Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@21:55:39 GMT

شعله‌های آتش، مهمان ناخوانده مسافرخانه‌ای در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۴۱۱۸۸

شعله‌های آتش، مهمان ناخوانده مسافرخانه‌ای در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی قانع در تشریح جزییات این حادثه عنوان کرد:  در ساعت 9:54 دقیقه صبح امروز، گزارش آتش سوزی در طبقه دوم یک مسافرخانه قدیمی از طریق مرکز فرماندهی 125 به ایستگاه 11 اعلام شد که با توجه به نوع حریق، تیم‌های اطفایی از دو ایستگاه یک و 19 نیز به کمک شتافتند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: در این حادثه که علت آن هم اکنون در دست بررسی است، اتاقی به مساحت شش متر مربع که از آن به عنوان انبار نگهداری کفش استفاده می شد در طبقه دوم این مسافر خانه در خیابان طالقانی آتش گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانع افزود: با توجه به دود غلیظ ناشی از این حریق و مجاورت مسافرخانه با مغازه های تجاری،  آتش نشانان به سرعت پس از قطع برق و گاز، با تجهیز خود به سیلندر هوای فشرده و به وسیله چندین رشته آبدهی عملیات اطفای یکساعته حریق را انجام داده و به وسیله فن، تهویه دود و تخلیه دود انجام شد.

گفتنی است با توجه به استفاده غیر اصولی از اتاق های این مسافرخانه به عنوان انبار کالاهای مختلف، این آتش سوزی خسارت مالی قابل توجهی به دنبال داشت.

در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی وارد نشد و حریق قبل از سرایت به فضاهای دیگر مسافرخانه و مغازه های همجوار اطفا شد.
 

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی رئیس سازمان آتش نشانی شیراز حریق مهار شیراز مسافرخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور

 

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش سقوط یک فرد در چاله آسانسور در خیابان حکیمی شیراز نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور جان خود را از دست داد.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد
  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • حریق واحد تجاری در حیدرآباد/ ۲ نفر مصدوم شدند
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • جزییات حریق کانکس در پایانه شرق تهران
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد