند، در سال ۱۴۰۳ پیگیری می‌شود.

کد خبر 6088574

دیگر خبرها

  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • عباس عبدی: ضربه ایران به اسرائیل پیروزی راهبردی بود /جذب حمایت مردم از این حمله در تعارض با برخورد با زنان در خیابان ها است
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد
  • کشف بقایای زنان شکنجه شده به شیوه «مافیا‌های ایتالیایی»
  • (تصاویر) شکنجه تکان‌دهنده زنان به شیوه «مافیا‌های ایتالیایی»
  • کشف بقایای زنان شکنجه و خفه شده‌ به شیوه «مافیاهای ایتالیایی» در مراسم قربانی ۶ هزار سال پیش