Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@13:12:14 GMT

پیکان از داور پشت دروازه‌ بازی مشهد شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۱۱۶۳

پیکان از داور پشت دروازه‌ بازی مشهد شکایت کرد

باشگاه پیکان تهران به طور رسمی از داور پشت دروازه مسابقه با شهرخودرو شکایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 36 مسابقه روز گذشته پیکان مقابل شهرخودرو و در شرایطی که بازی یک بر صفر به سود نماینده مشهد دنبال می‌شد، خطای بازیکن میزبان روی حسین پورامینی هافبک خودروسازان در محوطه جریمه را حسن اکرمی تشخیص پنالتی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با وجود اعلام پنالتی از سوی داور وسط اما علی بای داور پشت دروازه این مسابقه با اعلام این موضوع که خطا بیرون از محوطه جریمه رای اکرمی را برگرداند. در بازبینی این صحنه توسط کارشناسان داوری اما مشخص شد که خطا داخل محوطه جریمه شهرخودرو و داور پشت دروازه اشتباه کرده است.


در این شرایط باشگاه پیکان تهران امروز به طور رسمی از علی بای داور پشت دروازه اول مسابقه دیروز با شهرخودرو شکایت کرد. در نامه اعتراضی باشگاه پیکان به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، مدیران این باشگاه خواهان برخورد جدی با علی بای شده‌اند.


همچنین پیکانی‌ها خواسته اند در بازی های آینده این تیم از داوران باتجربه تر استفاده شود تا شاهد اشتباهات اینچنینی نباشند.


گفتنی است؛ پیکان در چارچوب رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از استقلال تهران پذیرایی می‌کند.

 

شهر خودرو پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو پیکان داور پشت دروازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای رشوه به داور مردان آهنین/ پیشنهاد پرادو و سکه داشتم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرامرز خودنگاه داور مسابقه مردان آهنین مهمان کامران نجف‌زاده در برنامه برمودا بود و از پیشنهاد رشوه توسط ورزشکاران حاضر در مسابقه قوی‌ترین مردان ایران گفت.

بنابر روایت خبر ورزشی، خودنگاه با بیان این‌که درآمدش از برنامه مردان آهنین بسیار کم بوده و به‌عنوان مثال در آخرین دوره ۹میلیون تومان دریافتی داشت، درباره پیشنهاد و خواسته رشوه‌دهندگان گفت: برای این که یک ورزشکار را فقط وارد مسابقه کنم به من یک پرادو پیشنهاد دادند. بارها سکه پیشنهاد شد و من می‌توانستم خیلی راحت این خواسته‌ها را قبول کنم چون برایم کاری نداشت که آن‌ها را وارد رقابت کنم. طرف فقط برای حضور در مسابقه و این‌که تلویزیون او را نشان دهد حاضر بود هرکاری بکند.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888756

دیگر خبرها

  • گلر شگفت‌انگیز مطرح تر از بیرانوند و سیدحسین!
  • (ویدئو) پیمان ماهری پور داور مسابقه مردان آهنین کیست و چه رکوردی دارد؟
  • سپاهان باشگاه تراکتور را تهدید کرد
  • افشاگری داور مسابقه قویترین مردان از پیشنهاد رشوه
  • افشاگری داور مسابقه از پیشنهاد رشوه
  • ماجرای رشوه به داور مردان آهنین/ پیشنهاد پرادو و سکه داشتم!
  • مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)
  • لیگ برتر والیبال؛ فولاد کام‌بک کرد و فینالیست شد
  • رکورد درخشان مهاجم آلمان با گل جنجالی
  • کامبک شگفت‌انگیز فولاد: عطایی اینجاست در فینال