Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه امارات با نادیده گرفتن حملات عربستان در قالب ائتلاف عربی به یمن از جامعه بین‌الملل خواست برای توقف حملات مکرر انصارالله به عربستان موضع قاطعی اتخاذ کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، وزارت خارجه امارات که خود یکی از کشورهای عضو ائتلاف متجاوز عربی در یمن است و در این کشور دست به جنایات می‌زند، در بیانیه‌ای حمله انصارالله یمن به عربستان را محکوم کرد!

این وزارتخانه بدون اشاره به حملات عربستان به یمن ادعا کرد، تداوم حملات انصارالله بیانگر "نادیده گرفته شدن جامعه بین‌الملل و نیز تمامی قوانین بین‌المللی" توسط این جنبش است و از جامعه بین‌الملل خواست موضعی قاطع برای توقف حملات مکرر انصارالله به تاسیسات حیاتی و امنیت و ثبات عربستان اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه امارات در این بیانیه همبستگی کامل خود را با عربستان در قبال این حملات، حمایت از این کشور در برابر "تهدیدهای امنیتی و تمامی اقداماتی که برای حفظ امنیت خود انجام می‌دهد"، اعلام کرد.

در پایان این بیانیه آمده است، امنیت امارات و عربستان جدایی ناپذیر است و ابوظبی هرگونه تهدید یا خطر علیه عربستان را تهدید علیه امنیت و ثبات خود می‌داند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انصارالله یمن امارات متحده جامعه بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نهادهای فلسطینی در خصوص هتک حرمت مسجدالاقصی در عید پسح

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، استاندار قدس، عالی‌ترین مقام رسمی فلسطینی در این شهر اشغالی با صدور بیانیه‌ای نسبت به پیامدهای روابط جمعیت‌های صهیونیستی مورد حمایت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل و ایتمار بن گویر، صهیونیست افراطی (وزیر امنیت ملی) و ارسال قربانی به مسجدالاقصی در روزهای آتی به مناسبت عید پسح یهودیان هشدار داد.

در این بیانیه با اشاره به این که کابینه افراطی نتانیاهو در یک دوره طولانی تلاش کرده است، شرایط جدیدی را در قدس و به ویژه در مسجدالاقصی ایجاد کند، آمده است: فراخوان‌هایی که از سوی جمعیت‌های صهیونیستی برای یورش به مسجدالاقصی و تقدیم قربانی صادر شده بر اهداف اشغالگران برای تسلط بر مسجدالاقصی و تقسیم زمانی و مکانی آن و اجازه به افراطگرایان برای حضور 24 ساعته در آن در طول هفت روز هفته تاکیددارد.

وی تاکیدکرد که نگرانی جامعه بین‌الملل از حملات ظالمانه هموطنان ما در غزه به رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان و جمعیت‌های آنها، این فرصت را می‌دهد که با اجرای پروژه‌های خود به شمار افراد نفوذی که به هزاران نفر می‌رسد، بیفزاید.

استاندار قدس هشدار داد که تحریک احساسات مسلمانان به دلیل سکوت و ناکارآمدی جامعه بین‌الملل می‌تواند همه منطقه را به آشوبی بکشاند که هیچ کس نمی‌تواند مانع پیامدهای آن شود.

عید پسح یهودیان از دیروز (دوشنبه) آغاز گشته و به مدت هفت روز ادامه دارد. این عید که یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های دینی یهود به شمار می‌رود اغلب برای یورش به مسجدالاقصی مورد سوء استفاده قرار گرفته و جمعیت‌های تندرو خواستار ارسال قربانی به قدس می‌شوند تا آن را در مسجدالاقصی و اطراف آن ذبح کنند.

دیگر خبرها

  • الحوثی: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • هشدار نهادهای فلسطینی در خصوص هتک حرمت مسجدالاقصی در عید پسح
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه