Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمدزاده معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی کشور در ساری با بیان اینکه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی تعطیل شده کشور امسال به چرخه تولید بازگشته اند، گفت: هزار و ۱۰۰ واحد صنعتی نیز ۹ ماه امسال در شهرک‌های صنعتی کشور آغاز به فعالیت کردند.

او از بهره برداری ۸۲۵ شهرک صنعتی بزودی در کشور خبر داد و افزود: از مجموع این شهرک ها۶۷۰ شهرک صنعتی تاکنون از آب آشامیدنی بهره‌مند شدند و ۹ هزار و ۷۰۰ مگاوات برق آن نیز تامین و گازرسانی نیز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی کشور با بیان اینکه ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرک‌های صنعتی کشور سرمایه گذاری شده است، ادامه داد: با فراهم شدن زیرساخت برای ۹۱ هکتار از زمین‌های شهرک‌های صنعتی مازندران، ۴۷ هزار واحد صنعتی با اشتغالزایی ۹۳۵ هزارنفر به بهره برداری رسید.

در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های ۷ ساله آقای موسوی، یاسر امینی به عنوان مدیرعامل شرکت شهرک‌های مازندران معرفی شد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی کشور چرخه تولید شهرک های صنعتی مازندران شهرک های صنعتی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیش از ۲۵۰ همت از سرمایه‌های مردمی با احیای واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان آقای سید امیرحسین مدنی نماینده دولت در نهضت احیاء واحد‌های اقتصادی در گفتگو با خبر ۱۴ شبکه یک سیما افزود: توجه به واحد‌های راکد با عنوان مجموعه‌هایی که سرمایه‌های بسیاری زیادی در آن نهفته است و با یک سرمایه گذاری و سرمایه در گردش می‌تواند به چرخه‌ی تولید بازگردد و احیاء شود به عنوان کار محوری در دولت است.    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی اضافه کرد: همچنین براساس برآورد‌های صورت گرفته با احیای ۲۰۱ واحد تولیدی در استان سمنان بیش از ۱۰ همت از سرمایه‌های مردمی به چرخه‌ی تولید بازگشته است.  نماینده دولت در نهضت احیاء واحد‌های اقتصادی گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته، بیش از ۴۰۰ واحد قابل احیاء در استان سمنان شناسایی شد که از این تعداد، ۲۰۱ واحد به چرخه تولید بازگشت.  وی ادامه داد: با احیای این واحد‌های اقتصادی برای حدود ۳ هزار نفر اشتغال مستقیم و برای هزار و ۵۰۰ نفر نیز اشتغال غیرمستقیم ایجاد شده است.  نماینده دولت در نهضت احیاء واحد‌های اقتصادی؛ احیای سرمایه‌های مردمی به واسطه احیای واحد‌های صنعتی را اتفاق مثبتی ارزیابی کرد و گفت: این روند با توجه به دستورات و وعده‌های رئیس جمهور ادامه دارد تا بتوانیم در مدت باقیمانده از دولت سیزدهم واحد‌های باقیمانده راکد در استان سمنان را نیز به چرخه تولید بازگردانیم.

دیگر خبرها

  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • بازگشت بیش از ۲۵۰ همت از سرمایه‌های مردمی با احیای واحد‌های تولیدی
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • تولید سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در رزن 
  • فردا ؛ جشن بازگشت به تولید ۲۰۰ واحد صنعتی در سمنان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان