Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:48:40 GMT

راهنمای خرید تشک و بهترین تشک کدام است؟

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۷۷۸

راهنمای خرید تشک و بهترین تشک کدام است؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از قدیمی ترین برندها و برترین شرکت‌ها در زمینه تولید کالای خواب شرکت تشک رویامی‌باشد. برند رویا با تولید محصولات با کیفیت و هم تزار با محصولات کالای خواب خارجی در ایران جزء رتبه‌های بالا در این زمینه قرار دارد. در تولید محصولات رویا از بهترین و با کیفیت ترین پارچه، اسفنج و فنر استفاده می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به علاوه تیم بازاریابی بسیار قوی در این شرکت فعالیت می‌کنند و رتبه یک فروش را کسب نموده اند. در صورتی که قصد خرید تشک رویا را دارید پیشنهاد می‌کنیم راهنمای خرید تشک رویا را مطالعه نمایید، همراه ما این مطلب را مطالعه کنید.

معرفی انواع تشک رویا

تشک خوب و راحت برای همه ما بسیار با اهمیت است، زیرا همان طور که می‌دانید یک خواب راحت نیازمند تشک خوب و با کیفیت می‌باشد. به علاوه برای اینکه یک روز خوب را شروع کنید باید در طول شب خوابی راحت را داشته باشید. بنابراین برای زندگی شاد و سالم به یک تشک خوب نیاز خواهید داشت. برای راهنمایی خرید تشک رویا قبل از هر چیز لازم به ذکر است که تشک رویا نوعی از انواع تشک‌های موجود در بازار ایران است. برند رویا کاملاً ایرانی بوده و چندین سال است که در زمینه تولید انواع تشک فنری و طبی فعالیت می‌کند و افراد زیادی اقدام به خرید کالای خواب رویا می‌نمایند.

تشک رویا در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌گردد، در این مقاله علاوه بر راهنمای خرید تشک رویا با انواع مختلف تشک رویا آشنا خواهید شد. تشک رویا با به کارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا و استفاده از دستگاه‌ها و ماشین آلات مدرن تولید می‌شود.

تشک رویا به سه دسته بندی اصلی تقسیم می‌شود که هر کدام با توجه به نیاز، سلیقه و بودجه خرید شما می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. انواع تشک رویا عبارتند از:

تشک رویا در مدل‌های مختلف زیر تولید می‌گردد:

۱. تشک رویا بونل (فنری)

مدل بونل تشک رویا در حقیت از انواع تشک‌های کلاسیک فنری این برند محسوب می‌شود. تشک رویا بونل از فنرهای به هم بافته شده متصل برخوردار است و با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ای برخوردار می‌باشد. به علاوه تشک بونل یک گزینه مناسب برای نوجوانان است. بنابراین در صورتی که مشکل پزشکی خاصی ندارید و قیمت مناسب برای شما الویت است تشک رویا بونل گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

تشک‌های بونل از لحاظ کیفیت به موارد ذیل تقسیم بندی می‌شوند:

* بونل ۶ (فوق العاده نرم)

* بونل ۵ (خیلی نرم)

* بونل ۴ (نرم)

* بونل ۳ (نرم)

* بونل ۲ (تا حدودی نرم)

* بونل ۱ (تا حدودی نرم)

۲. تشک رویا مدیکال

در تشک رویا مدیکال به طور کامل فنر حذف شده است. در این نوع از محصولات کالای خواب رویا، تشکی با ترکیب چندین لایه فوم طبی به مشتری ارائه خواهد شد. بنابراین این تشک از درجه سفتی بالایی برخوردار خواهد بود. در نتیجه افرادی که به دنبال تشک سفت برای خوابیدن هستند مناسب و ایده آل خواهد بود. در عین حال تشک رویا مدیکال برای افرادی که به نیازهای درمانی خاصی نیاز دارند و به حفظ فرم بدن خود اهمیت می‌دهند بسیار مناسب خواهد بود.

۳. تشک رویا اولترا

تشک رویا اولترا ترکیبی از محصول طبی و فنری است. تشک اولترا از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و اوج راحتی و آسایش را برای شما فراهم می‌کند. در کنار فنرهای تشک رویا اولترا فنرهای منفصل پاکتی از چندین لایه فوم استفاده شده است. این محصول در بین محصولات برند رویا یک تشک فوق العاده راحت و ایده آل محسوب می‌شود. برای افرادی که به دنبال آسایش و راحتی کامل در حین خواب هستند تشک اولترا یک گزینه مناسب خواهد بود.

تشک رویا علاوه بر موارد ذکر شده به تازگی دو نمونه از محصولات حرفه ای خود را که تشک رویا مدیکال پلاس و تشک رویا اولترا پلاس نامیده می‌شود، معرفی نموده است. حال ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که با توجه به تنوع محصولات کدام تشک برای شما مناسب می‌باشد؟

در صورتی که پزشک شما استفاده از تشک طبی را برای شما تجویز نموده است و یا اینکه شما تمایل دارید در جای سفت بخوابید تشک‌های طبی و یا طبی فنری رویا برای شما مناسب خواهد بود.

در عین حال اگر قصد خرید تشک دو نفره را دارید با توجه به موارد ذکر شده تشک فنر منفصل برای شما مناسب می‌باشد. هم چنین اگر به دنبال تشک‌های خوب و قیمت مناسب هستید می‌توانید از طریق جستجو در اینترنت و وب سایت تشک رویا مورد نیاز خود را با قیمت مناسب پیدا کنید. جهت ثبت سفارش به سایت khaaab.com مراجعه بفرمائید یا از طریق شماره تماس ۱۸ ۲۵ ۶۳ ۲۲ - ۰۲۱ سفارش خود را نهایی کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5164012

منبع: مهر

کلیدواژه: کالای خواب کسب و کار تولید داخلی کسب و کار گروه صنعتی ایران خودرو صنعت خودروسازی گردشگری گروه خودروسازی سایپا تبلیغات هتل داری قرعه کشی خودرو اتوبوس ورزش آب شرب موسسه خیریه چاپ کتاب تصفیه آب خرید تشک رویا گزینه مناسب کالای خواب انواع تشک برای شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا

ایالات متحده آمریکا با تنوع شگفت‌انگیز خود، از سواحل آفتابی و کوه‌های مرتفع تا دشت‌های پهناور و شهرهای پر جنب و جوش، مقصدی جذاب برای گردشگران سراسر جهان است.

در این مطلب به معرفی 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا برای گردشگری و تفریح می‌پردازیم و اطلاعاتی درباره جاذبه‌های گردشگری، هزینه سفر و بهترین زمان سفر به هر ایالت ارائه می‌کنیم.

چرا سفر به آمریکا؟

ایالات متحده آمریکا کشوری پهناور و متنوع با 50 ایالت است که هر کدام فرهنگ، تاریخ، اقتصاد و جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد خود را دارند. از سواحل آفتابی کالیفرنیا تا کوه‌های سر به فلک کشیده کلرادو، آمریکا برای هر سلیقه‌ای چیزی برای ارائه دارد.

دلایل زیادی برای سفر به آمریکا وجود دارد. برخی از این دلایل عبارتند از:

تنوع: آمریکا کشوری بسیار متنوع است و هر ایالت آن جذابیت‌های خاص خود را دارد. جاذبه‌های گردشگری: آمریکا مملو از جاذبه‌های گردشگری مشهور جهانی مانند مجسمه آزادی، گرند کانیون و دیزنی لند و... است. فرهنگ: آمریکا کشوری با فرهنگ غنی و متنوع است که می‌توانید تجربیات خوبی در سفر به این کشور به دست آورید. طبیعت: آمریکا طبیعتی بسیار زیبا و متنوع دارد. امکانات: آمریکا کشوری توسعه یافته با امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوب است. 5 تا از بهترین ایالت‌های امریکا برای سفر و تفریح

اینکه بهترین ایالت آمریکا کدام است؟ بستگی به هدفی است که برای سفر خود به این کشور دارید. به طور مثال اگر می‌خواهید برای کسب و کار ایالتی را انتخاب کنید تگزاس، فلوریدا، دلاویر و کارولینای شمالی می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اما برای کسانی که به قصد مهاجرت آمریکا را انتخاب می‌کنند هاوایی، کلرادو، ماساچوست و... انتخاب‌های مناسب‌تری است. اما شاید هدف شما از سفر به آمریکا توریستی باشد، در این شرایط ایالت‌های زیر را حتما امتحان کنید:

1. کالیفرنیا

کالیفرنیا، پرجمعیت‌ترین ایالت آمریکا، به دلیل سواحل آفتابی، شهرهای پر زرق و برق و طبیعت متنوع خود مشهور است. از جاذبه‌های گردشگری کالیفرنیا می‌توان به هالیوود، پارک ملی یوسمیتی، پل گلدن گیت، سانفرانسیسکو و لس آنجلس اشاره کرد.

بهترین زمان سفر به کالیفرنیا از نظر آب و هوا، فصل‌های بهار و پاییز است. در این فصل‌ها هوا نه خیلی گرم و نه خیلی سرد است و برای گردش و تفریح مناسب است. هزینه سفر به این ایالت متوسط روزانه 150 تا 300 دلار می‌شود.

2. نیویورک

نیویورک، ایالت مشهور به "شهر بزرگ"، به دلیل آسمان خراش‌های بلند، مراکز خرید لوکس، موزه‌های مشهور و تنوع فرهنگی خود مشهور است. از جاذبه‌های گردشگری نیویورک می‌توان به مجسمه آزادی، میدان تایمز، ساختمان امپایر استیت، موزه متروپولیتن و پارک مرکزی اشاره کرد. بهترین زمان سفر به نیویورک از نظر آب و هوا، فصل‌های بهار و پاییز می‌باشد. در این فصل‌ها هوا نه خیلی گرم و نه خیلی سرد و برای گردش و تفریح مناسب است. متوسط هزینه‌های شما در این ایالت روزانه روزانه 200 تا 400 دلار خواهد بود.

3. فلوریدا

فلوریدا، ایالت مشهور به "ساحل آفتابی"، به دلیل سواحل شنی، پارک‌های تفریحی، آب و هوای گرم و جاذبه‌های طبیعی خود مشهور است. از جاذبه‌های گردشگری فلوریدا می‌توان به ساحل میامی، دیزنی ورلد، اورلاندو، فانوس دریایی سنت آگوستین، پارک ملی Everglades و کی وست اشاره کرد.

بهترین زمان سفر به فلوریدا از نظر آب و هوا، فصل‌های زمستان و بهار است. در این فصل‌ها هوا گرم و آفتابی است و برای تفریحات ساحلی مناسب است. هزینه‌های روزانه شما در سفر به این ایالت روزانه 100 تا 200 دلار براورد می‌شود که نسبت به نیویورک رقم خوبی است.

4. هاوایی

هاوایی، مجمع الجزایری در اقیانوس آرام، به دلیل سواحل بکر، آتشفشان‌های فعال، طبیعت سرسبز و فرهنگ منحصر به فرد خود مشهور است. از جاذبه‌های گردشگری هاوایی می‌توان به هونولولو، جزیره اوآهو، پارک ملی آتشفشان‌های هاوایی، جاده هانا، جزیره مائوئی و ساحل وایکیکی اشاره کرد. بهترین زمان سفر به هاوایی از نظر آب و هوا، فصل‌های بهار و پاییز است چرا که در این فصل‌ها هوا نه خیلی گرم و نه خیلی سرد بوده و برای گردش و تفریح مناسب است. هزینه سفرشما به این جزیره متوسط روزانه 200 تا 300 دلار است.

4. کلرادو

کلرادو، ایالتی در کوه‌های راکی، به دلیل طبیعت زیبا، کوه‌های مرتفع، پیست‌های اسکی و تفریحات زمستانی خود مشهور است. از جاذبه‌های گردشگری کلرادو می‌توان به دنور، پارک ملی راکی مونتین، قله پیکس، پیست اسکی Aspen و پارک پالمر اشاره کرد. بهترین زمان سفر به کلرادو به نوع تفریح شما بستگی دارد. اگر به دنبال تفریحات زمستانی هستید، فصل زمستان بهترین زمان سفر است. اما اگر به دنبال طبیعت گردی و پیاده روی هستید، فصل‌های بهار و پاییز مناسب‌تر هستند.هزینه سفر متوسط روزانه 100 تا 200 دلار است.

هزینه سفر به هر ایالت به عوامل مختلفی مانند نوع سفر (گروهی یا انفرادی)، محل اقامت، نوع غذا و تفریحات انتخابی شما بستگی دارد.

عوامل موثر بر هزینه‌های سفر به ایالت‌های امریکا

هزینه‌های سفر به ایالت‌های آمریکا به عوامل مختلفی مانند زمان سفر، نوع بلیط، محل اقامت، نوع سفر (گروهی یا انفرادی) و هزینه‌های تفریحی بستگی دارد. به طور کلی، سفر در فصل‌های پربازدید مانند تابستان و تعطیلات کریسمس گران‌تر است.

رزرو پرواز آمریکا در فلای‌تودی

ایالات متحده آمریکا کشوری پهناور و متنوع با 50 ایالت است که هر کدام فرهنگ، تاریخ، اقتصاد و جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد خود را دارد. در این مطلب به معرفی 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا برای سفر و تفریح پرداختیم. انتخاب ایالت مناسب برای سفر به آمریکا به سلیقه و علایق شما بستگی دارد. با توجه به تنوع آب و هوایی، فرهنگی و اقتصادی ایالت‌های مختلف، می‌توانید سفری متناسب با خواسته‌های خود را برنامه‌ریزی کنید.

برای رزرو بلیط امریکا می‌توانید از اپلیکیشن یا وب سایت فلای‌تودی استفاده کنید. فلای‌تودی امکان جستجوی پروازهای مختلف از ایرلاین‌های معتبر را به شما می‌دهد و می‌توانید بلیط خود را به صورت آنلاین و با قیمتی مناسب رزرو کنید. علاوه بر خرید بلیط می‌توانید از خدمات این شرکت برای خرید تور، تهیه بیمه سفر، صدور ویزا، تهیه بلیط قطار و رزرو هتل‌های امریکا نیز استفاده کنید.

کد خبر 747243

دیگر خبرها

  • راهنمای خواندن نماز والدین | بهترین زمان برای خواندن نماز پدر و مادر
  • ستون gc چیست و انواع ستون gc کدام‌اند ؟
  • راهنمای خرید تشک طبی یک نفره و دونفره
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • راهنمای انتخاب ایزوگام در دلیجان: همه چیزی که باید بدانید
  • انتخابی هوشمندانه با مطالعه راهنمای خرید بهترین دوربین سونی در 2024
  • راهنمای خرید بهترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی – اردیبهشت ۱۴۰۲ (+عکس)
  • بهترین نوع سقف کاذب کدام است؟
  • راهنمای خرید انواع کلید حرارتی زیمنس