Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:13:29 GMT

نایجل فاراژ برای همیشه از دنیای سیاست خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۹۴۷

نایجل فاراژ برای همیشه از دنیای سیاست خداحافظی کرد

نایجل فاراژ از سیاستمداران ارشد انگلیس و نماینده سابق این کشور در پارلمان اروپا اعلام کرد عرصه سیاست را بعد از استعفا از رهبری حزب اصلاح انگلیس ترک می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از دیلی میل، نایجل فاراژ ادعا کرد این بار برای همیشه عرصه سیاست را ترک می‌کند و مثل دو دفعه قبلی که کناره‌گیری کرد دیگر برنخواهد گشت چون بریگزیت "دیگر قابل بازگشت نیست".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پیامی ویدیویی به دنبال کنندگانش در توئیتر گفت: ما آن را انجام داده‌ایم. ما به آن دست یافته‌ایم. من به نوبه خود احساس می‌کنم حرفه سیاسی‌ام از جنبه رهبری فعال یک حزب سیاسی، مبارزه در کمپین های انتخاباتی و ... (تمام شده) و من فکر می‌کنم حالا زمان آن است که بگویم من کارم را انجام داده‌ام.

او خاطر نشان کرد به حمایت از حزب اصلاح انگلیس بعد از آن که رهبری آن را به ریچارد تایس، رئیس این حزب واگذار می کند ادامه خواهد داد.

فاراژ هشدار داد، قرار نیست "کلا برود" و قصد دارد به حرفه رسانه‌ای خود ادامه دهد.

او همچنین خاطر نشان کرد، خواستار آن است که علیه "نفوذ فزاینده حزب کمونیست چین بر کلیت نحوه زندگی انگلیسی‌ها" و "تلقین‌های فکری به کودکان در مدارس" که طبق ادعای او هدفشان "تشویق به نفرت از این کشور است" مبارزه کند.

فاراژ در عین حال ادعا کرد، اهمیت فراوانی برای آرمانهای محیط زیستی همچون سلامت اقیانوسها قائل است و اضافه کرد: "بیایید به درختکاری مشغول شویم".

او گفت: من همچنان قرار است برای تغییر مبارزه کنم اما برای من بعد از ۳۰ سال دیگر سیاست فعال بس است. من عملا به آنچه که برای انجامش برنامه ریختم دست پیدا کردم و فکر نمی کنم افراد چندانی در سیاست باشند که بتوانند چنین حرفی را بزنند. در نهایت واقعا ارزش تلاش را داشت.

فاراژ به کسانی که به او رای دادند و از حزبهای او در ۳۰ سال گذشته حمایت کردند تقدیر کرده و گفت: این چیزی است که کاملا سیاست انگلیس را تغییر داد. این چیزی است که استقلال ما را به ما داد. زمان زیادی طول کشید اما ما آن را عملی کردیم.

فاراژ پیشتر در اصل عضو حزب محافظه کار انگلیس بود اما بعد از آن که جان میجر در سال ۱۹۹۲ معاهده ماستریخت را امضا کرد ازاین حزب خارج شد.

او ابتدا در سال ۲۰۰۶ رهبر حزب استقلال انگلیس شده و در سال ۲۰۰۹ آن را در راستای یک نامزدی شکست خورده برای نمایندگی پارلمان ترک کرد. او در سال ۲۰۱۰ مجددا به رهبری این حزب بازگشت اما بعد از برگزاری همه پرسی سال ۲۰۱۶ بریگزیت برای بار دوم از این حزب استعفا داده و در سال ۲۰۱۹ رهبر حزب بریگزیت شد. او در سال ۲۰۲۰ نام این حزب را به حزب اصلاح انگلیس تغییر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نایجل فاراژ انگليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم

لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم

دیگر خبرها

  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • غرور تیلور اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند | کامران قاسمپور از پس این کشتی‌گیر بر می آید
  • تیلور غرورش اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • خداحافظی تلخ جیدن کاکس آمریکایی از دنیای کشتی + ویدئو
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم