Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، با حکم فرمانده کل سپاه سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسین هوشی سادات به سمت فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه منصوب شد.

فرمانده کل سپاه همچنین با قدردانی از زحمات و تلاش‌های سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر سعید محمد طی دوره تصدی فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) وی را به عنوان مشاور فرمانده کل سپاه منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است سردار هوشی سادات پیش از این معاون مهندسی و پدافند غیر عامل سپاه را عهده دار بوده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سعید محمد سرتیپ پاسدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نون خ ۵» بعد از شب‌های قدر جایگزین «زیر خاکی ۴» می‌شود

سریال «زیرخاکی ۴» که از شب اول ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه یک سیما رفت امشب به‌پایان می‌رسد و بعد از شب‌های قدر (۱۵ فروردین) قرار است فصل پنجم «نون خ» روانه آنتن این شبکه شود.

در این فصل از سریال «زیرخاکی» که همچون فصول قبل ساخته جلیل سامان است بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی و اصغر نقی زاده و... به ایفای نقش پرداخته اند.

در «نون خ ۵» نیز بازیگرانی همچون سعید آقاخانی، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، سیروس میمنت، حمیدرضا آذرنگ، پاشا جمالی و... حضور دارند.

سعید آقاخانی، کارگردان و بازیگر «نون خ» پیشتر بیان کرده بود: فصل جدید نون خ اولین سریال جاده‌ای رسانه ملی است که لوکیشن ثابت ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • «نون خ ۵» بعد از شب‌های قدر جایگزین «زیر خاکی ۴» می‌شود
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند
  • جزئیات جدید درباره پاسدار نیروی قدس سپاه که در سوریه به شهادت رسید
  • شهادت پاسدار بهروز واحدی در دیرالزور سوریه
  • پاسدار البرزی در سوریه به شهادت رسید
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است