Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی تاجبخش به عنوان دبیرکل مجمع مسئولان فرهنگی فدراسیون های ورزشی انتخاب شد.

به گزارش برنا، در همایش سالیانه مسئولان فرهنگی فدراسیون های ورزشی که به ریاست "سطوتی" مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، انتخابات دبیرکل و چهار کمیته مجمع مسئولان فرهنگی فدراسیون های ورزشی هم برگزار شد.

بر این اساس و با توجه به رای مجمع،"علی تاجبخش" به عنوان دبیرکل مجمع مسئولان فرهنگی فدراسیون های ورزشی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"رضا احتشام" مسئول فرهنگی فدراسیون اسکی نیز با رای اعضای مجمع به عنوان رییس کمیته برنامه ریزی و تنظیم مقررات مجمع مسئولان فرهنگی فدراسیون های ورزشی انتخاب شد.

همچنین بر اساس رای اعضای مجمع ؛ "مهدی حسین قلی پور" به عنوان رییس کمیته توانمند سازی و آموزش ، "فاطمه جلالی" به عنوان مسئول کمیته تولید محتوا، امور رسانه و ساماندهی محصولات فرهنگی و "فریبا مددی" نایب رییس فدراسیون بدمینتون هم به عنوان مسئول کمیته ساماندهی فرهنگی باشگاه های ورزشی و کانون های هواداری انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد

مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان برگزار شد و در پایان "سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا" به عنوان رییس این هیات انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خوزستان با حضور 14 عضو برگزار شد و سردار خادم سیدالشهدا توانست با 14 رای، برای چهار سال رییس این هیات شود.

پیش از این اداره هیات توسط سردار خادم سید الشهدا انجام می‌شد. این مجمع با حضور یک‌ کاندیدا برگزار شد.

اعضای مجمع متشکل از رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، روسای هیات‌های ورزشی شهرستان، نماینده آموزش و پرورش، باشگاه‌ها، ورزش کارگری، مربیان، داوران، ورزشکاران و نماینده بانوان بودند.

استفاده از ظرفیت ارگان‌ها و شرکت‌های خوزستان در فعالیت هیات، فعال کردن سایر هیات‌های شهرستانی و برگزاری مسابقات مختلف استانی و کشوری مهمترین برنامه‌های رییس هیات ورزش‌های زورخانه ای خوزستان اعلام شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد