Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@06:09:48 GMT

عملیات اجرایی طرح طبقاتی پرورش دام در دورود آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۱۰۳۹

عملیات اجرایی طرح طبقاتی پرورش دام در دورود آغاز شد

به گزارش ایرنا مدیر جهاد کشاورزی دورود در آیین بهره برداری از این طرح گفت: طرح پرورش دام طبقاتی در قالب مجموعه کشت و صنعت در محل روستای حاجی آباد از توابع بخش سیلاخور دورود در چهار طبقه و برای اولین بار در کشور اجرا خواهد شد.

محسن اکبری با اشاره به زیربنای یک هکتاری این طرح افزود: ظرفیت این طرح ۱۰ هزار راس است که پنج هزار راس آن گوسفند داشتی مولد است و با اجرای آن ۵۰ فرصت شغلی ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اشغال فضای کمتر، تمام مکانیزه بودن و نگهداری آسان تر را از مزایای این طرح برشمرد و افزود: همچنین در این مجموعه یک واحد گلخانه تولید سبزی و صیفی با مساحت چهار هزار مترمربع، اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و اشتغال پنج نفر اجرا خواهد شد.

اکبری با بیان اینکه در این مجموعه ۱۳ هکتار آبیاری تحت فشار در حال اجرا است افزود: مجوزهای لازم جهت ایجاد واحد تولید خوراک دام نیز برای این مجموعه در حال صدور است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی دورود جهش تولید دام و طيور لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی دورود جهش تولید وزارت جهاد کشاورزی دورود جهش تولید دام و طيور لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، زهرا آبسوران  افزود: این طرح در شهرهای تکاب، شاهیندژ، پیرانشهر، سلماس، نقده، سردشت، پلدشت، چایپاره، چالدران، براساس تفاهم نامه موجود اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح با هدف آموزش استفاده کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های فرهنگی، ادبی هنری و کتابخانه کانون هر هفته به ظرفیت ۲ کلاس در مدارس دولتی اجرا می‌شود و طی اجرای این طرح دانش آموزان ۲ تا سه ساعت در کانون حضور خواهند داشت.

آبسوران اضافه کرد: بیش از ۲٠ هزار کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری استان هستند و از کارگاه‌های تخصصی و فعالیت‌های عمومی به صورت حضوری و برخط استفاده می‌کنند.

مدیرکل کانون استان به تشریح جزییات و وظایف مراکز و کارشناسان ستادی در طی فرآیند اجرای طرح اشاره کرد و آشنایی کودکان و نوجوانان و والدین با مراکز فرهنگی هنری کانون، کسب تجربه‌های جدید در یادگیری، ترغیب به مطالعه و کتابخوانی و فراهم آوردن زمینه‌ جذب اعضای جدید در مراکز کانون را از اهداف این طرح برشمرد.

 

آبسوران همچنین گفت:  ساخت ساختمان جدید کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان نیز در سلماس اجرایی می شود.

دیگر خبرها

  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • نمایش تعزیه در تئاتر شهر قزوین اجرا می‌شود
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • محوطه سازی سایت «قره حسنلو» ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • ساخت ۷۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • نیرو‌های مسلح یمن از اجرای شش عملیات جدید خبر داد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی، نقالی و پرده‌خوانی در محوطه کانون پرورش فکری
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت