Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محسن ربیعی ظهر امروز در حاشیه هیئت اندیشه ورز این سازمان با حضور جامعه کارگری استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی کارگران همواره به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار و نقش آفرین در تاریخ ۴۲ ساله انقلاب مطرح بودند و در عرصه های مختلف نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز در شرایط جنگ اقتصادی دشمن به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور است که یکی از هم رویکردهای اصلی آنها تعطیلی کارخانه ها و تولید کشور است که اینجا نقش مهم و کلیدی کارگران اهمیت پیدا می کند.

 مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: کارگران به عنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی مهمترین مانع تحقق اهداف دشمن شده در جنگ اقتصادی هستند و در طول این سال ها همواره نقش اساسی در رونق اقتصادی ایفا کرده اند.

ربیعی ادامه داد: بزرگترین الگوی کارگران دفاع مقدس و تفکر بسیج است که با تاسی از این دو فرهنگ مهم و حیاتی توانسته اند در این سالها خوش بدرخشند و تفکر بسیجی در وجود کارگران توانسته این قشر زحمتکش در جامعه را همواره عزتمند و سرافراز نشان دهد.

وی اضافه کرد: امروز کارگران میان داران اصلی خنثی سازی تحریم ها و توطئه های دشمنان در حوزه اقتصاد هستند و بسیج کارگری به عنوان یار و پشتیبان اصلی این قشر زحمتکش همواره آنها را حمایت خواهد کرد و برنامه های محوری این سازمان رفع دغدغه های این عزیزان است.

 مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه لازمه رفع برخی از مشکلات کلیدی در حوزه تولید طنین انداز شدن تفکر بسیجی و جهادی در فعالیت ها است که اگر تحقق پیدا کند قطعا معجزه آفرین خواهد شد یادآور شد: طرح شهید برونسی با محوریت رفع موانع تولید و مشکلات جامعه کارگری یکی از برنامه های سازمان بسیج کارگری است که با استفاده از ظرفیت های بسیج و مردم این طرح اجرا می شود.

ربیعی بیان داشت: تیم های تخصصی کارآمدان، تولید یاران ، سفیران و رصد گران در زیرمجموعه طرح شهید برونسی فعالیت می کنند که مشکلات به طور جزئی مورد پایش قرار می گیرند و برای رفع آنها با استفاده از همه ظرفیت ها اقدام می کنیم.

وی افزود: در سال جهش تولید اجرایی شدن طرح شهید برونسی در کشور و استان مرکزی آثار و برکات بسیار زیادی به همراه داشت و یکی از اولویت های مهم در مجموعه بسیج کارگری به شمار می رفت و امروز نتایج این طرح با برکت به وضوح در سطح استان قابل مشاهده است.

 مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه در سال ۹۹ با پیگیری ها و تلاش های کارگران بسیجی و با تاسی از فرهنگ جهادی و بسیجی این سازمان موفق به جلوگیری از تعطیلی ۱۰۰ کارخانه در سطح استان شد گفت: حمایت از این ۱۰۰ کارخانه منجر به تثبیت بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ شغل مستقیم شد که این طرح همچنان با قوت پیگیری و دنبال خواهد شد.

ربیعی اظهار کرد: مشکلات تامین نقدینگی و سرمایه، تامین مواد اولیه، معوقات تسهیلات و مشکلات بیمه ای از مهمترین مشکلات کارخانه های تولیدی هستند و امیدواریم با حمایت های بیشتر مسئولین این مشکلات برطرف شوند.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید کارگران استان مرکزی فرهنگ طرح شهید برونسی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۴۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رهبر انقلاب فرمودند: در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که به همت مسئولین در این یکی دوساله خیلی از کارگاه‌های تعطیل‌شده راه افتاد و این کار باید ادامه پیدا کند.

کد خبر 846914 منبع: مهر برچسب‌ها کارگران مهارت‌ها شغل خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • خوفی که به جان کارگران افتاد | کاهش حقوق در صورت تعطیلی پنجشنبه ها
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند