Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@15:16:48 GMT

مسابقات فوتسال جوانان کشور در میبد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۱۰۴۹

مسابقات فوتسال جوانان کشور در میبد آغاز شد

به گزارش ایرنا، این مسابقات به مدت پنج روز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و بدون حضور تماشاگران در سالن اختصاصی باشگاه فرهنگی ورزشی غدیر پیگیری می‌شود.

در مسابقه افتتاحیه که با حضور نماینده فدراسیون و مسولان محلی برگزار شد تیم یادمان سپهر اصفهان همشهری خود تیم نایاب بخش مرکزی را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها طبق مقررات در سطح هشت منطقه کشور با حضور تیم‌های برتر استان‌ها پیگیری می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم هر منطقه به مرحله نهایی صعود می‌کند. 

زمان و مکان برگزاری مسابقات نهایی متعاقبا از سوی فدراسیون فوتبال بر اساس شرایط کرونایی اطلاع‌رسانی می‌شود.

همچنین هادی محراب رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال یزد ۱۶ اسفندماه جاری به ایرنا گفته بود: حریفان تیم‌های « صبا » و « سناتور میبد » این استان در لیگ دسته دوم قهرمانی باشگاه‌های کشور مشخص شدند.  

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده در ۱۰ شهرستان دارد.

برچسب‌ها میبد فوتسال لیگ دسته اول فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان هرمزگان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میبد فوتسال لیگ دسته اول فوتبال میبد فوتسال لیگ دسته اول فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان هرمزگان اصفهان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامی بزرگ بیرانوند به تیم قطری پیوست

وسلی ننکا که در دو فصل گذشته به عنوان مربی گلر‌های پرسپولیس، عضو کادرفنی یحیی گل‌محمدی بود، ننکا سال گذشته به دلیل مسایل شخصی و خانوادگی از باشگاه پرسپولیس خواسته بود با جدایی وی موافقت شود و نهایتا در ۲۶ دی برای اقاله همکاری خود با پرسپولیس به توافق رسید.

وی قبل از حضور در فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، برای مدت ۲۰ سال در باشگاه‌های معتبر فوتبال قطر به عنوان مربی دروازه‌بانی فعالیت داشت.

پس از این جدایی، صحبت‌هایی برای حضور او در الریان قطر مطرح شده بود که در روز گذشته او به صورت رسمی کار خود را در این تیم آغاز کرد آغاز کرد.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات فوتسال جام عیدانه در روستای نشلج کاشان
  • حامی بزرگ بیرانوند به تیم قطری پیوست
  • رحیم پور: روند جوانگرایی در تیم ملی ادامه‌دار باشد
  • حضور بازیکن جوان ایرانی در کنار ستارگان جهان در المپیک
  • بستر حضور جوانان در تیم ملی فوتبال باید آماده شود
  • دو رویداد مهم برای فوتسال زنان ایران/ رویایی که به حقیقت پیوست
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • فوتسال گناباد  نیازمند حمایت بیشتر است
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان