Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@11:30:29 GMT

هشتادمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۷۸۳

هشتادمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

هشتادمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور کلیه اعضا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن شماره یک جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک اظهار داشت:در واقع امروز آخرین نشست هیئت اجرایی در سال 1399  بود که  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا  پس از بررسی وضعیت اردوی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو گزارشی از بازدید اعضای هیئت اجرایی و مدیران کمیته از امکانات ورزشی آستان قدس رضوی در سفری که به مشهد داشتیم، به هیئت محترم اجرایی ارائه گردید و مقرر شد در صورت مهیا بودن شرایط کرونا و ضوابط قانونی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت بهره‌مندی از فیوضات معنوی و تقویت روحیه کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو اردوی زیارتی به شهر مشهد مقدس داشته باشند.

سخنگوی هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک تصریح کرد: همچنین در این نشست کلیات بودجه سال 1400 کمیته ملی المپیک از جهت منابع و مصارف مطرح و مورد تصویب اعضای هیئت اجرایی قرار گرفت که این بودجه شامل اعتبارات پرداختی به فدراسیون‌ها بر اساس شاخص های تعیین شده و هزینه کاروان ورزشی اعزامی به بازی‌های 2020 توکیو و سایر هزینه‌های جاری و پشتیبانی کمیته می‌باشد.

سعیدی تصریح کرد: همچنین تصمیم برآن شد در سال 1400 هیچگونه تبادل مالی به منظور استفاده فدراسیون‌های ورزشی از خدمات کمیته ملی المپیک جهت استفاده از مراکز خدماتی همچون سالن‌های جلسات، پذیرایی و سالن‌های تمرینی و بدنسازی و پزشکی صورت نپذیرد و در واقع خدمات رایگان به آنها ارائه شود تا بعنوان کمک غیر نقدی و غیر مستقیم برای فدراسیون‌ها تلقی گردد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در ادامه گفت: نحوه بهره برداری از هتل بازسازی شده و امکانات آکادمی در سال 1400 هم بر اساس آیین نامه‌ای خواهد بود که توسط کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی و همکاری دبیرکل  و ملاحظات تعیین و اولویت بندی تعیین شده بر اساس بازه زمانی  اردوهای تمرینی مورد استفاده قرار گیرد.

سخنگوی کمیته ملی المپیک در خاتمه ابراز داشت:در خاتمه مقرر شد تا جدول پیش بینی اعتبارات سال 1400 فدراسیون‌ها بر اساس شاخص های مصوب توسط مرکز نظارت بر تیم‌های ملی بارگذاری و تا قبل از پایان سالجاری ارائه شود.

در سفر دبیرکل کمیته ملی المپیک به سوریه چه گذشت؟

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک هیئت اجرایی بر اساس سال 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شکایت پرسپولیس از بلانکو از سوی کمیته استیناف

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال شکایت باشگاه پرسپولیس از مهاجم استقلال را رد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رای صادره به شرح زیر است:

* در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد. رأی صادره قطعی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین‌نامه دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید
  • منظور: آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • نشست دین و روان‌شناسی برگزار شد
  • نشست کمیته ساماندهی کودکان کار خراسان رضوی
  • دهکده المپیک پاریس میزبان مهدکودک برای فرزندان ورزشکاران
  • رد شکایت پرسپولیس از بلانکو از سوی کمیته استیناف