Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@01:18:00 GMT

ناپدید شدن بازیکن پیشین ویارئال در اروگوئه

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۰۹۵۳

ناپدید شدن بازیکن پیشین ویارئال در اروگوئه

بازیکن ۲۵ ساله پیشین تیم ویارئال اسپانیا در اروگوئه ناپدید شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گازتای روسیه، فرانکو آکوستا عصر روز گذشته (شنبه) همراه برادرش هنگام عبور از رودخانه‌ای در کانه‌لوس اروگوئه ناپدید شد. برادر این فوتبالیست 25 ساله توانست از عرض رودخانه عبور و تقاضای کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌اکنون نیروهای امدادی و پلیس اروگوئه در جستجوی فرانکو آکوستا هستند.

فرانکو آکوستا از سال 2020 تاکنون برای تیم آتناس در لیگ دسته دوم اروگوئه بازی می‌کند. این بازیکن 25 ساله در سال‌های 2015 تا 2020 عضو ویارئال اسپانیا بود اما حتی یک بازی رسمی برای این تیم انجام نداد. آکوستا به صورت قرضی در تیم‌های رسینگ اسپانیا و پلازای اروگوئه بازی کرده است.

کومان: مقابل اوساسونا بهترین بازی‌‌مان نبود اما شایسته برد بودیم

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!

یورگن لوکادیا در لیگ دو اسپانیا به نیمکت نشین محض تبدیل شده است.

طرفداری | یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی که زمانی در تیم پرسپولیس می‌درخشید، این روزها در لیگ دو اسپانیا نیمکت‌نشین شده و دوران نزولی خود را سپری می‌کند.

لوکادیا که به دلیل رفتارهای غیرحرفه‌ای و به بهانه‌های واهی از پرسپولیس جدا شد، در حال حاضر در تیم دپورتیوو آموریبیتا بازی می‌کند. او که زمانی یکی از مهاجمان کلیدی سرخپوشان بود، در این تیم به نیمکت‌نشین محض تبدیل شده و در ۶ بازی اخیر این تیم تنها ۱۷ دقیقه مقابل لگانس به میدان رفته است.

عملکرد ضعیف لوکادیا در تیم آموریبیتا نشان‌دهنده افت شدید او در سطح باشگاهی است. مهاجمی که زمانی با گل‌های حساس خود برای پرسپولیس، هواداران این تیم را به وجد می‌آورد، این روزها حتی در لیگ دو اسپانیا که سطح کیفی پایین‌تری نسبت به لیگ ایران دارد، نیمکت‌نشین شده است.

این موضوع یادآور تلاش‌های نافرجام لوکادیا برای بازگشت به پرسپولیس است. او که به دلیل فسخ یکطرفه قراردادش توسط فیفا محکوم به پرداخت غرامت به این باشگاه شده بود، قصد داشت با بازگشت به پرسپولیس، هم خسارت مالی خود را جبران کند و هم برای فصل بعد قرارداد جدیدی ببندد.

اما باشگاه پرسپولیس با توجه به عملکرد ضعیف لوکادیا در تیم‌های قبلی و همچنین رفتارهای غیرحرفه‌ای او، تمایلی به بازگشت این مهاجم هلندی نشان نداد.

حالا لوکادیا که زمانی یکی از ستاره‌های لیگ برتر ایران بود، در سراشیبی سقوط قرار گرفته و باید منتظر ماند و دید که آیا او می‌تواند دوباره به دوران اوج خود بازگردد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • تمام اروپا دنبال یک ستاره ۲۰ ساله آلمانی
  • تمام اروپا دنبال یک ستاره 20 ساله آلمانی